Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ב.מ.קסם בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
10:00 - 16:00
10:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

תיקון מכונות תפירה - שירות יבואני JUKI

חברת ב.מ. קסם בע"מ היא יבואנית מכונות תפירה שלא משאירה אתכם לבד בשטח. לשירותכם: תיקון מכונות תפירה לצד מגוון גדול של חלקי חילוף למכונות תפירה. החברה משווקת גם מכונות תפירה יד שנייה, אביזרים לתפירה, מגהצי קיטור, בובות מדידה ועוד. ב.מ. קסם בע"מ היא יבואנית של מכונות תפירה תוצרת חברת JUKI המוכרת, ולה עשרים ושמונה שנות ותק בתחום ומבחר מכונות תפירה למכירה לרבות תעשייתיות.

עוד פרטים

מידע נוסף על ב.מ.קסם בע"מ

אזורי שירות

בני ברק

תחומי העסק

מכונות תפירה, רקמה וגזירה

תיקון מכונות תפירה

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5781333

פקס 03-5781380

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ב.מ.קסם בע"מ
נווט

יצירת קשר עם ב.מ.קסם בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של ב.מ.קסם בע"מ

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על ב.מ.קסם בע"מ

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 5
מחיר 4
עמידה בזמנים 4.5
זמינות 5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מכונת תפירה, השירות שקיבלתי היה מצויין, אני מכירה אותם מקודם, הם עמדו בלוח הזמנים והמכונה הייתה מוכנה בזמן, השארתי את המכונה אצלם, אמרו שיקח שבוע, הודיעו כשהיה מוכן ורק הצטרכתי לבוא ולקחת. המחיר ששילמתי היה סביר לחלוטין ולא חיפשתי מקום אחר.
פניתי לcבית העסק לצורך רכישת מכונת אוברלוק, המחיר ששילמתי הוא הכי זול וזאת לאחר שביצעתי השוואת מחירים, השירות והיחס שקיבלתי היו טובים.
פניתי לצורך החלפת חלק במכונת תפירה. בחרתי בו באקראי מתוך הרשימה באתר. הוא אדיב, בדק והחליף והמחיר סביר.
פניתי ל"ב.מ.קסם בע"מ" לצורך תיקון מגהץ. הגעתי אליהם עם המגהץ, השירות מקצועי, היחס אדיב, אני מרוצה מהתיקון, הם עמדו בזמנים והמחיר בהתאם לציפיות. פניתי ל"ב.מ.קסם בע"מ" בגלל מקצועיות.
פניתי ל"ב.מ.קסם בע"מ" על מנת לקנות מכונת תפירה. היחס מצויין. הוא נתן לי הדרכה אקסטרה. הוא נתן לי את המכונה במקום. המחיר הוא מחיר סביר כמו היבואן. ביררתי מחירים במקומות נוספים הוא היה בין הזולים. פניתי ל"ב.מ.קסם בע"מ" כי והוא היה היבואן של המכונת תפירה שחיפשתי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist