Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר ערן מגון -המרכז הישראלי לאיורוודה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 20:00
צפה בשעות הפעילות

זה למעלה מ-28 שנה שד"ר ערן מגון מטפל בכל סוגי המחלות בעזרת שיטות טיפול טבעיות, בדגש על רפואת האיורוודה. הוא אף נחשב לאבי שיטת האיורוודה בישראל ולמומחה הראשון בתחום. בעזרת שיטה הודית עתיקה זו, ד"ר מגון מטפל בבעיות ובמחלות כגון: צרבות , נפיחות, מעי רגיז, עצירות, אלרגיות, מחלות עור, בעיות שינה ועייפות, מחלות מפרקים, מתח, הפרעות במחזור החודשי ועוד. הודות לאיורוודה ולטיפול של ד"ר מגון, תוכלו לשמר באופן מרבי את מצבכם הבריאותי, לסלק רעלים וליהנות מאיזון באורחות חייכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר ערן מגון -המרכז הישראלי לאיורוודה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

איור ודה

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3224056

טלפון נוסף 050-5432647

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר ערן מגון -המרכז הישראלי לאיורוודה
נווט

וידאו ותמונות של ד"ר ערן מגון -המרכז הישראלי לאיורוודה

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על ד"ר ערן מגון -המרכז הישראלי לאיורוודה

4.5
מחיר 4
זמינות 4.5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בזכות ערן חיי חזרו למסלולם
הגעתי לערן מיואש, לאחר שנה של ניסיונות כושלים לטפל בבעית טחורים מעצבנת ומציקה- עברתי דיקור, הזמנתי תכשירים קונבנציונליים בהמלצות רופאים, ולא קונבנציונליים מאתרי אינטרנט מיוחסים בנושא (שמבטיחים חיים ללא...). השקעתי שעות בחיפושי תשובות בבלוגים, ו.. כלום. רק הרס הכבד על ידי אדוויל אפשר לי לישון בלילה. אתם צריכים להבין- אם במקרה הייתי אוכל בערב אצל חברים או משהו בחוץ שיש בו אפילו גרגיר פלפל שחור (במה אין?), היה לי ברור ששעתיים אחרי זה יהיה סיוט שאי אפשר לתאר. הגעתי לערן לפגישת היכרות. לאחר שמדד את הדופק שלי, הוא ידע עלי דברים שאין שום סיכוי בעולם שהיה יכול לדעת מרושם ראשוני. הוא היה מאוד כנה וישיר, לא התחייב לתוצאות מהירות (בניגוד לכל פתרון קסם סימפטומטי בכל מקום אחר). הוא תפר לי תפריט מחמיר אמנם, אבל באמת שלא היה לי שום דבר להפסיד. הוא הגדיר בצורה מאוד ברורה שהמטרה היא לאזן דושה אחת (ואטה), ולאחר שבועיים נאזן דושה אחרת. זה לא עזר באופן חד משמעי, והרס הכבד המנחם המשיך. מה שכן, הרגשתי בחדות שנהיה לי פחות חם (תמיד חם לי באופן משמעותי מהסובבים אותי). לאחר שבועיים, ערן זיהה שאיזנתי את הואטה ופנינו לאיזון הדושה האחרת (פיתה). לשמחתי התפריט היה מתירני בהרבה, אבל לא כלל דברים בסיסיים מסויימים שאני אוכל, כגון אגוזי מלך וזרעי פשתן, חלבון ולא חלמון, לא החלק הפנימי של הגזר (?!) ועוד כל מיני שמסתבר שהם מחממים. לא עבר יום והרגשתי שיפור משמעותי. לאחר יומיים- אין טחורים. נעלם! אין! שנה של סבל צרוף, חרדות וסגפנות קולינארית התאדתה כלא הייתה. ערן, אין לי מילים להודות. חיי חזרו למסלולם. ממליץ בחום.
מומלץ בחום!
ממליצה לכל מי שמחפש מטפל ושיטה שהיא הוליסטית, חכמה ועמוקה, שרואה את המטופל האדם, ולא רק את המחלה. ד"ר מגון הוא מטפל ותיק ועם זאת מאוד אנושי, קשוב ומאוד זמין! בזכות הטיפול והכלים שקיבלתי - ההרגשה הכללית שלי השתפרה ללא הכר, וקיבלתי המון ידע שיישאר איתי תמיד. מומלץ לכל מי שרוצה להכיר קצת יותר טוב את גופו וטבעו, ולטפל בעצמו כאורח חיים ולא רק בזמן מחלה. מומלץ מאוד! ולגמרי שווה את ההשקעה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist