Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עיצוב שיער רמי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ו'
8:30 - 21:00
8:30 - 15:30
צפה בשעות הפעילות

שני מקצוענים שיוצרים יחד הופעה מנצחת

רמי הוא מומחה לתספורות, לתסרוקות, לעיצוב שיער ולאיפור. בסטודיו שלו תוכלו ליהנות מעיצוב שיער באיכותה גבוהה ביותר לכל אירוע, שיתאים לכל מטרה. רמי הוא בוגר הכשרה מקצועית בתחום עיצוב השיער בארץ ובחו"ל, בעל ניסיון עשיר בתחום אשר שם דגש על קווים חדשניים ועדכניים.בהתחשב בתווי פניה ובאירוע אליו היא מתכוננת. יחד, רמי מציע לכן את ההופעה המושלמת.

עוד פרטים

תחומי שירות

תסרוקות ערב תסרוקות לכלות פן צביעת שיער גוונים בשיער תספורות
עוד פרטים

מידע נוסף על עיצוב שיער רמי

אזורי שירות

כפר סבא

רעננה

תחומי העסק

מספרות ועיצוב שיער

קהל יעד

תספורות נשים

תספורות גברים

מספרות ילדים

כלות

שירותים מיוחדים

החלקת שיער

פתיחת תלתלים

סלסול שיער

התאמת תסרוקות ותספורות

תוספות שיער

הלחמת שיער

החלקה יפנית

עוד פרטים

שירותים נלווים

שירותי עיצוב גבות

טיפול הסרת שיער

איפור מקצועי

מניקור ופדיקור

טיפולי קוסמטיקה

איפור כלות

שיווק ותחזוקת פאות

מוצרי טיפוח לשיער

השכרת תוספות שיער

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

ספרדית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9427535

טלפון נוסף 09-7481504

פקס 09-7481504

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עיצוב שיער רמי
נווט

יצירת קשר עם עיצוב שיער רמי

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של עיצוב שיער רמי

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על עיצוב שיער רמי

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אחלה שירות ותספורת
ממליץ בחום, שירות מצוין, שמח על התספורת וגם המחיר לא יקר
מקצוענות ידע נסיון בעיצוב שיער
כל המשפחה אצל רמי, החל מהילדים בעלי ואני. מעולים בתספורות גברים ונשים, הכנה לאירועים שכוללת עיצוב תסרוקת. צביעת שיער וגוונים וכמובן החלקת שיער.
מושלם
גם אני הגעתי לרמי דרך חוות דעת של אחרות באתרים. הוא מ ו ש ל ם!!!! מצחיק, נעים, מבדר והכי חשוב מקצוען!!! אל תחשבו פעמיים, לכו אליו. הוא יהפוך אתכן יחד עם יעל המאפרת לנסיכה של ממש. ממליצה לכל החברות שמתחתנות ויתחתנו ללכת אליו. אתן תהיו מאושרות ויפות.
הבעת תודה ומתן נהמלצה
רמי, קיבלתי המלצה להגיע למספרה שלך על מנת להסתרק ולהתאפר לקראת האירוע המשפחתי, ואכן הגענו אליך אני וביתי ויצאנו מהמספרה בתחושה שעברנו חווייה מהסוג שלא עוברים כל יום, קודם כל הרצינות הרבה בה אתה וצוות המכון לוקחים על עצמם מרגע בו קובעים את היום והשעה ועד לרגע בו מגיעים למספרה ומקבלים את השירות,ורק על זה מגיע לכם ישר כוח ענקי. הידיעה שבאתי אליך עם שיער לא ארוך מספיק לתסרוקת דיי הטרידה אותי, אבל דיי מהר הבנתי שעם כישרון כמו שלך יצא משהו קלאסי,יפה,מדוייק ומוקפד. ואכן כך היה,התסרוקת היתה מהממת, לא הפסיקו להחמיא לי, עד היום במרחק של כמה חודשים עדיין מקבלת מחמאות, אז רמי, כל המחמאות צריכות לזרום אליך שהרי אתה ורק אתה בידיים מופלאות, ובסבלנות רבה עבדת מספר שעות ולא הרפת עד שהכל היה במקום. אני רוצה להודות לכם ולהמליץ בחום להגיע אליכם ולצאת מרוצים מאוד. בנוסף, התסרוקת של עדי בת ה-12 היתה יפה מאוד והולמת את גילה הצעיר. כמובן שהאיפור שיעל איפרה היה מדהים בטוב טעם,עדין ומסקרן כאחד. רוצה שוב להודות לכם ובוודאי נגיע אליכם שוב בכל הזדמנות ואירוע. תודה שרה ועדי.
אין כמו רמי!!!
התחתנתי ביום שישי, ורמי - בלי לחשוב למצמץ פעמיים אמר שהוא יבוא גם אם יש צורך בשתיים בלילה.. והאמת היא שזה לא היה רחוק מזה! קבענו ב-6.30, הוא חיכה לי עם כוס קפה חם, הצחיק אותי כל הדרך, טיפל גם בי וגם באמי.. אירח ונתן מקום מכובד למאפרת שלי.. אין מילים!! אין דרך לפתוח את יום החתונה טוב יותר מאשר אצל רמי!! אלפי תודות לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולכל הצוות המסור !!!!!!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist