מחפשים מכשירי טלפון? זקוקים לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים? את המענה המקיף ביותר תמצאו בסמארטיז (Smartiz), חנות שמבינה שהטלפון החכם הוא החבר הטוב ביותר של האדם כיום. בחנות שלנו בלב רמת גן תוכלו לרכוש את המכשירים החדשים והמעודכנים ביותר, של מותגים מובילים דוגמת אפל, סמסונג, LG, נוקיה, שיאומי ועוד. אצלנו תוכלו לרכוש הן מכשירים חדשים והן מכשירים מיד שנייה, כאשר בשני המקרים המחיר אטרקטיבי בהשוואה למקובל בתחום. מלבד המכשירים עצמם אנחנו מספקים מגוון אביזרים לסלולר, לרבות מטענים, כיסויים ונרתיקים, כבלים, סוללות, אזניות, רמקולים, מעמדים לרכב ועוד. סמארטיז פועלת תוך דגש על אמינות, מקצועיות, איכותיות ומקוריות, סיבות המסבירות יחדיו מדוע מומלץ לכם לפנות אליה בכל צורך העולה בתחום.
קניתי טלפון גלקסי 8 לי ואייפון 8 לאישתי. הבחור מקצועי וסובלן. העביר לי את הנתונים מהמכשיר הישן, הסביר לי והנחה אותי. אני קונה כל פעם טלפון כשיוצא חדש, רוב החנויות הם חרטא עושים קומבינות. עכשיו הבנתי מה זה חנויות זולות... זול במחיר זול בישרות וזול במוצר. לסמארטיז אבוא תמיד. תודה מר בחור.
זו חנות שמספקת מבחר של פלאפונים מהמתקדמים בשוק ואביזרים נלווים, אך הדבר שבולט בה יותר מכול הוא השירות הסבלני והאישי שהמוכרים מפגינים כלפי הלקוחות, ובראשם דוד. תודה על השירות!
ב-02.10.13 רכשתי בחנות אינטרנטית שני סמארטפונים סמסונג ( IVו III) ביבוא רשמי ושני אביזרים על סך 5,682 ש''ח. המכשירים האלה היו מתנות ליומי הולדת המתקרבים של קרובי משפחה יקרים. שילמתי דרך PayPal.
באותו יום יצר עמי קשר דוד – להציע אביזרים נוספים, לתאם צבעים וכו'. התברר כי אין במלאי של החנות צבעים שרכשתי (למרות שבאתר הם היו זמינים). אבל הובטח לי שבעוד כמה ימים הם יגיעו בהזמנה מיוחדת... אך לא בעוד כמה ימים, לא ביום שאחרי המכשירים לא יגיעו ודוד יציע לי לפנות ליבואן רשמי ולקנות שם (!!!). זה מה שעשיתי בסוף כי לא נשאר לי זמן לחיפושים אחרי מכשירים במחירים זולים מאלה אצל יבואן!
זה לא הכול!! התחיל סיפור של החזר כסף!!!! בלי לספר הרבה, קיבלתי כסף לחזרה רק מי PayPal (לא מוידיומית) וב-23.10 – 3 שבועות אחרי תשלום ויותר משבועיים לאחר ביטול ההזמנה!!!!!
משוכנע כי התנהגות של חנות במקרה שלי לא עמדה במושגים הבסיסיים של "שרות טוב" – לא בתהליך קבלת הזמנה, לא בתקופת "ביצוע ההזמנה" ובסוף לא בביטול ההזמנה!
הפסדתי כסף על כל ה"מבצע" הזה (על זה שנאלצתי לקנות באופן דחוף אצל יבואן במחירים הרבה יותר גבוהים, וגם על כל ההעברות דרך PayPal). ביקשתי לפצות לפחות חלקית את ההפסדים שלי, אך בסופו של דבר קיבלתי רק התנצלות.
בושה וחרפה לחנות כזאת!