Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
זכרי עמית גיזום וכריתת עצים בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
7:00 - 20:00
צפה בשעות הפעילות

זכרי שאול גיזום וכריתת עצים בע"מ, גוזם מומחה ומוסמך מטעם משרד החקלאות, מעמיד לרשות לקוחותיו מערך שירותי גיזום וכריתת עצים מקצועי ורחב הנשען על מקצועיות בלתי מתפשרת, על למעלה מחצי יובל של ניסיון מקצועי ועל שירות אדיב ומסור ומספק מענה גם במצבים מורכבים במיוחד. בנוסף, זכרי מספק שירותים נלווים מתקדמים לרבות עקירת והעתקת עצים בוגרים, עיצוב עצים, הסרת שורשים בולטים, הסרת גדמי עצים ועוד והוא ישמח לספק לכם את מיטב שירותיו לשביעות רצונכם המלאה!

עוד פרטים

מידע נוסף על זכרי עמית גיזום וכריתת עצים בע"מ

אזורי שירות

בנימינה

זכרון יעקב

יקנעם

קריית טבעון

רמת ישי

תחומי העסק

עבודות מנוף

גיזום וכריתת עצים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2646930

טלפון נוסף 052-6536117

פקס 04-9831719

מפה

Navigate
מפת הגעה אל זכרי עמית גיזום וכריתת עצים בע"מ
נווט

יצירת קשר עם זכרי עמית גיזום וכריתת עצים בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של זכרי עמית גיזום וכריתת עצים בע"מ

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על זכרי עמית גיזום וכריתת עצים בע"מ

4.5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 4
איכות 4.5
זמינות וזמן המתנה 5
שביעות רצון מהמחיר 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות טוב, יחס אדיב, זמינות סבירה
פניתי כי הייתי צריכה לכרות עץ שנפל בסערה. השירות טוב, הזמנתי אותו בהתראה מאוד קצרה והוא הגיע וביצע את העבודה. מה ששיכנע אותי לפנות אליו- אני מכירה אותו אישית.
פניתי לבית העסק לצורךכריתת עץ. ההתנהלות של בית העסק הייתה טובה מאוד. השירות היה אדיב הבנאדם בא בזמן והתנהג באדיבות. המחיר היה יקר. לא בחנתי הצעות אחרות מחוסר זמן ,הזמנתי אצלו כי קבלתי עליו המלצה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist