Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
חלומות - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

אנו בחלומות מתמחים בייצור ושיווק של מיטות ומזרנים אורטופדים, עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה. המיטות המיוצרות במפעל חלומות בנויות מבסיס חזק העשוי קורות של עץ אורן מלא, שמעליו דיקט - בסיס שיוצר תמיכה מלאה במזרן ומיטה יציבה ונוחה. במפעל חלומות מיוצרים רהיטים נוספים לחדר השינה: ספות נוער, מיטות ילדים, מיטות מתכווננות, שידות לחדר השינה, ראשי מיטה מעוצבים ומרופדים, ועוד. והכל מאיכות מעולה ובמחירים שהופכים את השינה לתענוג.

עוד פרטים

מידע נוסף על חלומות

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

רהיטים

התמחויות מקצועיות

מזרנים

תחומי עיסוק נוספים

מזרנים

מיטות וחדרי שינה

ריהוט ביתי

מיטות וחדרי שינה

שירותים נלווים

שירותי הובלה והרכבה

רהיטים מיוחדים וייעודיים

רהיטים למגזר החרדי

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3209429

טלפון נוסף 02-6712087

פקס 077-5100235

מפה

Navigate
מפת הגעה אל חלומות
נווט

יצירת קשר עם חלומות

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של חלומות

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על חלומות

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
איכות,שירות ומחיר טוב
נכנסתי לחנות ,קיבלתי שרות מצויין. קיבלתי מחיר מצויין למיטה איכותית דגם ברצלונה,איכות ללא פשרות. התקנה מקצועית ביותר. אליפות.
מצויין!!!
אנשים מקסימים בעלי תודעת שירות גבוהה מאד אשר מנהלים את בית העסק הזה ונותנים שירות מעל למצופה. קנינו בסיס מיטה מתצוגה המחיר היה מצויין וביקשנו לקבל את הבסיס רק לאחר 3 שבועות מיום הקנייה. יאיר בעל המקום עמד איתנו בקשר וביקשנו במיוחד אם יוכל להתחשב בנו בשעת ההגעה להרכבה, הוא אכן התחשב והגיע בזמן. אחרי שנכוונו ממספר בעלי מקצוע יצאנו מרוצים מאד מהחוויה מול חנות "חלומות" מבחינת איכות המוצר, שירות ומחיר. מומלץ מאד!!!
מומלץ!
הזמנתי מיטה, השירות היה מעל למצופה. עמדו בציפיות ובמזנים. הרכיבו בצורה יוצאת מן הכלל עד היום! מרוצה ומזמינה שוב! מומלץ רק חלומות!
אדיבות, אמינות ושירות במחיר לכל כיס
בחנות קטנה תמצאו יחס אדיב ומיטות באיכות גבוהה מאוד עם מזרנים מעולים! ממליצה בחום
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

23/05/2017

כייף לשמוע תגובה מפרגנת . שמחים שאת מרוצה ! בהצלחה !
מומלץ בחום
עם כל ההכנות לחתונה היה ממש נעים להגיע לחלומות. יאיר, בעל העסק, איתך לגמרי, אדיב, סבלני, מסביר כל שאלה והכי חשוב- לא מנסה למכור לך מה שאתה לא צריך! רצינו משהו פשוט, מיטה חזקה בלי תוספות מיותרות,כמובן במחיר סולידי, והיה ממש כיף להגיע למקום שמבינים אותך וחושבים בראש שלך. גם אחרי הקניה יאיר היה זמין וענה על השאלות. הרגשנו שקיבלנו שירות הכי טוב וישר שאפשר. הזמנו מיטה יהודית דגם פגודה ושתי שידות, אנחנו איתם כחודשיים וחצי והן עושות רושם טוב. למה לא חמש באיכות? כי הפטנט של חיבור המיטות לא הכי נוח- לא יודע איך זה במיטות אחרות והמזרונים נכנסים למיטה בלחץ- טיפה מעצבן. למרות זאת אנחנו מרוצים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist