Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ג'ירף הרצליה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על ג'ירף הרצליה

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

סושי

אסייאתי

יפני

תאילנדי

מאפיינים נוספים

משלוחים - Take Away

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות ישיבה בחוץ

שירותי קייטרינג

סגנון המסעדה

בר מסעדה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-9548355

פקס 09-9548327

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג'ירף הרצליה
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ג'ירף הרצליה

3.5
מחיר 3
אוכל 4.5
שירות 3.5
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסעדה ברמה גבוהה!
הייתי עם חברות, השירות לא היה ברמה גבוהה (קצת רדפנו וגם היחס לא היה נחמד), מאוד רועש במסעדה, לחברה שלי הייתה יום הולדת ציינו ולא פינקו אותנו במשהו :/ חבל... מחירים גבוהים אבל האוכל באמת מאוד מומלץ וטעים- אזמין שוב!
אוכל מעולה חוויה מושלמת
אני נוהג לפקוד את המסעדה אחת לחודש ולעולם לא מתאכזב בהחלט אחת ממנות הנודלס הכי טובה באזור
לא כמו בהתחלה
עשינו הזמנה טלפונית בשעות הערב של שני מגשי סושי ומנה של מוקפץ, דיברתי עם בחורה שאני לא זוכר את שמה והיא אמרה לי שבתוך חצי שעה האוכל יגיע לביתי, אמרתי לה שחשוב שזה חשוב לי שהאוכל יגיע בזמן כי היו אצלי כמה חברים, עברה כמעט שעה!!! ואף אחד לא הגיע בנתיים החברה היו כבר מאוד כעוסים ורעבים, התקשרתי לברר ואמרו לי שזה בדרך אליי, מסתבר שמישהו שם כלל לא הכין את ההזמנה שלי והתבלבל, לבסוף זה הגיע אחרי שעה ועשרים.
אוכל שתמיד כיף לחזור אליו
אכלנו שם אתמול, בעלי ואני - אחלה שירות, מהיר ואדיב. הגענו בספונטניות אחרי הים, המקום היה מלא יחסית, אך עדיין הצליחו למצוא לנו שולחן במהירות יחסית. כל המנות שהזמנו (ביף רייף נודלס ופאד תאי) היו מצוינות ++, יצאנו שבעים ומרוצים וגם המחיר לא נורא. באזור ה-50 עד 60 שקלים למנה ממוצעת. נחזור בהחלט.
כל פעם אני מתבאס
כל פעם שאנחנו שם יש בעיה, למשל בפעם האחרונה היינו לפני כשבוע הזמינו שלושה אנשים, הזמנו שתי מנות פתיחה ושלוש עיקריות אחרי כעשר דקות הגיע אחת העיקריות כעבור עשריים דקות הגיע המנות ראשונות ולמעשה זה לא בדיוק מה שהזמנו, הזמנו סושי מסויים ושקיבלנו את המנות היה חסר להם במטבח אבוקדו אז פשוט הם שמו מה שבא להם בין לשאול ראינו את זה והחזרנו להם את המנות כיוון שהם שמו לנו מלפפון וחלקנו לא אוהבים. לאחר כרבע שעה רק יצאו המנות העיקריות והעיקרית הראשונה שיצאה הייתה קרה ובא האחראי משמרת שלהם וחימם אותו קצת לסיכום היחס בגירף על הפנים וזה לא פעם ראשונה שזה קורה כל פעם שאנחנו מגיעים אנו מופתעים מחדש אבל האוכל שלהם טעים אבל לא מצדיק את היחס הם פשוט הפסידו שלושה לקוחות חוזרים כי לשם אנחנו לא חוזרים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist