עסקים נוספים שנותנים שירות בירושלים
מידע נוסף על מוניות רחביה ירושלים בע"מ
אזורי שירות
ירושלים
תחומי העסק
מוניות
זמינות
24 שעות
פתוח בשישי
פתוח בשבת
פתוח במוצ"ש
שפות שירות נוספות
אנגלית
ספרדית
רוסית
מפה
מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מוניות רחביה ירושלים בע"מ
2.5
דירוג כללי
Rebecca
10/05/2023
1
I ordered a taxi this morning because I had a very heavy bag, a stroller and a baby to take with me this morning.
I ordered the taxi to my house number and was waiting outside prepared before the taxi arrived.
The taxi approached and the driver was not looking, he was probably on his phone, even though I made indications.
He continued to drive, and eventually pulled over half way down the middle of the street where I could not access safely with my child, stroller and a very heavy laptop bag, as there was oncoming traffic.
I called the Tachana to please send another taxi as the driver did not arrive at the location I ordered.
The man on the phone AND the driver who was also on the line then proceeded to both yell at me quite violently.
I ended up ordering a taxi from another company and this driver actually had the audacity to come back and think I would actually get in his car after the way these “men” behaved.
Unless you’re a woman who likes to get yelled at by old misogynists, I would not use or recommend this taxi.
omerlevi03123
06/06/2021
5
שירות אדיב מקצועי ואנושי
עמידו בזמנים, אנשים ישרים , נוסעת באופן קבוע . מספר פעמים שהייתי צריכה מונית גם בהתראה קצרה וישר ניתן מענה מהיר ודאגו לי למונית ספיישל Coral
08/12/2017
5
מעולה
עונים בזריזות, שולחים מוניוצ בכל עת
חביבים
והכי חשוב - מגיעים בזמן Meir
26/09/2016
1
מונית לנתבג במחיר כמעט כפול מהמתחרים
מחירים יקרים כאילו הם מגיעים עם לימוזינות... ואח"כ הם בוכים בתקשורת שאין עבודה בגלל פיגועים.. דורשים 280 שקלים לנסיעה לנתבג שחברה מתחרה דורשת כמעט 40 אחוז יותר זול Lena
15/06/2015
1
לא ידידותי לאכלוסיות מיוחדות
הזמנתי הרבה פעמים מוניות מהתחנה והייתי מרוצה לחלוטין מהמהירות ומהזמינות. מזמינה, מחכה, עולה - הכל בסדר. עד ה-15 ליוני 2015, כשהזמנתי את המונית לא בשבילי, אלא עבור מישהי עם בעיות קשב קשות, בשביל הנסיעה למבחן בגרות. כשהתקשרתי לוודא שעלתה והבנתי שלא, הסקתי, שהיא פשוט פיספסה את המונית, לא שמעה ציפצופים או משהו. טילפנתי, כמובן, לתחנה להזמין שוב את המונית. למרבה הפתעתי, קול נחרץ סירב לשלוח מונית בשנית בטענה, כי הקודמת חיכתה 10 דקות. בעוד כמה דקות, אחרי שהגעתי בעצמי ותפסנו מונית אחרת, החלטתי לדבר עם התחנה שוב ולהגיד, שזה לא בסדר, בהתחשב בנסיבות, שהם סירבו להגיע שנית. בתשובה שמעתי גל של כעס רב במקום התנצלות, בציטוט מדוייק: "זו חוצפה, את עוד תשלמי על 15 (כבר 15?!) דקות המתנה כמו על שתי נסיעות, למה מי את?" והטלפון נטרק לי בפנים. - 1