Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר פנקס יוסי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
ימים ב' - ה'
8:30 - 20:00

בתיאום מראש

8:30 - 20:00
צפה בשעות הפעילות

מחפשים את המענה המקצועי, האמין והאנושי ביותר לשיניים שלכם? ד"ר פנקס יוסי לשירותכם! כרופא שיניים מיומן ובעל ניסיון של קרוב לשלושה עשורים, ד"ר פנקס מעמיד לרשות לקוחותיו את מערך השירותים המתקדם ביותר בתחום רפואת השיניים ואמון על מתן שירות מקצועי, אישי ומסור לכל לקוח מלקוחותיו. בין שירותי המרפאה: רפואת שיניים משקמת ברמה הגבוהה ביותר, השתלות שיניים, עקירות כירורגיות, טיפולים אסתטיים, טיפולי חניכיים ועוד. נשמח להעניק לכם את מיטב שירותינו לשביעות רצונכם המלאה!

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר פנקס יוסי

אזורי שירות

גבעתיים

רמת גן

תחומי העסק

רופאי שיניים

סינונים ושירותים נוספים

הלבנת שיניים

טיפולי שיננית

בדיקות מוקדמות לגילוי סרטן בחלל הפה

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת

תחומי טיפול

הלבנת שיניים

שיקום הפה - פרוסתודונטיה

כירורגיית פה ולסת

מחלות חניכיים (פריודונטיה)

השתלות שיניים

טיפולי שיניים שגרתיים

טיפולי שיניים אסתטיים

טיפול שיניים לגיל הזהב

תותבות קבועות

תותבות נשלפות

שתלים דנטליים

ציפוי חרסינה לשיניים

שיני חרסינה

תחזוקת שתלים

מבנים לשיניים

עיגון וייצוב תותבות

שחזור עצם-אוגמנטציה

הרמת סינוס

עקירה כירורגית

העמסה מיידית

פי אר אף

השתלת שיניים ממוחשבת

טיפולי שיניים למבוגרים

עקירת שיני בינה

הארכת כותרת השן

ניתוח חניכיים

כירורגיה טרום שיקומית

חשיפת שן כלואה

שיקום על גבי שתלים

שיקום לסתות

שיקום שיניים קבוע

שיקום הלסת

רפואת שיניים אסתטית

שחזור עם גשר

כתרים לשיניים

שחזור עם שתל

עוד פרטים

תחומי עיסוק נוספים

הלבנת שיניים

מרפאות שיניים

שיקום הפה - פרוסתודונטיה

כירורגיית פה ולסת

מחלות חניכיים (פריודונטיה)

השתלות שיניים

עוד פרטים

אפשרויות טיפול

טיפולים מרוכזים ביום אחד

טיפולים מרוכזים ביום אחד

מסגרת הטיפול

מרפאה פרטית

ותק

ותק מעל 20 שנה

נותן השירות

רופא שיניים כללי

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3226539

טלפון נוסף 03-6136204

פקס 03-6136206

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר פנקס יוסי
נווט

יצירת קשר עם ד"ר פנקס יוסי

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של ד"ר פנקס יוסי

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על ד"ר פנקס יוסי

5
ציון כללי 5
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 5
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המלצה חמה על דר' פנקס
ברצוני להמליץ ולהודות מקרב לב לדר פנקס היקר . חייבת להודות שנכנסתי עם חששות ויצאתי סופר מרוצה מהשירות והתוצאה. דר' פנקס שירותי סבלני לא מכאיב עושה עבודה נהדרת!!!! תודה רבה על הכל
מרפאה וצוות למופת.
תודה לך יוסי על הטיפול המקצועי. אורך הרוח שלך, הסובלנות והצוות הנהדר שסייע לך בזמן הטיפול , כולל סיוון המקסימה והשרותית , תרמו לאוירה הטובה ולתוצאה המוצלחת של הטיפול. ושוב תודה על הכל ,יישר כח.
מקצועי ביותר
מציבים סטנדרטים גבוהים ביותר בכל הקשור לשירות, אדיבות ומקצועיות! הגעתי למרפאה בהמלצה של חבר קרוב בתקופת הקרונה לטיפול חירום. פנייתי לקבלת טיפול בתקופה בעייתית שכזו מצאה מענה מיידי, התחשבו במצבי ועשו הכל כדי לסייע במהירות ובמקצועיות המירבית. הם טרחו להשיג את הצילומים שנעשו לי במרפאה אחרת בכדי להיערך מראש לטיפול, הזמינו מומחה חיצוני לבעיה הרפואית שהיתה לי, את המשך הטיפול ביצע בצורה מופתית ד"ר פינקס. הם טיפלו בי בצורה מקצועית ביותר וביצעו בדיקות היקפיות. זה התחיל בדרך שבה הוזרקה לי ההרדמה שלא הורגשה כלל והמשיך בטיפול זריז שנעשה בעדינות וביעילות שהותיר אותי ללא כאבים לאחריו. במרפאה שרויה אוירה נעימה וחמימה, הרבה בזכות סיון המזכירה המדהימה שמעניקה יחס אישי ואכפתי. הבטחתי לחזור ולהמליץ לכולם.
תגובות (1)

יוסי - תמונה
תגובה של בית העסק

30/03/2020

תודה רבה מור. שמחנו מאוד לעזור לך. ד"ר פנקס וצוות המרפאה
רופא מצוין ושירות מעולה!
ובכן, הפתעה: יש רופאי שיניים ויש ד״ר יוסי פנקס. האמת שנואשתי מכל מיני בעלי תואר זה שכל חפצם בחפירת עומק בכיסו של הלקוח. אל יוסי הגעתי לאחר המלצה של חברה יקרה, בעצמה פרופסורית בתחום הרפואה, שלדבריה יוסי הינו רופא מסוג אחר. כזה שאינו ממציא רפואת יתר, עושה את המינימום הנדרש על מנת להשיג תוצאות מיטביות. קבעתי תור מול סיוון החביבה והגעתי לאבחון. יוסי הציע לי הן טיפול שמרני והן טיפול מתקדם-לשיקולי. בחרתי כהרגלי בטיפול השמרני והגעתי יום אחרי לביצועו. יוסי רציני, קפדן ומדוייק, יד קלה וסבלנות פלדה. ממש אמן, מיכלאנג׳לו של רופאי השיניים. מאד הייתי מרוצה ולאחר הפסקה של כשבועיים המשכתי בטיפולים אחרים וכל פעם אותה האיכות הגבוהה, חיוך, נינוחות בצד מקצוענות ללא פשרות. כשפגשתי לראשונה שאלני מה העניין שלשמו הגעתי ואני עניתי בפשטות ״אני מחפש רופא שיניים טוב״.... וכעת לאחר היכרותי והתנסותו מולו אני שמח לבשר לכול שאכן מצאתי!!! שאפו לך יוסי, תמשיך כך !!!
דר פנקס רופא שיניים מקצוען ופר
תקופה ארוכה הסתובבתי עם כתר ישן ומכוער על שן קידמית. עברתי אצל דר פינקס עשיית כתר בשן קידמית. עבודה מאוד עדינה שדורשת הרבה תשומת לב כדי שהתוצאה תהייה טובה. מהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים של מקצוען אמיתי. ללא פשרות הוא עבד ביסודיות והיום תענוג לחייך בזכותו. תודה !
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist