מידע נוסף על הוט
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על הוט
2.5
דירוג כללי
רחלה
23/07/2020
1
לשקול חלופה
תכנים משמימים. 4 ערוצי סרטים שכמעט שלא מחדשים. ניתן לראות סרטים מעניינים יותר רק ב VOD דוד בן חיים
03/02/2020
1
זלזול בלקוחות
ביטול ערוץ ביביסי אנטרטיינמט הפחית את האטרקטיביות לצפות ב"הוט". ערוצי הסרטים מיושנים. סרטים חוזרים על עצמם. מעט מאד סרטים חדשים. שירות לקוחות במייל עם זמן תגובה ארוך. תשובות כלליות לא מספקות דוד בן חיים
15/05/2019
3
שירות טעון הדרכה טכנית
בעיה שבין הממיר לשלט. כשהוחלף ממיר והבעיה נשארה הוברר שהשלט תקול ויש להחליפו. משלוח שלט לביתי כרוך משום מה בעלות לחברת המשלוח (אבל משלוח הממיר לא...). נאלצתי להגיע לקניון איילון לעמדת "הוט מובייל" (חברת בת של הוט) וקיבלתי מיד את השלט. בבית - התאמת השלט לסוג הטלביזיה לא הצליחה בשיחה הטלפונית הראשונה אלא בעזרת שיחה שנייה עם נציגה אחרת שהייתה מצוינת ותיאמה את המכשירים בקלות וביעילות. הראשונה (מסתבר) דלגה על שלב חשוב (איפוס קידוד) בתהליך דבר שהביא אותה למסקנה השגויה וההזויה שאני אמור לעבוד מעתה עם שני שלטים: שלט הטלביזיה ושלט הממיר...
הייתי נותן לראשונה ציון 1 מ 5 ולשנייה 5 מ 5, לכן הציון שלי עבור השירות בכללותו הוא רק 3. Yosi
30/04/2018
3
שירות הלקוחות טעון שיפור
כיום אני מרוצה כי קיבלתי מהם מחיר טוב, אבל בשביל להגיע למחיר טוב עשיתי הרבה טלפונים לשירות הלקוחות, וגם אני עם יד על הדופק, ואני מעדכן את המבצע כל 3 חודשים. נציגי השירות הטלפוני לא ממש מתואמים ביניהם. בכל מקרה, אפשר אני בדך כלל מבקש אצלם לדבר עם מנהל, והענין נפתר מהר יותר. שיר
30/06/2013
3
שירות גרוע ביותר!!
לאחרונה הייתי מנויה להוט אך הם לא השאירו לי שום ברירה ועברתי לחברה המתחרה!
שירותי החברה היו ברמה נמוכה מאוד!החל מאיכות השידור,התוכן אותו שידרו,המחיר ושירות הנציגים!
חברה שתופסת מעצמה יותר מדיי ושאין כל בסיס לכך!
- 2
- 1