Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 20:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מכבידנט תל אביב
מכבידנט בע"מ" הנה רשת מרפאות שיניים מקבוצת "מכבי שירותי בריאות".
הרשת כוללת 52 מרפאות שיניים בפריסה ארצית ובכולן איכות הטיפול והרמה המקצועית עומדות מעל לכל.
במרפאות הרשת מועסקים רופאי שיניים מהשורה הראשונה כולל רופאים מומחים לרפואת הפה
שיקום הפה, כירורגיה יישור שיניים (אורתודונטיה), רפואת חניכיים (פריודונטיה) טיפולי שורש ורפואת שיניים לילדים וכן יועצים מומחים מהטובים בתחומם.

עוד פרטים

מידע נוסף על מכבידנט

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מרפאות שיניים

מותגים ורשתות -מרפאות שיניים

מכבידנט

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *6300

פקס 03-5266220

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מכבידנט
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מכבידנט

3.5
זמינות וזמן המתנה 1
שביעות רצון מהמחיר 1
ציון כללי 1
אדיבות והקשבה 4.5
מקצועיות וידע 1
הסבר על הטיפול 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות משפיל ומזעזע ביותר
הייתי בטיפול אצל אורטודנט ב-8.11.17 ולפני הכניסה לטיפול נאמר לי שמדובר בעזרה ראשונה של 98 ש"ח. לאחר שיצאתי מהרופא הפקידה טענה שמדובר בטיפול אחר יקר יותר וחייבה על סך 230 ש"ח. אני במשך יומיים מנסה לרדוף אחרי המנהלת וכל פעם אומרים שלי שהיא תחזור והיא לא חוזרת. בחיים לא קיבלתי כזה שירות מזעזע, מאוכזבת מאוד ובטח שלא אחזור בחיים לשם.
שירות מזלזל ומביש
ביום שלישי, 3.10.2017, זומנו לאורתודנט מטופלים שונים (האורתודנט מגיע פעם אחת בשבוע) בניהם אני. לאחר המתנה של 45 דקות בתור, ושלל צעקות וכעסים של מטופלים זועמים נוספים, חשבתי שהגיע תורי להכנס לחדר. האחות, אשר אחראית על התור, הודיעה ליושבים מולי כי הם הבאים בתור להיכנס, למרות שזומנו לתור רבע שעה אחרי. לאחר בירור, נאמר לי כי האורתודנט מטפל ב4 חדרים שונים -במקביל-והמוזמנים נכנסים לפי ''מי שהגיע ראשון'', למרות שגם הגעתי לפניהם וגם זומנתי לתור לפניהם. לאחר שאכן נכנסו לפני, נשלחתי להמתין בחדר לאורתודנט. הד''ר נכנס בזריזות, תוך שהוא מתזז בין ארבעת החדרים, בפיזור דעת, נתן חוות דעת זריזה, קצרה, לא ברורה כלל. לאחר שאלות, הד''ר ענה את התשובות הלא מספקות ובודאי שטען כי אין אפשרות לבצע טיפול ארוך כרגע (לקיחת מידות לפלטה) מכיוון ששירות זה אינו זמין בחג הסוכות. הד''ר רשם את האפשרויות עבורי, שכוללות - או תיקון קיבוע לא מספק ללא אחריות, שלחוות דעתו יכול להתפרק בכל רגע, או ביצוע פלטה בהזדמנות אחרת (תור נוסף למרפאה פנוי בחודש נובמבר). לבסוף, יצאתי ממרפאת מכבי דנט כועסת, לא מסופקת, ולאחר קבלת מענה פקידותי מזלזל וטיפול רפואי מביש. פני מכבי-דנט נראים אחרת בעיני לאחר ביקור זה. לא אחזור יותר למרפאה בהס ולא למרפאה אחרת של מכבידנט, בה נראה כי אין פיקוח ואין יעול לא של קביעת תורים ולא של מתן שירות אורתודנטי מספק.
שביעות רצון מירבית
אני רוצה להודות לכל הצוות בסניף הס 19שטיפל בי במהלך השנתיים האחרונות: ד'"ר הנרי רון, ד"ר גל אבישי, ד'"ר לאה יעקובי, אסנת ועקנין, שרון לבנדורף, אורלי יעקב ועוד שכנראה שכחתי את שמם. אני מבקשת לשבח את רמתם שמקצועית המעולה והן את יחסם האישי המלבלב. אין לי מילים! תודה רבה לכם על חיוך יפה שהענקתם לי ועל הרבה סיבות לחייך.
מרפאה נהדרת שהפתיעה לטובה בשירות ובמקצועיות- לראשונה עשיתי טיפול שיננית שאינו במרפאה פרטית ויצאתי מרוצה מאוד!
מכבי דנט
  • 1

53 סניפים של מכבידנט

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist