Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות ברעננה
אורית מכון יופי ברעננה

אחוזה 148, רעננה

(2)
072-2593304 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על קוסמטיקאית פרא רפואית איבון לייבוביץ

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

מכוני יופי

קהל יעד

טיפולי אסתטיקה

גברים

בני נוער

נשים הרות

כלות

עוד פרטים

טיפולים מיוחדים

טיפול בהזעת יתר

טיפול בסבוריאה ובבעיות עור

טיפולים לפני ניתוח פלסטי

טיפולים אחרי ניתוח פלסטי

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

צרפתית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3238834

טלפון נוסף 077-4000507

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קוסמטיקאית פרא רפואית איבון לייבוביץ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על קוסמטיקאית פרא רפואית איבון לייבוביץ

4.5
מחיר 3.5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ממליצה מאוד על איבון
ממליצה מאוד על הקוסמטיקאית איבון לייבוביץ. בני נער מתבגר סובל מאקנה, לפני כשנה לקחתי את בני לקוסמטיקאית אחרת, שפשוט הרסה לו את הפנים, עשתה לו מעין צלקת במצח, בעקבות זה בני לא רצה לצאת מהבית כשבוע וחצי. לא מספיק היתה צלקת שרק כעבור חודשיים נעלמה הפצעים המשיכו והמשיכו לצאת. בני נראה מתוסכל ולכן חיפשתי קוסמטיקאית רפואית, הגענו לאיבון דרך המלצות שראיתי באינטרנט, בשיחתנו הראשונה סיפרתי לה על החששות שלנו ועל מה שהקוסמטיקאית עשתה לו בעבר, היא בחנה לו את העור והחלה טיפול. יום למחרת כבר התענינה איך הפנים שלו, וכאשר יצאו עוד כמה פצעים לאחר טיפול ביקשה שנגיע לנקז ולנקות. היום לאחר שבעה טיפולים אנחנו מאושרים, בפנים חלקות!!!!! כל מי שראה את הפנים לפני ואחרי פשוט נדהם וישר מבקש את הטלפון של איבון. מומלץ ביותר!!!!!
תגובות (1)

איבון לייבוביץ - תמונה
תגובה של בית העסק

21/02/2016

תודה רבה טלי על המלצתך החמה .
קוסמטיקאית מדהימה
אפשר לתאר את איבון במילה אחת - קוסמת. הגעתי אליה עם בעיית פיגמנטציה, שאף רופא בכיר בתחום הדרמטולוגיה לא הצליח לפתור לי. תוך מס' שבועות, ועם הרבה אהבה ודאגה, איבון שיפרה לי את מראה העור וגרמה לי להרגיש יותר טוב עם עצמי.
פניתי לאיבון לייבוביץ לצורך טיפולי פנים. היא מקצועית, היא מעולה. היא נותנת הרגשה טובה. המקום נקי ומסודר תענוג. היא עומדת בזמנים. לגבי המחיר לא יודעת לאמר, לא יודעת כמה עולה בחוץ אני הרבה מאוד שנים אצלה. לא זוכרת את הסיבה שפניתי לאיבון לייבוביץ זה היה לפני הרבה שנים.
תגובות (1)

איבון לייבוביץ - תמונה
תגובה של בית העסק

23/03/2014

תודה רבה אילנה.
פניתי לאיבון לייבוביץ לצורך טיפול פנים. היא טובה מבחינה מקצועית. היא אישה מקסימה. המקום נעים, שקט ואינטימי. המחיר בינוני לא זול. היכרתי מחירים במקומות אחרים. היא בהחלט עומדת בזמנים שקובעת איתי. פניתי לאיבון לייבוביץ מתון הכרות של הרבה שנים.
תגובות (2)

איבון לייבוביץ - תמונה
תגובה של בית העסק

23/03/2014

תודה רבה איילת.

איבון לייבוביץ - תמונה
תגובה של בית העסק

23/03/2014

תודה
פניתי לאיבון לייבוביץ לצורך טיפול פנים והסרת שיער. היא עדינה, מאוד מקצועית, נעימה. אני מאוד נהנית ללכת אליה. המקום מאוד אסטטי ונקי. היא עומדת בזמנים שקובעת איתי. המחיר לא ממש זול ולשירות שהיא נותנת זה בסדר. לא ביררתי מחירים. פניתי לאיבון לייבוביץ כי היה לי נוח וקרוב וגם אני מכירה אותה הרבה שנים עשר שנים.
תגובות (1)

איבון לייבוביץ - תמונה
תגובה של בית העסק

23/03/2014

תודה רבה איריס.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist