Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:00 - 22:00
9:00 - 14:30
0:00 - 22:00

חצי שעה אחרי צאת שבת

צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על הום סנטר

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

עשה זאת בעצמך - DIY

מותגים ורשתות - עשה זאת בעצמך

הום סנטר

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7604140

פקס 09-7604139

עסק זה נמצא בקניון רננים - רעננה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הום סנטר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על הום סנטר

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3.5
זמינות 4
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות גרוע ביתר אין נציגי שרות
שרות גרוע ביותר סניף ללא נציגי שרות במחלקות השונות מלאי מוצרים אינו מתחדש . בקיצור הסניף הגרוע ביותר מיתר סניפי הום סנטר. מעניין שמנהל הסניף לא מעוניין לטפל בנושא.
הומסנטר רננים
החנות ממוקמת בתוך קניון רננים, כך שיש חניה ללא תשלום. בחנות אפשר למצוא מגוון גדול מאוד של מוצרים לבית... מחלקת צבע, תאורה, ריהוט ועוד. במבצעים/סיילים אפשר למצוא מוצרים במחיר טוב, אחרת המחירים עשויים להיות לא זולים כל כך.
מצאתי את כל מה שצריך בהום סנטר
בקניון רננים נמצאת חנות הום סנטר. החנות מרווחת ויש בה מחלקות רבות. הפעם הגעתי למחלקת החשמל כדי לרכוש תקע עם חוט מאריך ושעון שבת למזגן. המוכר עזר לי למצוא את מבוקשי, כי הגעתי עם צילום המוצר שנפגם כדי שאוכל לרכוש שעון זהה. באותה הזדמנות נהנינתי ממבצע של 3 נורות לד ב10 ש"ח. לא היה תור בקופה, כך שסיימתי את הקניה מאוד מהר.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

21/07/2019

תודה רחלי.
מוצרים איכותיים מחירים משתלמים
לא עונים אף פעם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כשהגעתי לסניף אין מנהל שיכול לענות על שאלות... אומרים לבוא מחר.... באמת לא שירות!!!!!
בהום סנטר מבצעים שווים
הצעתי לחברתי להצטרף אלי לקניה להום סנטר ברעננה כדי שתשלים את הכלים החסרים לה לחג. לשמחתה המוכר היה דובר צרפתית, כך שהיא נעזרה בו. קיבלה שירות טוב, עזר לנו עם המוצרים עד הקופה, הציע מוצרים שהיתה עליהם הנחה של 25%, כך שהיה לנו כדאי לרכוש. התור בקופה התקדם במהירות כי היו 3 קופאיות. התחדשתי בסיר לכבוד חג הפסח. כל מי שרכש ב400 ש"ח יכל לרכוש מוצר מרשימה שפורסמה במחיר מוזל. היה במלאי את כל המוצרים שרציתי וזה מראה כי החנות נערכה בהתאם לקראת החג.
  • 2
  • 1

42 סניפים של הום סנטר

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist