Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בורין שמואל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

בודק מעליות מוסמך מאז 1974

בורין שמואל הוא בודק מעליות מוסמך אשר פועל בתחום מאז 1974. ניסיונו ועברו כראש ענף מעליות במכון התקנים, מעידים על היכולות הגבוהות שלו ועל הבדיקות הרבות שביצע עד היום במעליות מכל הסוגים. שמואל עובד על פי עקרונות ברורים, הכוללים עבודה קפדנית, אמינות ללא סייג ושירות נעים ללקוח. כל בדיקה שהוא מבצע נעשית על הצד הטוב ביותר, תוך שימת לב לכל פרט ופרט ותוך הבטחה כי כל ההיבטים נבדקו עד תומם.

עוד פרטים

מידע נוסף על בורין שמואל

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

בדיקת מעליות ומתקני הרמה

זמינות

זמין עכשיו

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3228106

טלפון נוסף 09-7676580

פקס 09-7675026

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בורין שמואל
נווט

יצירת קשר עם בורין שמואל

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על בורין שמואל

4.5
מחיר 3.5
זמינות 5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת טכנאי מוסמך לבדיקת המעלית, הוא גר אליי קרוב ולכן הוא גם היה זמין, עשה עבודה כמו שתואם ושילמתי מחיר בהתאם לציפיות שלי.
פניתי לבית העסק לצורך בדיקת מעלית, הוא מקצועי, יחס אדיב ועמד בזמנים, שילמתי מחיר בסדר וביררתי מחירים. פניתי אליו כי הוא נחמד.
פניתי לבורין שמואל לצורך בדיקת המעלית. המחיר בסדר גמור. שירות טוב.
פניתי לבורין שמואל לצורך ביקורת למעלית שתעבור טסט. הוא מקצועי, היחס אדיב, הגיע בזמן. המעלית היא בבית הספר העיריה משלמת. פניתי לבורין שמואל לפי הבקשה של חב' המעליות שמתקנת, הוא היה בודק כל שנה את המעלית.
לבדיקת מעליות בדיקת מהנדס בטיחות.הוא עונה מהר חוזר לאחר בדיקת כמה שאלות שהבאתי אליו תמיד מגיע בזמן ,מסודר מבחינת ניירת ,נותן שירות טוב.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist