Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
צ'יטה שליחויות בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:30 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

זקוקים לחברה מקצועית לביצוע הובלת חבילות? צ'יטה שליחויות בע''מ היא החברה בשבילכם. החברה מבצעת שליחויות בכל חלקי הארץ, בלוח זמנים מהיר במיוחד - באפשרות הלקוחות ליהנות מאספקת חבילות מהיום למחר. השילוח נעשה באמצעות צי של כ-200 נהגים ובלדרים, המקושרים למערך השירות הכולל של החברה. הדבר מאפשר מעקב בזמן אמת אחר מצבה של החבילה, עד אשר היא מגיעה ליעד, לשביעות רצונם של הלקוחות. סוג הרכב נקבע בהתאם למאפייני החבילה, כאשר אנו מציעים פתרונות מגוונים: החל מאופנועים, דרך כלי רכב מסחריים ועד למשאיות.
צ'יטה שליחויות בע''מ הוקמה ב-1997, ובשנים שחלפו מאז בנתה לעצמה מוניטין של חברה מובילה בכל קנה מידה בתחום. היא כוללת כיום חמישה סניפים בפריסה ארצית רחבה, מה שמאפשר את המענה המהיר שמאפיין אותה כל כך. בין לקוחותיה ניתן למנות משרדים ממשלתיים, מוסדות ציבוריים, חברות עסקיות, חנויות, לקוחות פרטיים ועוד.

עוד פרטים

תחומי שירות

הפצה לבתי אב משלוח שקי דואר מסירת חבילות אישיות העברת משטחים

מידע נוסף על צ'יטה שליחויות בע"מ

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

הובלת חבילות ומשאות קלים

הפצת מוצרים - חברות וסוכנויות

לוגיסטיקה

שירותים לעורכי דין

שליחויות

עוד פרטים

תחומי עיסוק נוספים

חברות הפצה

מאפיינים נוספים

שירות למשלוחים דחופים

ביטוח תכולה

רכב עם GPS

בעל רשיון מוביל

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5708080

פקס 02-6515574

מפה

Navigate
מפת הגעה אל צ'יטה שליחויות בע"מ
נווט

יצירת קשר עם צ'יטה שליחויות בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של צ'יטה שליחויות בע"מ

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 491 חוות דעת על צ'יטה שליחויות בע"מ

2.5
ציון כללי 2.5
שירות 2.5
מחיר 3.8
עמידה בזמנים 5
זמינות 2.8
שביעות רצון 3.1
שירות 3.2
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 2.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תמיד בעיות עם נקודת המסירה תמיד יש בעיות עם זה שולחים רחוק אתם לא רציניים בכלל לצערי ...... אם יכלתי לבחור כשאני קונה מאלי אקספרס לא לייבא דרכם לא הייתי חושב פעמים...... או שתתקנו את עצמכם ותשכירו פקידה אחת לפחות שתענה ללקוחות ותשלחו לנקודות ציון תואמות לכתובת המגורים או שתפשטו רגל כבר...... נמאסססס לרדוף אחריכם כל הזמן !!!!!!!!!!!
אפס שירות. אין שום מענה אנושי וגם לא בצאטים האוטומטיים. סמסים עם מידע לא נכון על החבילות, חוסר מענה וחוזר שירותיות
החבילה הייתה תקועה במחסני החברה 8 ימים ובסוף הגיעה לכתובת לא נכונה
הזמנתי משלוח מAdiss. קיבלתי מהר מאוד התראה שההזמנה התקבלה אך המשלוח נשאר 5 ימים במחסן. לאחר מכן הגיע מסרון שהחבילה תגיע באותו יום אך בסוף היום היא עוד פעם הוחזרה למחסן. אין מענה מציטה למה זה קרה, ואין מענה מהחנות Adiss. יש דמי משלוח שגובים אותם ומבטחים משלוח עד 7 ימי עסקים. החבילה עד כה לא הגיע ולא קיבלתי שום מענה או הסבר היכן החבילה ומתי תגיע.
הזמנתי לחברה שלי מאתר קוסמיטקה הזנתי פרטים הכל כמו שצריך, ביום המשלוח החליטו לשנות לי את הכתובת ולא שמתי לב בהודעת SMS והשבתי בחזרה שאפשר להשאיר ליד הדלת (ובגלל זה אני אשם) השאלה שלי היא, למה שתשנו בכלל את הכתובת מלכתחילה??? למה אתם משנים את הפרטים של הלקוחות שלכם? תודה רבה שהרסתם לי יום הולדת של החברה ושרפתם לי את הכסף. לא ממליץ לאף אחד לעשות את המשלוחים שלהם דרך החברה הזאת.
10 19
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist