Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עד העצם אקספרס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד', שבת
ימים ה', ו'
11:30 - 23:59
11:30 - 1:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - חלת בצל במתנה
על כל הזמנת ארוחה זוגית מלאה

תנאי שימוש - אין כפל מבצעים לא כולל עסקיות ט.ל.ח

מידע נוסף על עד העצם אקספרס

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

שירותי קייטרינג

הזמנת מקום במסעדה אונליין

נקי מעישון

עוד פרטים

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים

אמריקאי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9442779

טלפון נוסף 09-9503138

פקס 09-9554504

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עד העצם אקספרס
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על עד העצם אקספרס

3.5
מחיר 3
אוכל 3.5
שירות 3.5
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אוכל מצוין רק השירות אנמי
אכלנו ארוחה מלאה עם רופון והמחיר היה מצוין. גם האוכל היה פשוט מצוין, החלת בצל מצוינת וגם הסביצ'ה. האנטריקוט היה מעולה והטורטיה עוף היתה סבירה. הקרם ברולה ופבלובה היו מצויינים. חבל שהמלצרים לא מסבירי פנים ודיי מנוכרים ולא ממש ששים לענות.
"עד העצם" בהרצליה פיתוח - שווה עם "גרופון"
ארוחת משפחתית (6 סועדים) נחמדה ונעימה ב"עד העצם" כדאית עם קופונים של גרופון = הנחה ליחיד או לזוג של כ-55% ממחיר ארוחה (מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושתייה). הראשונות מוגשות עם לחמניה אישית קטנה וחמה מומלץ סלט טונה וסלט אבוקדו פחות מומלץ קרפצ'יו בקר ומרק עוף. מנות עיקריות מוגשות עם תוספת לבחירה (תפו"א אפוי, אורז, צ'יפס) האנטריקוט שהוגש הוחזר פעמיים לצלייה נוספת אבל היה טעים. מומלצת במנה העיקרית פרגית מטובלת היטב. קינוח של גלידה בתוספת כדור סורבה ומוס שוקולד = מתוקים כדאיים. השירות של כל צוות הנחמדים (נותני השירות) אדיב יעיל ומהיר.
מעולה!
הגענו עם דיל שווה במיוחד, המנות מוגשות מהר ויפה למרות שהיה ט"ו באב והיה לחץ. אסף מנהל משמרת מקסים! אווירה נעימה, חבל שלא עימעמו את האורות בשמונה בערב... הסטייקים נעשו בדיוק במידה, יין אדום ערב לחיך, בעלי עף על החריף שלהם... ערב מושלם. תודה לכם!
שירות מזעזע!!!
כבר פעמיים הזמנו משלוח שבפעם הראשונה הגיע אחרי יותר משעתיים (!!!!) במצב נוראי ולכן החזרנו. את הזיכוי הכספי מעולם לא קיבלנו על המשלוח הזה. והיום שוב הזמנו משלוח ואחרי שעה ו-20 דקות דיברתי עם המסעדה שאמרו שלא קיבלו את ההזמנה מהאתר!!
עד העצם הרצליה --- על הפנים
הגעתי למסעדה דרך גרופון. שיקול להגיע למסעדה בהרצליה היה רושם טוב ממסעדה עד העצם באיירפורט סיטי. אך....... אין מה להשוות. בהרצליה --- שירות לא מקצועי. אוכל לא טעים. הבאתי איתי אורח מחול והתביישתי מעצם העובדה שהבאתי אותו למסעדה זאת. זאת פעם ראשונה בחיי כשה אני מעבירה ביקורת שלילית למסעדה. מציינת זה כדי להעביר רמת ההחזבה מביקור במסעדה זאת.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist