Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
צל תמר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על צל תמר

אזורי שירות

אשדות יעקב איחוד

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

אפשרות ישיבה בחוץ

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

הזמנת מקום במסעדה אונליין

נקי מעישון

עוד פרטים

סגנון המסעדה

מסעדות כפריות

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

דגים

פירות ים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9444031

טלפון נוסף 04-6756688

פקס 04-6750214

מפה

Navigate
מפת הגעה אל צל תמר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על צל תמר

4.4
מחיר 4.3
אוכל 4.3
שירות 4.3
אוירה/משלוח 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אחלה מקום ואחלה אוירה
מסעדה מצויינת אירוח אדיב . מומלץ ביותר. פעם ראשונה שאני רואה מסעדה עם מחירי יין הגיוניים.
ארוחת בוקר עשירה וטעימה, נעים לשבת, מתאים לילדים
ארוחת הבוקר הזוגית עולה 118 ש"ח וכוללת מבחר יפה ועשיר של ממרחים, לחם, סלט, ושתייה קרה וחמה וקינוח מצוין של של פרות על שמנת ושערות קדאיף. מאוד נעים לשבת בחוץ, יש פינות זולה ומעין ג'ימבורי לילדים השירות היה אדיב ונהנו מאוד.
המסעדה נהדרת אך עדיין לא ידידותית לטבעונים
מסעדת "צל תמר" משרה אווירה קסומה ונעימה על כל מבקר. השירות מצויין והברווזים שקידמו את פנינו חמודים להפליא. עם זאת, כזוג טבעונים, לא מצאנו אף לא מנה אחת בתפריט שהיא על טהרת השפע שמציע לנו עולם הצומח ולכן התאכזבנו מאוד מההיצע הדל של התפריט לכן היה עלינו לשנות מנות מהתפריט כדי שלא יכללו גבינות ובשר. אנו מקווים שבביקורנו הבא נמצא יותר מנות בריאות, טעימות ומוצלחות על טהרת הצומח.
אחלה מקום, השמרו מהחומוס
ישבנו במקום עם ילדים קטנים. מקום מוצלח מאוד מהבחינה הזאת, יש לילדים הרבה מה לעשות וגם הרבה מה לאכול. המחירים סבירים, המקום נחמד והשירות בסדר גמור. החומוס שאכלתי היה קרוב לבלתי אכיל. מצד שני, לא טרחתי לנסות להחזיר אותו (התעצלתי). בסה"כ - הכל בסדר גמור.
אחלה מסעדה
אני הייתי לפני שנים בצל תמר והבטחתי לחזור. הפעם חזרתי עם בעלי. המסעדה יפה ומעוררת נוסטלגיה. האוכל לא פלצני מדי וטעים. הסטייקים והפסטה מאוד טעימים, לצד כוס יין אדום וסופלה השוקולד עושה חשק לעוד... הרומנטיקה בשיאה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist