Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
א.ד אמבולנסים - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות

מחפשים חברה המציעה שירותי אמבולנס פרטי? א.ד אמבולנסים היא הכתובת שלכם המספקת אמבולנסים פרטיים בנהריה וכל אזור הצפון. החברה הוקמה ב-2007 על ידי אלמוג דורון ומפעילה עד היום אמבולנסים פרטיים, המחוברים לתוכנת ניווט לוויינית וכוללים את כל הציוד אשר תקנות משרד הבריאות מחייבות. שירותיה כוללים פינוי והעברת חולים (כולל חולי דיאליזה), טיפול ראשוני בחולים ובפגועים, העברת נפטרים לכל הארץ, הבאה של ארונות קבורה מחו''ל ועוד. החברה מתפעלת מוקד 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כאשר אנשיה מלווים את הלקוחות לכל אורך הדרך.

עוד פרטים

מידע נוסף על א.ד אמבולנסים

אזורי שירות

נהריה

תחומי העסק

אמבולנסים פרטיים

בתי עלמין ושירותי קבורה

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3211611

טלפון נוסף 04-9826663

פקס 04-9826662

מפה

Navigate
מפת הגעה אל א.ד אמבולנסים
נווט

יצירת קשר עם א.ד אמבולנסים

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של א.ד אמבולנסים

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על א.ד אמבולנסים

5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת פינוי למשהו שנפגע, שירות והיחס היו מצויינים, הגיעו בזמן ושילמתי מחיר סביר, פניתי אליהם רק אליהם לצורך הפינוי.
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת שירות הסעה של מטופל סיעודי מבית חולים נהריה לביתו, השירות היה מקצועי, מהיר ומאוד אדיב, המחיר היה בהתאם למה שציפיתי, היחס למטופל היה מעולה.
תגובות (1)

אד אמבולנסים - תמונה
תגובה של בית העסק

08/10/2015

אסנת שלום רב, שמחנו לתת לכם שירות, מאחלים בריאות טובה ושנפגש רק בשמחות. בברכה, א.ד אמבולנסים יש לכם על מי לסמוך!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist