Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
שירותי בריאות כללית - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על שירותי בריאות כללית

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

קופות חולים

קופות חולים

כללית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *2700

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שירותי בריאות כללית
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על שירותי בריאות כללית

3.5
ציון כללי 1
שירות 3.5
זמינות 4.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רק לא כללית
הייתי בכמה סניפים. תמיד באווירה שלילית ולא נעימה. קבלתי שירות לא מקצועי ביותר. פקידות תמיד גסות רוח, תמיד מדברות בחוסר סבלנות בסיסית. הייתי צריכה לעבור כמה וכמה רופאים כדי לקבל דיאגנוזה נכונה. לצערי לא פעם אחד.
הכי טובה למשפחה
רפואה יועצת בכרמיאל הכי טובה ! הרופאים סופר ! יש רופא עור - ד"ר אבו ראיה מספר 1, ד"ר ולרי גלפנד עם ד"ר וידר - רופאי נשים ! המזכיר הכי טוב בעיר זה ישראל מנחם !!! צילה מלכה - היא אוזן קשבת לכל שאילה ! אורלי מרנטגן עם מג'אד !
סביר אבל יש קופות יותר טובות
היית מצפה שישדרגו קצת המרפאות כבר ישנות וגם יש תורים ארוכים
אני אוהבת את הקופת חולים הזו
מדובר בקופת חולים שאני איתם מאז שנולדתי וחידשתי את הביטוח גם לאחר הצבא. הרופאים נחמדים, קל ופשוט לקבוע תורים (רוב ההתעסקות שלי היא דרך האינטרנט) מבחינת שירות עצמו, קשה מאוד להשיג מענה במרכז שירות שלהם וזה דורש הרבה זמן וסבלנות, האחיות והפקידות בקבלה די איטיות מה שקצת הורס את החוויה אבל בסך הכל מרוצה. תוצאות הבדיקות שלי מגיעות ישירות לנייד דרך האפליקציה ואפשר אפילו לשאול דרך האתר מומחים בכל מיני נושאים והם עונים במהרה ועוזרים מאוד.
תורים ארוכים מאוד
מאז ומעולם אני בקופת חולים כללית ולא החלפתי קופה. לצערי, כמעט כל תור לרופא מקצועי לוקח כמה חודשים, שזה ממש לא הגיוני לחכות כ"כ הרבה זמן לרופא. מהמרפאה שלי והרופאת המשפחה שלי אני מאוד מרוצה, אבל מהקופה באופן כללי אני לא מרוצה. הם צריכים להגדיל את כמות הרופאים באופן משמעותי ולתת שירות טוב יותר.
  • 2
  • 1

1238 סניפים של שירותי בריאות כללית

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist