Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בירושלים
רהיט פלוס בירושלים

יד חרוצים 16, ירושלים

(8)
ענק המזרנים והרהיטים בירושלים

יד חרוצים 16, ירושלים

(27)
072-3226156 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על סאודר רהיטים

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

רהיטים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-5385314

פקס 02-5385314

פקס נוסף 02-5003090

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סאודר רהיטים
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על סאודר רהיטים

3
ציון כללי 2.3
שירות 5
מחיר 4.3
זמינות 3.3
שביעות רצון 3.7
שירות 3.3
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בחנות קיבלנו שירות לא רע בכלל. קנינו כמעט את כל הריהוט לבית דרכם. כאשר הגיעו להתקין ,הכל תיקתק. עד כאן , נשמע חלומי. אבל אז הגיעה תפנית, המתקינים הציגו לנו את כל הרהיטים (לכאורה) והראו שהכל 'בסדר'. כעבור כשבועיים רצינו להזיז את הספה כדי לשטוף את הריצפה מתחת (היא כבדה ולא ניתנת להזזה בקלות) ואז גילינו שיש חור בבד הנמצא בחלק האחורי של הספה. אז היה ברור מדוע המתקין דאג להצביע על חלק הטוב של הרהיטים ולהלל אותם ודאג שנראה את הספה "המושלמת" רק כאשר היא היתה ממש צמודה לקיר (למה שיורידו לו מהמשכורת על הקרע שהוא יצר או שיתעצבנו עליו שהוא לא בדק אם המוצר פגום לפני שהוא יצא מהמחסן). יצויין שהקרע נמצא בחלק הגבוה מאחורה וקרה כתוצאה משפשוף רציני. כאשר התקשרנו לחנות , הם הסירו אחריות בטענה שכנראה זה קרה אצלנו (זוג צעיר ללא ילדים/ בעלי חיים , שהסלון שלהם ריק, חוץ מהספה ושולחן קפה) ואמרו שבגלל 'הספק' הם יפרגנו לנו בקנייה הבאה (כמובן שהדגשנו שבוודאות הקנייה הבאה לא תהיה דרכם)
בחנות קיבלנו שירות לא רע בכלל. קנינו כמעט את כל הריהוט לבית דרכם. כאשר הגיעו להתקין ,הכל תיקתק. עד כאן , נשמע חלומי. אבל אז הגיעה תפנית, המתקינים הציגו לנו את כל הרהיטים (לכאורה) והראו שהכל 'בסדר'. כעבור כשבועיים רצינו להזיז את הספה כדי לשטוף את הריצפה מתחת (היא כבדה ולא ניתנת להזזה בקלות) ואז גילינו שיש חור בבד הנמצא בחלק האחורי של הספה. אז היה ברור מדוע המתקין דאג להצביע על חלק הטוב של הרהיטים ולהלל אותם ודאג שנראה את הספה "המושלמת" רק כאשר היא היתה ממש צמודה לקיר (למה שיורידו לו מהמשכורת על הקרע שהוא יצר או שיתעצבנו עליו שהוא לא בדק אם המוצר פגום לפני שהוא יצא מהמחסן). יצויין שהקרע נמצא בחלק הגבוה מאחורה וקרה כתוצאה משפשוף רציני. כאשר התקשרנו לחנות , הם הסירו אחריות בטענה שכנראה זה קרה אצלנו (זוג צעיר ללא ילדים/ בעלי חיים , שהסלון שלהם ריק, חוץ מהספה ושולחן קפה) ואמרו שבגלל 'הספק' הם יפרגנו לנו בקנייה הבאה (כמובן שהדגשנו שבוודאות הקנייה הבאה לא תהיה דרכם)
אלוף...
קניתי מזרן למיטה וארון ...הגיעו בזמן כמו שהבטיחו... עובדים ממש נחמדים.
פניתי לצורך קניית רהיטים לבית. ההתנהלות היתה בסדר, בחרתי מספר הצעות לפני העסק ,שיכנע אותי להזמין דווקא בעסק הזה בגלל המחיר והנוחות.
פניתי לצורך קנית רהיטים. המחיר היה סביר, השירות היה לא כל כך טוב, חלק מהאספקה עדיין לא הגיעה. לא בחנתי הצעות אחרות בחרתי בו בגלל המוצר עצמו.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist