הייתי בסניף כחצי שעה. מ16.30 עד 17.00. העבודה התבצעה כראוי, אך השירות שקיבלתי היה גרוע: צילמתי 93 דפים. ולאחר מכן ביקשתי להדפיס עוד שני דפים מתוך דיסק און קי שהיה בידי. הבנות במקום סירבו בתוקף מפני שהשעה היתה 17.00 ולטענתן הן כבר כיבו את המחשבים. כל בקשותיי נדחו. לעניות דעתי, מי שנמצא בסניף אמור לקבל שירות מלא עד לסיום צרכיו. שעת הסגירה איננה אמורה לחול על מי שכבר נמצא בסניף ומטופל. תודה.
ביצעתי הזמנה של גרפיקה - לוגו.
כרטיסי ביקור וקבלות.
אדווה לקחה את ההזמנה ורחל נתנה את השירות בגרפיקה.
השירות מדהים, יחס טוב חם ומקצועי ומחירים טובים.
העבודה נעשתה בצורה מעולה ונתנו אפשרות לעשות תיקונים של הרגע האחרון.
הגעתי על מנת להדפיס הזמנות לחתונה, הבחור שטיפל בי היה עצבני, נתן שירות גרוע, כולל התעלמות מוחלטת ממני באמצע שהדפיס לי דוגמאות בתשלום להזמנות (התחיל לגלוש באינטרנט למרות שלא הודיע לאף אחד שאני צריכה לקבל שירות),החנות הייתה ריקה והם רק דיברו וצחקו בינם לבין עצמם כשהבחור מספר שאינו יודע למה הוא עצבני ומקלל בקול רם כל פעם שטעה במשהו. זאת על אף פי שהבעתי אכפתיות ואמרתי שבחלק מהדוגמאות שטעה בהדפסה זה בסדר ושידפיסו על אותו דף כי במילא זאת רק דוגמא. בסופו של דבר פניתי לבחורות שעבדו שם ובחורה אחת הפסיקה להתעלם ועזרה לי.
בנוסף גם איכות ההדפסה לא יצאה באיכות טובה והדף התקלף בצדדים שקופלו.
בגרפוס פרינט אנו מחוייבים לשירות יעיל, אדיב ומקצועי ברמה גבוהה. אנו מצרים על כך שבמקרה המתואר לעיל הלקוחה לא קיבלה את השירות המיטבי המגיע לה. לעבודת הדפוס יש ניואנסים רבים ולעיתים הנסיון לעמוד בהם לא מצליח מיד ויש צורך בנסיונות נוספים. העובד המדובר מאוד השתדל למענה וכנראה בעת שניסה להוציא מוצר מושלם, היתה ללקוחה תחושה של הזנחה.אנו מודים ללקוחה על פנייתה. הערותיה זכו לתשומתלבנו ונעשה תדריך לצוות על מנת להפיק לקח מהמקרה ולהבטיח שלא יקרו מקרים כאלה בעתיד. נשמח לשוב ולשרת את הלקוחה בכל הזדמנות על מנת להראות לה שהרושם השלילי שנוצר היה שגוי.
20/01/2015