Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
זוזוברה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על זוזוברה

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

מתחם ידידותי לילדים

נקי מעישון

סוגי מטבחים ומאכלים

אסייאתי

פיוז'ן

אוריינטלי

תאילנדי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9427403

טלפון נוסף 09-9577077

פקס 09-9572784

מפה

Navigate
מפת הגעה אל זוזוברה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על זוזוברה

3.5
ציון כללי 4
שירות 4
אוכל 4
אווירה 3
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נודלס ואוכל אסייאתי בנוהל
נודלס ואוכל אסייאתי בנוהל שבא לחטוף משהו על הדרך. שירות מצויין של מלצרים ובסך הכל נחמד מאוד!
מנות מעולות
מטבח שקוף ונקי זה תענוג בפני עצמו. האוכל טוב והתפריט די קבוע וותיק. השירות מהיר ומקצועי
מקום נחמד
לזוזוברה יש קטע כזה שאין סדר למנות, מה שמוכן יוצא. יש לזה כמובן יתרונות וחסורונות. הזמנו בקר ב-5 בצלים וקמארי עם משקאות בריאות סחוטים במקום. לקינוח קרם בורלה שהיה מעולה. במקום יש שולחנות ארוכים ומושיבים אתכם ליד אנשים אחרים- בשבילי היה קצת מוזר לשבת ליד זוג שאני לא מכירה. סה"כ האוכל שם מאוד טעים אבל לא אהבתי את הקונספט עם השולחנות המשותפים. השירות היה סביר ביותר.
מסעדת זוזוברה הרצליה לאוהבי האוכל האסייתי
הגעתי יחד עם בתי בשעת צהריים של יום שישי למסעדת "זוזוברה" בהרצליה. המקום מעוצב ומיוחד האווירה מיוחדת קצת רועשת ואינה מאפשרת פרטיות. קיימת אפשרות להתיישב בשולחן שבו מספר אנשים בד"כ שמונה עד עשרה שגם לא מכירים אחד את השני מעין תחושה ל"אחדות" סועדים ולחוויה של האוכל האסייתי. השירות חביב נעים ומהיר. התפריט מעניין אבל המחירים לא זולים ולדעתי יקרים במקצת. הזמנו משקה מרענן "בורה בורה" (קוקטייל פירות). "בנג בנג" מנת נודלס פיקנטית מעט חריפה. ומנת "מויאשי" קדירה עשירה וטעימה. קינחנו עם מנה מתוקה "זוזוברה באונטי" מוצלחת. יצאנו בתחושה שאוהבי האוכל האסייתי ימצאו במסעדה אוכל מיוחד.
אוכל מעולה
אני יכול לכתוב ולשבח הרבה את המסעדה הזאת כי בכל הפעמים שישבתי שם לאכול נהנתי מאוד מרמת האוכל שם, המנות מגיעות ממש כמו שאתה יושב במסעדה טובה בחול, רמת ההגשה היא יוצאת מבלתי הרגיל ולכל מנה יש צורת הגשה אותנטית ומיוחדת שזה מאוד מפתה להזמין הרבה, המנות שאהבתי ויצא לי להזמין הרבה זה את הקאמרי וגם את מנת בורמן ציקן שהם מנות ממש טעימות, המקום מסוגנן בצורה אירופית לכל דבר והאווירה והשירות ממש טובה, המחירים הם סבירים ויש את האופציה המצויינת של העסקיות, אני אישית מאוד ממליץ להגיע ולטעום את הטעמים המיוחדים של המקום.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist