Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
המרכז לצרכי עישון בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 20:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

מעוניינים לרכוש סיגרים? מחפשים מוצרי טבק? המרכז לצורכי עישון בע''מ הוא, מאז 1984, המקום אליו אתם צריכים להגיע. מרכז זה, הממוקם בירושלים, מציע מגוון רחב של מוצרים: סיגר קובני, סיגר עבודת יד, מקטרת, טבק או פילטרים לגלגלול, מאפרה, מצת ועוד. המוצרים מיובאים מכל רחבי העולם, לרבות הרפובליקה הדומיניקנית, קובה ומדינות אמריקה אחרות. כל הפריטים מאוחסנים בחדר הכולל בקרת לחות וטמפרטורה מלאה, מה שמאפשר לשמור על טריותם. באפשרותכם להגיע לחנות, להתרשם מהמוצרים או אפילו להשתמש בקומת הישיבה שאנחנו מציעים, כולל עבור אירועים עסקיים.

עוד פרטים

מידע נוסף על המרכז לצרכי עישון בע"מ

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

טבק, נרגילות וצורכי עישון

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-6252886

פקס 02-6235493

מפה

Navigate
מפת הגעה אל המרכז לצרכי עישון בע"מ
נווט

יצירת קשר עם המרכז לצרכי עישון בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על המרכז לצרכי עישון בע"מ

5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הענות מהירה, שרות מצוין
קניתי אצלם מספר פעמים, שרות מצוין תגובה מהירה. במידה וחסר משהו במלאי מתקשרים לקבל אישור לתחליף. מאד מרוצה.
שירות מצוין, מהיר וסובלני!
אני גר בבאר שבע והם בירושלים. ויותר זול לי להזמין מהאתר שלהם+משלוח, מאשר ללכת לחנות ליד הבית. אני מזמין מהאתר כבר שנים כי עונים לי מהר לטלפון מהר ומסבירים לי הכל בסבלנות והשירות ממש נוח בלי צורך לקום מספה. מעבר לכך - יש להם מוצרים שאין בהרבה חנויות. ממליץ בחום לכולם!!!
פניתי לבית העסק לצורך קניית סיגריה אלקטרונית, השירות שהם נתנו לי היה אדיב והם נתנו לי מידע על המוצר ולכן קניתי אותו, קיבלתי את המוצר בזמן, המחיר היה בהתאם לציפיות שלי, לא בחנתי הצעות אחרות לפני שבחרתי את העסק הזה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist