053-9443256
מספר מקשר
הסבר

תחומי עיסוק

מסעדות

כתובת

הרברט סמואל 111 בין חוף גורדון לפרישמן תל אביב

מידע על לונדון

אזורי מתן שירות

  • תל אביב

מאפיינים נוספים

  • אפשרות ישיבה בחוץ
  • מתחם ידידותי לילדים
  • אפשרות לאירועים במקום
  • אינטרנט אלחוטי
  • הופעות אמנים במקום
  • נקי מעישון
  • ארוחות בוקר
  • על הים

סוגי מטבחים ומאכלים

  • בשרים
  • דגים
  • פירות ים

מספרי טלפון נוספים

טלפון ראשי
053-9443256
טלפון נוסף
1-700-700648
פקס
03-5234015

חוות דעת

מחיר
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
2.5
3.0
2.5
3.5
גבוה
טוב
חובבני
מהנה/ הגיע בזמן
ציון ממוצע
3
גרוע!!!
אכלנו ארוחת ערב ביום שישי. 4 מבוגרים ו 3 ילדים המלצר לא ידע מילה בעברית. היינו צריכים מתורגמן. הזמנו 3 מנות דגים. לפי הערכה שלי כולם היו עשויים מהדגים כפויים והיי להם ...
אכלנו ארוחת ערב ביום שישי. 4 מבוגרים ו 3 ילדים המלצר לא ידע מילה בעברית. היינו צריכים מתורגמן. הזמנו 3 מנות דגים. לפי הערכה שלי כולם היו עשויים מהדגים כפויים והיי להם טעם לוואי. הפורל הוורוד בגריל היה מר. הסלטים נראו עייפים מאוד. ביקשנו לחם וקיבלנו 3 לחמניות פשוטות ב 18 ₪. שוקו לילדים עלה 18 ₪!. האוכל לא היה טעים לנו בכלל. בסוף קיבלנו חשבון על סך 600 ₪ שכלל גם דמי שירות 12%.ממתי מכניסים לחשבון דמי שירות? להערכתי זה מיעוד לתיירים כדי שישלמו טיפ בנוסף לדמי השירות שבחשבון. חבל, באזור הנ"ל יש הרבה תיירים ומה יחשבו על המסעדות והשרות בישראל.
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
מחיר
1.00
1.00
2.00
1.00
מאכזב
אנטי
סבירה/ איחור כבד
לא מוצדק
תאריך קבלת השירות :
16/09/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
באדיבות rest.co.il
תגובת בית העסק:
לונדון
לונדון
22-09-2016
צר לנו עד מאוד לשמוע את חוות הדעת שלכם... תחילה ברצוננו לחדד מספר דברים: 1. אנו מקבלים דגים טריים שלוש פעמים בשבוע, אנו מעולם לא עבדנו עם דגים קפואים. הדגים שהוגשו בשישי ושבת הגיעו ביום חמישי טריים ונשמרים בקרור המיועד להם 2.מנת לחם שמוזמנת בניפרד אכן עולה 18 ש"ח מדובר ב 4 לחמניות המוכנות במקום תוצרת ביתית 3. דמי השירות שמוספים לכל חשבון הם אופציונאליים- משמע לקוח שאינו מעונין לשלם יכול לבקש להורידם מהחשבון. הדבר מצוין החותמת אדומה גדולה על גבי החשבון, מודפסת בתחתית החשבון ומצוינת גם על גבי התפריטים, אין כוונה לכל תשר כפול!! 4. לגבי המלצר, אנו אכן מעסיקים גם מלצרים דוברי אנגלית, לקוח שאינו מעונין יכול לבקש להחליף את המלצר למלצר דובר עברית. צר לנו כי חשתם לא מרוצים,אנו ניקח את הערתכם לתשומת ליבנו למען שיפור עתידי. הנהלת מסעדת לונדון
Yarden Vainberg
מאכזב
שירות מאכזב .רכשנו גרופון לארוחת בוקר זוגית בפעם השניה אך השירות היה ממש גרוע. נתחיל מזה שהמנות הגיעו ממש באיחור .לא קיבלנו את כל מה שרשום בגרופון. שפנינו למלצר התשובה...
שירות מאכזב .רכשנו גרופון לארוחת בוקר זוגית בפעם השניה אך השירות היה ממש גרוע. נתחיל מזה שהמנות הגיעו ממש באיחור .לא קיבלנו את כל מה שרשום בגרופון. שפנינו למלצר התשובה היתה שהוא עובד בחינם. לא קיבלנו שמפניה כמו שרשום. ולא קינוח כמו שרשום כי המכונה לטענתו היתה מקולקלת. גם מוזלי קיבלנו רק לאחר שביקשנו. ממש לא צריך לעניין אותי שהמלצר לא עובד על משכורת.. חבל ...
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
מחיר
4.00
1.00
5.00
5.00
מצויין
אנטי
מעולה/ הגיע בצ'יק!
ללא תחרות
תאריך קבלת השירות :
09/09/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
5
באדיבות rest.co.il
גרועעע
מסעדה במיקום נחמד שרות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם, המלצרים לא דוברי עברית ולא מבינים כלום. אני בדרך כלל לא מתלוננת וכנראה הפעם השירות היה כל כך גרוע כך שהגעתי למצב שכמעט לא...
מסעדה במיקום נחמד שרות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם, המלצרים לא דוברי עברית ולא מבינים כלום. אני בדרך כלל לא מתלוננת וכנראה הפעם השירות היה כל כך גרוע כך שהגעתי למצב שכמעט לא אכלנו ויתרנו על הקינוח והשתייה שהיו כלולים במנה ששילמנו. לא מומלץ חבל על הכסף והזמן. השירות הוא מעל הכל נשארנו רעבים ומאוכזבים לשם לא נחזור יותר.
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
מחיר
2.00
1.00
3.00
1.00
סביר
אנטי
חיובית/ איחור קל
לא מוצדק
תאריך קבלת השירות :
12/08/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
באדיבות rest.co.il
מנות יפות, שירות מאכזב
הזמנו שובר לארוחה זוגית במסעדה דרך גרופון ב- 150 ש"ח. המסעדה במיקום מהמם ליד הים בטיילת החדשה. המלצר היה קצר רוח במיוחד, ניגש בערך כל עשר שניות ניגש לשולחן ושאל אם נרצה...
הזמנו שובר לארוחה זוגית במסעדה דרך גרופון ב- 150 ש"ח. המסעדה במיקום מהמם ליד הים בטיילת החדשה. המלצר היה קצר רוח במיוחד, ניגש בערך כל עשר שניות ניגש לשולחן ושאל אם נרצה להזמין. שאלתי מספר שאלות לגבי התפריט והשובר ומה הוא כולל ונעניתי בתוקפנות ובקוצר רוח. אכלנו את המנות הראשונות שנכללו בשובר- פלטת סלטים ומטבלים ולחם פוקצ'ה שנאפה במקום. לעיקרית אני הזמנתי פטוצ'יני עם סלמון.בן זוגי התמהמה בבחירת המנה העיקרית. המנות היו מצויינות ואכילתן הופרעה מדיי כמה שניות מהמלצר שדרש לדעת אם בן זוגי החליט על העיקרית . הוא המשיך ללחוץ ולהתעקש שבן זוגי יזמין את העיקרית (באמת לא הבנו מה הלחץ, זה לא שהמסעדה הייתה מפוצצת ואנשים המתינו לשולחן).הוא טען שהוא מזמין את המנות יחד אז אמרתי לו שאם כך שיכניס את ההזמנה שלי ולא ימתין לההזמנה שלו. התוצאה הייתה שהפטוצ'יני הגיע בערך אחרי הביס החמישי במנה הראשונה ונאלץ לשבת ולהתקרר כי לא הספקתי בכלל לאכול בכלל מהמנה הראשונה. הייתה כל הזמן תחושה של לחץ ונמהרות ושהכל חייב לצאת מהר וכאן ועכשיו- בלי קשב ותשומת לב לשולחן, מה מצב אכילת המנות וכו'. הפטוצ'יני היה לא רע, והשירות היה מהיר וקצר רוח. חשתי ממש לא בנוח לשאול את המלצר שאלות ענייניות לגבי האוכל או לבקש כוס מים. בן זוגי הזמין לעיקרית את הפרגית והמנה הייתה ממש טובה. לסיום הזמנו קינוח בננה עם גלידה והיה טעים. השובר כלל גם שתייה קלה וחריפה. בהחלט משתלם. כשהתכוננו ללכת המלצר כמובן הזכיר לנו שעלינו להשאיר טיפ (חוצפה כבר אמרנו?) הסברנו לו שאין צורך להזכיר, השארנו טיפ מכובד שבהחלט לא תאם את החוויה. בקיצור- אוכל נחמד, מנות גדולות, מיקום פצצה, שירות על הפרצוף
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
מחיר
3.00
1.00
4.00
3.00
טוב
אנטי
מהנה/ הגיע בזמן
סביר
תאריך קבלת השירות :
02/07/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
באדיבות rest.co.il
משפט לא מסוגל להכיל את האכזבה
בעודי יושב וממתין בפעם השנייה למנהל, ואין לי שום חשק אי פעם לחזור לפה אני כותב את הביקורת הכי מאוכזבת שלי. מעולם לא הרגשתי זלזול כה רב מהמלצר ומהמנהל של מסעדה. הסיוט...
בעודי יושב וממתין בפעם השנייה למנהל, ואין לי שום חשק אי פעם לחזור לפה אני כותב את הביקורת הכי מאוכזבת שלי. מעולם לא הרגשתי זלזול כה רב מהמלצר ומהמנהל של מסעדה. הסיוט התחיל כבר בהתחלה כשלמלצר לא הייתה טיפת סבלנות לענות לשאלות על המנות, ומיד מיהר ללכת לשולחן אחר בלי להמתין להחלטה שלנו (בת זוגי, אימי ואני). לאחר שהזמנו את המנות ואת מנת הסלטים (20 שקל לסועד ואין ריפיל!) התדהמה שהוכתה בי כאשר גיליתי כי כמות הסלטים היא זהה לסועד אחד ולשלושה ותוספת של פוקצ'ה היא 18 שח (כן גם הפוקצ'ה באותו הגודל לסועד אחד ולשלושה!). אז לאחר זמן רב (45 דקות!) הגיעו המנות; פיש אנד צ'יפס (המנה היחידה שיצאה כמו שצריך) מוקפץ עם עוף (הגיע קר מאוד וכאשר ביקשנו להחליף מנה לאחת חמה, הגיעה אותה מנה בדיוק ועדיין קרה!) וצ'יז בורגר (המבורגר שרוף! לחמניה יבשה מאוד ולפי דעתי הייתה בת מספר ימים!). אחרי חצי שעה נוספת של המתנה למנהל ביקשנו חשבון ולהוריד את מנת המוקפץ (את ההמבורגר הם ידעו להחליף) הם העיזו להכניס לחשבון גם 12 אחוז שירות! באמת שהתאכזבתי, ציפיתי להרבה יותר.
אוכל
שירות
אוירה/משלוח
מחיר
1.00
1.00
1.00
1.00
תאריך קבלת השירות :
13/05/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
באדיבות rest.co.il
תגובת בית העסק:
לונדון
לונדון
16-05-2016
צר לנו עד מאוד לשמוע את אכזבת הלקוח... אך ברצוננו להגיב: 1.תחילה לגבי יחס המלצר- מלצר זה הושעה מהעבודה והיחס שלו לאורח אינו מקובל בעליל על ההנהלה! 2.לעניין פלטת הסלטים- המזטים הם כן עם רפיל , מדובר בפלטה מאוד גדולה ונדיבה של 10 שלטים שונים, בנוסף חציל קלוי בטחינה, סלטת עגבניות ופטה ופוקצ'ה , פוקצ'ה נוספת גם כן אינה מחוייבת במחיר . לעניין הלקוח מחיר הפוקצ'ה שחוייב בטעות הורד מחשבונו של הלקוח. 3.לעניין המנות העיקריות- מנהל המסעדה הגיע ללקוח איך שזה פנה אליו- החליף את מנת ההמבורגר ואת מנת המוקפץ, כמו כן מנת המוקפץ הורדה מחשבון הלקוח לאחר בקשתו למרות שהוחלפה 4.לעניין השירות- בכל החשבונות יש צירוף של 12% דמי שירות אופציונאליים – הדבר מצוין בחותמת גדולה ואדומה ויש ללקוח זכות ואופציה כמובן לא לשלם את השירות אם אינו חפץ בכך. 5.נשמח לארח שוב את הלקוח למען יווכח כי השירות וטיב המנות בפעם הבאה יהיו לרוחו ....
1 2
בית העסק לונדון מופיע בzap דפי זהב בתחום: מסעדות. לרשימת בתי העסק המלאה בסיווג לחץ כאן  |  מידע זה רלוונטי לתחום מסעדות ובנוסף: מסעדות רומנטיות, מסעדות טובות, מסעדות מומלצות
מידע על מסעדות
חזור מעלה