Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:30 - 17:30
8:30 - 12:30
צפה בשעות הפעילות

פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ מציעה שירותי תיקון טלוויזיות, כולל התקנה של טלוויזיות חדשות בבית הלקוח, תיקון שלטים, תיקון ספקי כוח ושנאים, תיקון מסכי טלוויזיות מכל הסוגים, תיקון פלטות פיקוד, תיקון שקעים ועוד. החברה נחשבת לאחד הגדולות בישראל בתחום השירות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, ופועלת בהתאם לתו התקן היוקרתי ISO 9001:2000. היא מציעה גם ביטוחים למכשירי טלוויזיה ומעסיקה טכנאים בעלי כל התעודות הנדרשות, אשר עובדים הכשרות מקצועיות תכופות שמבטיחות כי יהיו מיומנים, מקצועיים ובעלי ידע רב בכל עת.

עוד פרטים

תחומי שירות

תיקון טלוויזיה התקנת טלוויזיה תיקון שלט לטלוויזיה חלפים ואביזרים לטלוויזיה ביטוח לטלוויזיה ספקי כוח לטלוויזיה פלטות סריקה לטלוויזיה פלטות פיקוד לטלוויזיה שלטים לטלוויזיה שנאי מתח לטלוויזיה שקעים לטלוויזיה
עוד פרטים

מידע נוסף על פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ

אזורי שירות

לוד

תחומי העסק

תיקון טלוויזיות ושירותי ביטוח

תחומי עיסוק נוספים

תיקון מוצרי חשמל ביתיים

מאפיינים נוספים

תעודת טכנאי טלוויזיה ורדיו

אחריות לשירות

אחריות לחלפים

חלפים מקוריים

שירות למוסדות

עוד פרטים

יצרן

כל היצרנים

סוג המכשיר

טלוויזיה רגילה עד 29 אינץ'

טלוויזיה רגילה (CRT) מעל 29 אינץ'

LCD עד 29 אינץ'

LCD מעל 29 אינץ'

LED עד 29 אינץ'

LED מעל 29 אינץ'

פלזמה עד 29 אינץ'

פלזמה מעל 29 אינץ'

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5727100

פקס 03-5727162

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ
נווט

יצירת קשר עם פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 16 חוות דעת על פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ

1
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 1.5
עמידה בזמנים 1
שביעות רצון 1
איכות 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות גרוע
רכשתי ביטוח למוצרי חשמל ב-2150 ש"ח לערך ל-3 שנים לאחר כחודש ביקשתי לבטל את העסקה אך סרבו לבטל. ביקשתי לקצר את הביטוח לשנה אך אמרו שיגבו 1000 ש"ח עבור שנה ואני אקבל את היתרה של 1150 ש"ח לערך. כלומר רוצים לעשוק כ-300 ש"ח עבור קיצור לשנה. על כך שלחתי תלונה למועצת הצרכנות. בנוסף יש לי טלוויזיה מזה שבועיים ולטענתם אין להם חלק (הטלוויזיה בת 5 שנים) עד רגע זה הטלוויזיה במעבדה ואני באופן אישי מנסה לעשות את עבודתם ולמצוא חלק (כרטיס ראשי לטלוויזיה LG 55) בנוסף יש לי תקלה מזה חודש בתנור החליפו חלק ולא עזר. היום התקשרתי אליהם בגין התקלה של התנור ואמרו שיגיעו ביום ראשון הקרוב לשאלתי אם זה עפ"י ההסכם ונעניתי שלא ודרשתי להקדים את הטכנאי עפ"י ההתחייבות ונעניתי שתחזור אליי עוד היום 24/04/17 ואני עדיין ממתין. מיותר להוסיף שנציגות השרות חוצפניות ולא אדיבות. אין פלא שחברת פל קיבלו 15 חוות דעת בניקוד של כוכב אחד ואני ה-16. לכן תשקלו באם להתקרב לחברת "פל". דבר אחרון אני מייעץ לכם כל שיחת טלפון שלכם עימם תקליטו אותם.
שירות גרוע ביותר להמנע מעסק איתם
מזגן טורנדו איוורטר מקולקל והם שלחו בחור מאלרם מירושלים שלא מבין במזגנים אפילו לא בדק שלחו אותי ליבואןלמרות שזה התפקיד שלהם לטפל במזגן '' טורנדו שבמשך שבוע לא עונה ולא מתייחס'' פאל לא מוכנים לשלם לטכנאי חיצוני שמבין ויכול לתקן את הבעיה מעדיפים לייבש את הלקוח יותר משבוע בלי מזגן.
שירות טלפוני מביך, ביטוח מיותר, חולבי כספים, לא שווה כלום
שוחחתי עם נציגת שירות, שמתישהו אמרה שהיא מנהלת שירות הלקוחות- בבקשה לבטל ביטוח על מכשירי חשמל שכבר אינם קיימים, שהיו שייכים לאבי בן ה-85 בדירה שהוא עזב כדי ללכת לדיור מוגן. השיחה עם הנציגה היתה פוגענית, לא ברורה, חצופה, גסה, מזלזלת, ובכך ייצגה את חברת פל כולה כחברה בעלת מאפיינים שליליים אלה. אורית הציגה את תקנות החברה כ"חוקים" שלא ניתן לשנות לפי סיטואציה או קול ההיגיון הפשוט, כאילו היו חוק אלוהי ולא מדיניות רשמית של חברה שניתנת לשינוי בהחלטה פשוטה. לא הוצגה שום גמישות בשם ההיגיון החופשי. אחד ה"חוקים" הללו הוא שעל אבי לשלם את הביטוח שנה קדימה מיום הביטול, בתוספת של "עלויות חברה", כאשר מהן עלויות אלו היא סירבה לומר ולהסביר, גם כאשר אמרתי לה שאם זה עומד על כ-200 ש"ח אז אוותר על הכסף, אך אני רוצה לדעת על מה מדובר. לטענתה רק הנהלת חשבונות יכולים להשיב בנושא, והם לא "רשאים" לדבר עם לקוחות. אורית הגדילה לעשות בכך שכאשר שטחתי את טענותיי היא השתיקה את הקו על מנת לא להקשיב לי. במהלך השיחה ואמרה שאינה יכולה לראות את המידע על תשלומיו של אבי והפנתה אותי להתקשר לחברת האשראי, אך בהמשך הציגה פתאום חלק מהנתונים. ממש ממש עלוב. אין שום יתרון בלבטח מכשירי חשמל באופן כללי, ובטח ובטח לא בחברה שלא נותנת שום רושם למעט זלזול מחפיר בלקוחות. לצערי הרב לא הקלטתי את השיחה, הגסות וההתנשאות והכוחנות בהן נתקלתי היו מביישות כל בר דעת, והחברה מתנהלת כך רק כי היא מרשה לעצמה בעולם בו לקוחות מתעייפים מלהילחם חזרה, כלומר עולם ששייך לדור המבוגר יותר. אני יכולה רק להניח שפרופיל הלקוחות של החברה עומד בעיקר או בחלק ניכר על בני הגיל השלישי, ובכך חברת פל עשויה לנצל לטובתה את מאפייני קהל הלקוחות הזה. מדובר בסכום של אלפי שקלים של ביטוח מיותר שאבי שילם, שתקף עד 2019, על מכשירי חשמל שהיו שווים פרוטות וכבר אינם ברשותו. אני מבקשת לבטל את כל התשלומים העתידיים. הדברים כעת עומדים על כך שחברת פל ביטוח אמורה להעביר לי תחשיב "גמר חשבון" ועלויות לביטול (כמובן שרק באמצעות פקס ולא במייל), וטרם עשתה זאת. לסיכום, לא מומלץ.
תיקון מקרר?????.
פניתי למוקד החברה , ביקשתי להזמין טכנאי לתיקון מקרר מסוג פריג'דר . נשאלתי מה הבעיה הוסבר לי שחשוב שאסביר בדיוק כולל פרטי הדגם, כדי שבטכנאי ידע איזה חלק להביא. הסברתי שהמקרר מקפיא את האוכל ונמסרו פרטי הדגם . קבעו לי שהטכנאי יגיע ביום א' בין השעות 08:00-13:00 , טענתי שזה מנוגד לחוק, כל כך הרבה שעות המתנה, אמרו הוא יתקשר חצי שעה לפני, שזה עדין לא עושה את זה חוקי, ביום א' בשעה 10:33 מתקשר אלי הטכנאי ומודיע לי שהוא תוך 10 דקות אצלי, {זוכרים חצי שעה?) , מגיע טכנאי פתח את המקרר לא פירק לא בדק הודיע שצריך להחליף את הווסט , והוא צריך להזמין מהחברה, ובזה נגמר השרות, כמובן שצריך להמתין עם מקרר לא תקין עד שיודיעו לך שיש את החלק ושוב יקבעו מועד חדש ואתה תצטרך שוב להמתין 5שעות לטכנאי שכרגע לא ברור מתי יגיע, . , אחרי טלפונים חוזרים ואיומים , הודיעו שנמצא החלק, ויגיעו להתקינו. שרות רע !!!
חבל על הכסף
הרנו לקוחות של חברת פל משנת 2002 מעולם לא נתקלנו בשירות גרוע כזה. ב-20 לחודש זה הגיע טכנאי מזגנים לאחר שנאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה ולחכות 6 שעות עד שהגיע...וגם זה לאחר שינוי השעה שקבעו לי. כמובן שהמזגן לא תוקן! למחרת ביקשתי שירות פעם שניה ומאז קובעים לי יום ושעה ומשנים שוב ככה זה מתנהל כבר שבוע!!! עם ויכוחים חוזרים ונישנים שהמזגן תוקן. אני בושה ונכלמת מעצם העובדה שהפקידה שאינה יודעת דבר "מחליטה" דרך הטלפון מה מצבו של המזגן ממש בדיחה. איננו ממליצים וזאת בלשון המעטה לבטח את מכשירי החשמל אצל חברה זו שברגעי אמת אינם באמת בשבילכם!!!! חבל על הכסף
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist