לצערי החוויה שלי הייתה לא נעימה, הזמנתי כסאות בר כשבהזמנה ביקשתי ריפוד שונה מה שהופך אותה ככל הנראה להזמנה מיוחדת.
את ההזמנה ביצעתי ב18/8 בשעה 20:00 בערב, קצת לפני שהחנות נסגרת
יום למחרת בבוקר התחרטתי, בכל זאת זה קורה לפעמים, והחלטתי להתקשר לבקש ביטול של ההזמנה בשעה 10:00 בבוקר ב19/8
מה שהנציגה טענה לפני זה שאי אפשר לבטל כי ״ הבד כבר נחתך״ קצת זלזול באינטליגנציה שלי אבל נגיד..
היום.. 29/9 והכסאות עדיין לא אצלי.. למרות שהבד נחתך שעה אחרי שפתחו את הסניף.. מעניין..
בכל מקרה, לא נעים, אני לא אחזור ובטח שלא ממליצה..שירות של מותג כל כך מוכר צריך לפחות לנסות לתת ללקוח מענה שירצה את שני הצדדים ולא לכפות עליו לשלם מוצר על מוצר שלא רצה בו.
לאחרונה רכשתי ספה בדוגמת "ר" בצבע בהיר. הספה הגיעה, ראוי לציין באיחור ולא כפי שהובטח לנו, עם פגמים שונים. כתמים שחורים באיזורים שונים של הספה ועוד כמה חוטים פרומים. כתוצאה מכך אמרתי למובילים שאינני מעוניינת בספה זו ושיחזירו אותה, אך לטענתם אין להם אחריות על כך. התקשרתי לסניף ממנו קניתי, אך לא היה מענה. למוחרת שוחחתי עם אחד האחראים והוא בדק את הנושא ואמר שיכינו לנו ספה חדשה. כעת קיבלתי את הספה החדשה, אך לצערי היא איננה זהה לספה שקניתי, חסר בה סוגר, הגובה שלה שונה ועוד. כולי אכזבה מרשת זו, לא ממליצה לאף אחד לקנות שם. הם גרמו לי להרגיש בעיקר עוגמת נפש ובזבוז זמן וכסף. ממש חוסר מקצועיות.
הזמנתי מהסניף ראשון ספה וטעו בחלוקת הכריות מושב, התרעתי על כך ישר וקיבלתי מענה שיטפלו בזה. מאוכזבת מהדברים הבאים:
* רדפתי אחריהם ושירות הלקוחות נתן לי תחושה לא נעימה בכלל, כולל להגיד שיחזרו אלי ולא חזרו.
* כשלבסוף הגיעו הכריות (מעל חודש) ביקשו ממני לבוא לקחת אותן ללא שליח. מדובר ב 3 כריות ענקיות שבקושי נכנסו לי ברכב והיה מבצע לא קל להעלות אותן הביתה.
* הכריות לא התאימו לספה וישבו אצלי בבית חודש עד שמישהו בא לקחת אותן
* לאחר שהבינו את הטעות שלחו מודד ומאז עברה חצי שנה ומעולם לא קיבלתי את הכריות.
שורה תחתונה, מאוכזבת מאוד מהשירות, רדפתי אחריהם המון עד שנמאס. לא קיבלתי את המוצר שרציתי ולא כל כך מרוצה בכללית מהספה ורמת הנוחות.
אחרי שמשלמים השירות של ההובלה על הפנים. קנינו שני מוצרים. פיצלו אותם לשתי הובלות ככה שפעמיים היינו צריכים לחכות למוביל.
בנוסף כשמתקשרים כי ההובלה מאחרת - הנציג של ההובלות פשוט צורח עליך.
על הפנים!
הזמנו מיטה ב 4 למאי 2019 בסניף ראשון לציון. ביקשנו מהמוכר שיזרז את הגעת המיטה.
עבר כבר חודש וחצי. המיטה עדיין לא הגיעה.
ניסיתי לבדוק מתי היא תגיע וביקשתי תשובה. אף אחד לא בודק . אמרו לי שיחזרו אלי . אבל אף אחד לא חוזר. בקיצור זילזול.