Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה
מילניום קרור מיזוג אויר בע"מ בגבעת השלושה

גבעת השלושה

(12)
072-3295964 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
גיא שרותים בפתח תקווה

המכבים 12, פתח תקווה

(0)
072-3226885 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
אלירן מיזוג אוויר ברמת גן

רמת גן

(4)
072-3230915 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על אבי אלון - 24 שעות

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

שירות למזגנים

מאפיינים נוספים

תעודת טכנאי קירור ומיזוג אוויר

חלפים מקוריים

שירות למוסדות

עבודה ירוקה

אחריות לשירות

אחריות לחלפים

עוד פרטים

יצרן

כל היצרנים

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3144061

טלפון נוסף 050-5422365

פקס 03-9323404

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אבי אלון - 24 שעות
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 30 חוות דעת על אבי אלון - 24 שעות

4.5
ציון כללי 4
שירות 5
מחיר 4.5
עמידה בזמנים 5
שביעות רצון 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לאבי אלון-24 שעות לתיקון מזגן. הוא ניסה לעזור מרחוק ולא הצליח הגיע הביתה. הוא מקצועי מאוד, היחס אדיב מאוד, המחיר סביר, לא ביררתי מחירים. פניתי לאבי אלון-24 שעות מכיוון שלפני שנה וחצי גם היתה תקלה במזגן והוא עזר מרחוק לתקן ולא לקח כסף.
סיוע אמין
לאחר חורף קשה ,המזגן היה בסטנד ביי ,יתכן והיתה פגיעת ברק. המזגן לא הגיב להפעלה בשלט הרחוק.פניתי לסיוע טלפוני ממתקינים אחרים,כאשר חלקם דיברו על החלפת מעגל שליטה,אבי הרגיע,וכיוון אותי לכפתור איתחול מחדש. הבעיה נפתרה.אבי הוכיח את אמינותו.
לצערי לא קיבלתי תמורה לאגרה
אבי אכן איש לבבי ואדיב. עשה רושם שאכן מתאמץ לאבחן את התקלה. למרות הכל לא ביצע תיקון ולא הצליח להגיע לאבחנה מוחלטת. ובכל זאת חייב בדמי שרות ע"ס 350 ש"ח+מע"מ. לאחר זמן רב נתן הצעת מחיר לא סבירה. הוזמן טכנאי אחר שאבחן את התקלה מידית וביצע תיקון מוצלח בחצי מחיר.
תגובות (1)

אבי תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

14/06/2015

אני מתעד את ההתקשרויות שלי עם לקוחותיי-חוות הדעת=אינה מדויקת הלקוח התקשר אליי והתלונן על תקלה במיזוג אוויר מרכזי,ניסיתי עזרה טלפונית=לא הצליח מחיר הביקור ע"ס 350 ש"ח+מע"מ סוכם מראש בטלפון 10.5.15,יום א'-הייתי אצלו,אבחנתי התקלה=דליפת גז אמרתי לו-החלק הדולף שצריך להחליפו-חסר במלאי,ויגיע עד סוף השבוע 14.5.15,יום ה'-התקשרתי ללקוח,לעדכנו שהחלק הגיע,ענה-שבעל דירה הזמין טכנאי אחר שהוסיף גז לא הוגן לכתוב חוות,ולא לדייק בפרטים העיקריים והחשובים= 1=עלות הביקור לא כולל תיקון-סוכמה מראש 2=אבחנתי התקלה 3=התקשרתי לאחר 4 ימים,כשהחלק הגיע 4=לא הספקתי להציע עלות התיקון מבחינה מקצועית,בדליפת גז-יש לתקן/להחליף החלק הדולף+וואקום+הוספת שמן+מילוי גז הוספת גז ללא תיקון הדליפה-לא פותרת הבעיה-הדליפה=ממשיכה+עלול לפגוע במזגן.
חצוף
היה מתנשא וחצוף בשיחה הטלפונית. אמר שאני צריך להיות ליד המקרר כדי לבדוק משהו. כששאלתי מה יכולה להיות הבעיה הוא ענה בהתנשאות : "מה אני בעסקי חיפוש נפט?". אז זהו שגם בעסקי מתן שירות אתה לא.
תגובות (1)

אבי תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

04/06/2015

הלקוח התקשר ואמר לי שיש לו תקלה במקרר כחלק מהשירות שאני נותן,אני מציע עזרה טלפונית מניסיוני-יש תקלות פשוטות,שהלקוח יכול לתקנן,בעזרת הנחייתי הטלפונית משום שזה יעיל וחסכוני ללקוח תנאי הכרחי לעזרה זו הוא הימצאות הלקוח ליד המכשיר התקול לשאלתו-מה יכולה להיות הבעיה,עניתי - אם הייתי אורי גלר-הייתי עוסק בחיפושי נפט תשובתי=לא מתנשאת,כנה ואמיתית,אין באפשרותי לנחש התקלה,ולשער השערות שעלולות להטעותו אם יחשוב שנית-במקום להיפגע ולכעוס,יעריך-הישירות והכנות שלי,ונכונותי לעזור לו בטלפון
נדיב,מקצוען ומיומן.
יום שרבי בכל הארץ ואצלנו המזגן לא עובד.צלצלתי אל אבי אלון שנענה למרות היום עמוס הפניות שעבר,וסייע לי בחכמה ונדיבות לפתור בעייתי במסירות ומקצועיות. ממליצה בחום לפנות אליו.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist