Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 20:00
8:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

רשת "הפיראט האדום" מאמינה כי רק מוצרים ברמה גבוהה ויחס אדיב יכולים לשרת את הצרכים של הלקוחות. אנחנו ברשת "הפיראט האדום" מודעים לקשיים מולם עומדים הורים או ילדים בבואם לבחור צעצועים ולכן עושים הכל על מנת לעמוד בדרישות. "הפיראט האדום" נחשבת כיום לרשת הצעצועים השלישית בגודלה בישראל, עם הצלחה מסחררת בערים, מושבים ומרכזי קניות בכל רחבי הארץ.
המוצרים הנמכרים ברשת "הפיראט האדום" מיועדים לכל הגילאים. הורים צעירים יכולים למצוא ברשת "הפיראט האדום" צעצועים המפתחים את היכולות הקוגנטיביות והמוטוריות של תינוקות, לעומת משפחות המגיעות אל הסניפים כדי לרכוש בובות, מכוניות, משחקים חדשים וקלאסיים, משחקי מחשב, קונסולות ואביזרים, פאזלים, משחקי יצירה ועוד.

עוד פרטים

מידע נוסף על הפיראט האדום

אזורי שירות

אור יהודה

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - צעצועים

צעצועי הפיראט האדום

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5335044

פקס 03-5335055

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הפיראט האדום
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על הפיראט האדום

4.2
ציון כללי 3.9
מחיר 4.4
זמינות 5
שביעות רצון 4.4
שירות 4.6
איכות 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
איזו הרגשה מגעילה
דחו אותי בטענה כי זו רשת של זכיינים ואין שירות למוצר שניקנה במודיעין.... אני כנראה לא אשוב
מדהים
הגעתי אבוד לחפש מתנה לאחיין שלי. קיבלתי עזרה יוצאת דופן, סבלנות אינסופית כשהתייעצתי טלפונית עם כמה אנשים, ולבסוף, שירות מדהים. אחלה צעצועים, ואחלה עובדים. מומלץ בחום
מוכרת נחמדה
חנות ענקית!! יש בה מגוון רחב של צעצועים. השירות אדיב. ישר שנכנסתי ניגשה אלי מוכרת צעירה וליוותה אותי עד שקניתי תמוצר. מומלץ!
חנות מרווחת ומסודרת מאוד
הגענו כדי לברר על בריכה לחצר, אפילו שהמוכר ידע מראש שלא בכוונתינו לרכוש כרגע נתן לנו שירות אדיב סבלני ואמין . המליץ לנו על מה יותר משתלם לנו מבחינת המחיר ומבחינת המוצר . כשאתם מגיעים תיגשו לבחור הגבוהה עם הכיפה שכחתי את שמו. מומלץ מאוד:)
יופי של חנות אבל
חנות מאד מרווחת, יש בה את כל המותגים, הסוגים והצבעים. מצד שני, אחד הדברים שקנינו היה כדור קטן לבת השנה שלנו. כשהבאנו לה את הכדור גם הגדולה בת השנתיים וחצי רצתה וקנינו כדור כמעט זהה בעלות נמוכה יותר בחנות לכלי כתיבה. הייתי מצפה מחנות צעצועים המשויכת לרשת מוכרת למצוא את המחירים הכי אטרקטיביים אחרת הם לא עומדים בסלוגן שלהם.
  • 2
  • 1

27 סניפים של הפיראט האדום

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist