Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על חמי יואב

אזורי שירות

קרית גת

תחומי העסק

נופש ותיירות פנים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-6705600

פקס 08-6723305

מפה

Navigate
מפת הגעה אל חמי יואב
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על חמי יואב

4.2
ציון כללי 4
שירות 3
מחיר 4
זמינות 4.3
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום נחמד...
היינו עם החבר במרחצאות בפעם הראשונה, קצת פחות ממה שציפינו, אבל בגדול היה נחמד... המרחצאות מתאימים לאנשים מבוגרים יותר. לדעתי המקום דורש שיפוץ. נחנו בג'קוזי ובמעיינות החמים, נכנסנו לברכת הגפרית ( נורא קשה להוציא את הריח שלה מהשער ובגד הים אחר כך) והיינו בברכת הדגים שהורידו עור מת מהרגליים. בגדול חוויה נחמדה.
פתרון טוב לתושבי הדרום
יש בישראל כמה אתרי מעיינות חמים דומים. אבל, חמי יואב לא נופל בטיבו מאף אחד מהם. המקום נקי ומתוחזק היטב (המקום עבר שיפוץ אחרי שנשרף), מחירי המזון במזנון סבירים, במקום 2-3 בריכות גדולות, יש בחמי יואב הרבה בריכות קטנות (מה שמאפשר לבחור בריכה שאין בה עדר של מתרחצים) ואחת מהן אפילו מיועדת לרחיצת נשים בלבד. יש גם אולם בו אפשר להיהנות ממסאג' של זרמי מים חמים. הביקורת שלי היא על המחיר שגבוה ללא הצדקה ועל מיעוט הבריכות שיש בהם זרמים (ז'אקוזי).
מקום בריא מגבש ומפנק
היינו שם קבוצה של צוות עובדים, גם נהנינו במים וגם סעדנו והתגבשנו באולם האירועים הרחב הצמוד. הכל מרווח ומפואר ומנגד אפשר להביא אתך את האוכל שאתה מעוניין בו. פשוט היה כייף. הזמינות של ימים לגברים בלבד הוא רק פעם בשבוע, וחבל.
שווה ביקור
שלום. אני ובעלי הפכנו ללקוחות קבועים יחסית של המקום. יש יתרונות גדולים: מקום גדול, חנייה גדולה ואפילו יש המון אנשים אפשר להסתדר. יש שם כמה בריכות גופרית, ג'קוזי, סאונה, מפלים ומקלחות גופרית. המתקנים מקצועיים ומתוחזקים היטב. על כל מתקן מופיעות הוראות שימוש. נקודת התרופה היא המלתחות ומהמקלות שלפי דעתי זקוקים לשיפוץ. הצבע מתקלף ווילונות במקלחות ראו ימים טובים יותר. בגדול, אני ממליצה על הביקור שם כי היתרונות עולים על החסרונות.
מקום להירגע
ביקרתי במקום לאחר תקופה לחוצה במיוחד, ופשוט יצאתי משם עם אנרגיות טובות וכוחות מחודשים. המקום משרה תחושה מדהימה של רוגע. טיפול הגוף שעשיתי היה מקצועי ומצויין. בריכות המים החמים היו מפנקות והשהות בחדר, שבו יושבים תחת זרמי מים חזקים שמשחררים כל שריר בגוף, היתה מעולה. 
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist