Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מידע נוסף על "החשמונאים" - סניף דואר

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

סוכנויות דואר, שירותי דואר

שירותי דואר

דואר ישראל

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5611335

פקס 03-5610588

מפה

Navigate
מפת הגעה אל "החשמונאים" - סניף דואר
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על "החשמונאים" - סניף דואר

3
ציון כללי 2.5
שירות 3.5
זמינות 4
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סוכנות דואר מרכזית, קושי בחניה
סוכנות דואר מרווחת במקום מרכזי אך לצערנו עקב בניית הרכבת הקלה קשה להגיע ובעיקר קשה למצוא חניה. שירות טוב מאד, פקידים יעילים ואווירה כללית טובה.
חסרי תודעת שרות
שתי חבילות שנשלחו לאותו מען בתל-אביב לא הגיעו ליעדן ברחוב אלוף קלמן מגן. הפקיד בסניף סרב לחפש את החבילות כי הן לא נשלחו רשום. לו רצה הייה מחפש. השולחים מאוד מאוכזבים וכואבים. האם חבילה בדואר רגיל היא הפקר?
תורים סבירים
למרות שהסניף הוא מרכזי וגדול , ההמתנה בתור בדרך כלל לא ארוכה , הצוות משתדל לעבוד בזריזות ויעילות . אני בדרך כלל מגיע לשם קרוב לפתיחה או לסגירה ואז התור אפילו קצר יותר . סניף טוב , במיוחד בהשוואה לסניף הגדול האחר באזור .
אין מענה טלפוני
אני לקוחה קבועה של סניף זה. אוהבת שאפשרי למסור דברי דואר שכבר מבוילים באשנב של קבלת משלוחים ללא צורך להמתין הרבה זמן באשנב הקופה. יש להם הרבה פעמים מקרים שלמרות שיש תור ארוך הם עם מעט עובדים וכך ההמתנה ארוכה מהרגיל. אין אפשרות להשיגם כלל בטלפון. יש לי 3 מספרי טלפונים של הסניף ובאף אחת לא ענו לי. שעתיים לנסות להשיגם זה זמן סביר לנסות להשיגם???
שירות טוב
מדובר בסניף גדול שהתנועה בו רבה מאד . למרות זאת , אין המתנה רבה מדי , יש מקומות ישיבה רבים .העובדים יעילים וזריזים וגם הפעם לא חיכיתי הרבה בתור .
  • 1

1278 סניפים של "החשמונאים" - סניף דואר

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist