גל-אור מעבדות ותיקונים בע"מ

תחומי עיסוק

טכנאי מקררים ומקפיאים - שירות, תיקון וחידוש

כתובת

הס 34 הרצליה

שעות פעילות

ימים א', ג' - ה' 8:00 - 17:00
יום ב' 8:00 - 16:00
יום שישי 8:00 - 12:00

מידע על גל-אור מעבדות ותיקונים בע"מ

השרות המוסמך והבלעדי למוצרי חשמל ביתיים מסוג: קינג, אלקטרולוקס, פריג'ידר, סמסונג, פילקו, פיילוט, אינדסיט ודלונגי.

אזורי מתן שירות

  • הרצליה

סוג שירות

  • חלפים ואביזרים למקפיא ביתי

יצרן

  • סמסונג
  • פריג'ידר

מספרי טלפון נוספים

טלפון ראשי
072-3134359
טלפון נוסף
09-9603000
פקס
09-9585512

חוות דעת

שירות
מחיר
עמידה בזמנים
שביעות רצון
איכות
1.0
1.5
1.0
1.0
1.0
לא טוב
גבוה
מאחר כרוני
כלל לא
לא טובה
ציון ממוצע
1
איריס
תל אביב
חווית השירות עם גל אור
חווית השירות עם גל אור הייתה איומה עבורי מהשלב הראשוני של לנסות להשיג אותם עד השלב שאמור להיות הסופי -שלב התיקון שפשוט לא הגיע כפי שהבטיחו קשים מאד מאד להשגה, הבנות...
חווית השירות עם גל אור הייתה איומה עבורי מהשלב הראשוני של לנסות להשיג אותם עד השלב שאמור להיות הסופי -שלב התיקון שפשוט לא הגיע כפי שהבטיחו קשים מאד מאד להשגה, הבנות שעונות לטלפון חוצפניות ואחת ניתקה לי את הטלפון בפנים לא אחראים למה שמבטחים. חיכינו מ8 עד 2 לטכנאי שיבוא ויתקן ובסוף אחרי שעות על הטלפון בהמתנה עם ניתוקים וניסיון להבין למה הוא לא בא להתקין חלק שחיכינו לו חודש, הם התקשרו ואמרו שהוא יבוא מחר לקחת את המדיח. זה רק עוגמת נפש. הם לוקחים כסף לבדיקה ואם מתקנים אצלהם הם לא מקזזים. עצוב שחברה כזו ממשיכה לתת שירות .
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
10/12/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
אושרית
גבעתיים
שירות ללא שירות
יומיים שאני מנסה להשיג את גל-אור בטלפון לצורך תיאום טכנאי (מתוקף אחריות מוצר שנרכש לפני פחות משלושה חודשים). שעות על גבי שעות אני בהמתנה, ועד שכבר ענו לי, מענה מהמחסן...
יומיים שאני מנסה להשיג את גל-אור בטלפון לצורך תיאום טכנאי (מתוקף אחריות מוצר שנרכש לפני פחות משלושה חודשים). שעות על גבי שעות אני בהמתנה, ועד שכבר ענו לי, מענה מהמחסן שהעביר אותי ל"נצגיות" ולאחר מכן, נציגה לא איתרה נתונים, אז שמה אותי בהמתנה על לניתוק שיחה.... וכך העברתי יומיים עד שהצלחתי להשיג מענה לתיאום טכנאי לבעוד שבוע, כי הכל מלא....
ציון כללי
1.00
לא מומלץ
תאריך קבלת השירות :
29/11/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
טלפוני
שירות גרוע, מזלזל ומזעזע
קניתי תנור של חברת TEKA לפני שנתיים. לפני למעלה מחודשיים ימים התקשרו אלי מגלאור על מנת להאריך את תקופת השירות ב 3 שנים נוספות. הסכמתי ומסרתי פרטי כרטיס אשראי. למרבה הצער...
קניתי תנור של חברת TEKA לפני שנתיים. לפני למעלה מחודשיים ימים התקשרו אלי מגלאור על מנת להאריך את תקופת השירות ב 3 שנים נוספות. הסכמתי ומסרתי פרטי כרטיס אשראי. למרבה הצער וההפתעה, הדבר לא נרשם. שבועיים לאחר מכן התנור הקלקל וביקשתי להפעיל את הביטוח שערכתי אך כאמור לא נמצא תיעוד לכך. למעלה משובע רדפתי אחריהם בבקשו בירור, כשהובטח לי שוב ושוב כי יחזרו אלי. נחשו מה? כלל לא חזרו אלי. כל שיחה למוקד השירות מלווה בזמן המתנה בלתי נתפס כשפעמים רבות, השיחה מתנתקת (או שמא מנותקת בכוונה) ועלי להתקשר שוב ולהתחיל בתהליך המייגע. המענה הטלפוני הוא בלתי אדיב בעליל. הוזמן טכנאי. הוא לא הגיע. לטענת החברה הוא הגיע ומשלא פתחו את דלת הבית הוא הלך לדרכו. ככל שזה נכון - ואני מטיל בכך ספק - מדוע לא יצרו עמי קשר טלפוני? תואם טכנאי, שהגיע, כמובן ללא חלפים (למרות שהבעיה תוארה לגלאור בטלפון וניתן היה להיערך עם חלפים מתאימים). הוא ביצע תיקון פרוביזורי והסביר שחלף הוזמן וכי עד אז אל חשש התנור יפעל. לאור היעדר הביטוח גם נאלצתי לשלם על ביקור הטכנאי ולערך ביטוח בנוסף לכך. ותנחשו כמה זמן החזיק התיקון מעמד? שלושה ימים בלבד. שוב נאלצתי להתקשר. ושוב זמן המתנה בטלפון היה בלתי נתפס, תוך שאני מועבר משלושה לשלוחה (וכמובן שבדרך השיחה מתנתקת ואני צריך להתקשר שוב). לאור העובדה כי הוזמן חלף, ולאור העובדה כי החלף שהוזמן טרם סופק, מסרבים לשלוח לי טכנאי לתיקון זמני. הגעתי לאדם נחמד במחסן, בשם יוסי, שהבטיח לבדוק ולזרז את הגעת החלק החסר. אני מקווה שיש כאן לפחות צדיק אחד. מסקנתי היא החד משמעית היא - על מנת לשמור על בריאותי ועל שפיותי - היא כי לא ארכוש מכשירי חשמל מיצרן/ יבואן שהשירות שלו ניתן על ידי גלאור.
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
22/10/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
בילהה
שוהם
תנור תקע
לוח הבקרה של התנור האיכותי בן 4 שנים, עצר מלכת. שבוע עד להגעת הטכנאי. הגיע ללא החלק . מחכה שבוע . לאחר דקות ארוכות ענתה לי נציגת השרות הבטיחה שתחזור לעדכן. עברו כשש שעות...
לוח הבקרה של התנור האיכותי בן 4 שנים, עצר מלכת. שבוע עד להגעת הטכנאי. הגיע ללא החלק . מחכה שבוע . לאחר דקות ארוכות ענתה לי נציגת השרות הבטיחה שתחזור לעדכן. עברו כשש שעות וטרם קיבלתי מענה. מנסה שוב ושוב ליצור קשר ורק המוזיקה עונה לי. שבת שלישית ללא תנור אצלי זו קטסטרופה. כועסת ובעיקר מאוכזבת!
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
2.00
1.00
1.00
1.00
1.00
טעון שיפור
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
13/10/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
vika
ראשון לציון
זלזול
פנינו לגלאור מספר פעמים לקבלת שירות לקריים. היחס היה מזלזל ובלתי מקצועי עד אין סוף. החל ממענה טלפוני בלתי יעיל לחלוטין עד לשרות של הטכנאי בבית הלקוח, כש זה כבר תורח...
פנינו לגלאור מספר פעמים לקבלת שירות לקריים. היחס היה מזלזל ובלתי מקצועי עד אין סוף. החל ממענה טלפוני בלתי יעיל לחלוטין עד לשרות של הטכנאי בבית הלקוח, כש זה כבר תורח להגיע . מידת המלצתי הינה מתחת לאפס!
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
30/08/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
1 2
בית העסק גל-אור מעבדות ותיקונים בע"מ מופיע בzap דפי זהב בתחום: טכנאי מקררים ומקפיאים. לרשימת בתי העסק המלאה בסיווג לחץ כאן  |  מידע זה רלוונטי לתחום טכנאי מקררים ומקפיאים - שירות, תיקון וחידוש ובנוסף: שירות מקררים, שירות מקפיאים
מידע על טכנאי מקררים ומקפיאים