Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טויוטה ב. אמין מוטורס בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 16:00
7:30 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

טויוטה ב. אמין מוטורס בע''מ היא סוכנות רכב המהווה סוכנות משנה וסוכן מורשה של רכבי טויוטה בישראל. מרכז השירות שלנו ממוקם בנשר וכולל בתוכו אולם תצוגה מפואר, בו ניתן להתרשם ולרכוש את מיטב התוצרת של טויוטה, הן רכבים חדשים והן משומשים. אנחנו מאפשרים להזמין נסיעת מבחן, כאשר מבחינה כלכלית אנו הולכים לקראת הלקוח בכל דרך: הוא יכול לבצע עסקת טרייד אין עם הרכב הקיים שלו, למשל, או לקבל הלוואת מימון לרכב. במקום פועל מוסך טויוטה, המציע פתרונות בכל תחומי הרכב החשובים.

עוד פרטים

תחומי שירות

מכוניות משומשות מכוניות פרטיות חדשות רכב מסחרי חדש

מידע נוסף על טויוטה ב. אמין מוטורס בע"מ

אזורי שירות

נשר

תחומי העסק

מוסכים

סוכנויות רכב

תחומי עיסוק נוספים

מכוניות משומשות

מאפיינים נוספים

אולם תצוגה מפואר

אפשרות לנסיעת מבחן

אפשרות לטרייד אין

הלוואת מימון לרכב

יצרן

טויוטה

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8211811

פקס 04-8210256

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טויוטה ב. אמין מוטורס בע"מ
נווט

יצירת קשר עם טויוטה ב. אמין מוטורס בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על טויוטה ב. אמין מוטורס בע"מ

3.8
ציון כללי 3.5
שירות 3.5
מחיר 3.7
זמינות 3.8
שביעות רצון 3.7
שירות 5
איכות 3.6
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יקרים
ממתינים המון זמן לטיפול , וכשהזמן שלך מגיע אתה ממתין עוד שעתיים
נותנים את הנשמה
נותנים ללקוח הרגשה שהוא היחיד והכי חשוב.נותנים את הנשמה כדי שתצא מרוצה.יושר ואמינות נר לרגליהם. ר ק ט ו י ו ט ה!!!!
שירות מהיר, מקצועי ואדיב מכל הלב
כל הכבוד על שירות מדהים, מקצועי בלי פשרות עד הפרט האחרון , גם כשלא הולך בקלות הפחח המקצועי והמדהים התעקש עד לפתרון מושלם. ואני בכלל לא מטפל במוסך זה, לכאורה לא חייבים לי דבר וחצי דבר ולא בונים על הכנסות ממני ובכל זאת דאגו שאצא מרוצה ולא ביקשו אגורה.
עוף נדיר במקומותינו
אני מטפל ברכב שלי טיוטה הילוקס 9 שנים באמין מוטורס ובזכותם הרכב היגיע ל- 750000 ק'מ, ללא שום בעיות והכל עדין אורגנלי של הרכב. מילה זו מילה והכל נעשה בחיוך ואדיבות ושוב עוף נדיר במקומותינו !!!!
מוסך אמין ?
להלן העובדות ורק עובדות: השארתי היום (7.6.2016) את הרכב במוסך אמין (זה שמו, לא תאורו) , מוסך מורשה של טויוטה במפרץ חיפה, לטיפול תקופתי וטיפול בבעיית חשמל שמציקה זה חצי שנה. כשחזרתי מצאתי : 1. הרכב טופל 2. בעיית החשמל המציקה נפתרה אך לדברי המוסך לא נמצאה ולא טופלה בעיה בחשמל 3. שריטה ארוכה (שיקוע, ללא קילוף צבע) בדלת אחורית ימנית לאחר שעתיים של בדיקת ההקלטות ממצלמות המוסך, הנהלת המוסך הודיע לי כי השריטה אינה באחריותם. אני לשם לא חוזר. בכוונה פרטתי רק עובדות כך שכל אחד יעשה את שיקול דעתו האישי.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist