."אשת טורס" הינה אחת מחברות התיירות המובילות בתחום הנופש בארץ ובחו"ל. הקבוצה, אשר הוקמה בשנת 1987.אשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי. אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסת,אשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי. אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסתאשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי. אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסת, מלון בארץ, טיסות שכר, טיסות סדירות, חבילות נופש.
שלום רב .הזמנתי טיול מאורגן לפני מספר חודשים ליער השחור .לצערי אימי נפלה ובמצב קשה בבית חולים .פניתי לסוכן גוליבר בבקשה לבטל או לדחות את הנסיעה למועד אחר .כנראה אנחנו ניפרד מאמא בתקופה הקרובה .סוכן קיבל תשובה מאשת על חיוב 75% מערך העיסקה . מאחר ואשת חברה מכובדת
האם אפשר לדבר עם אחד ממנהלים הבכירים ולא פקידים שאין להם תשובה לשאלה .טלפון שלי 050.5939059 שוקרני עמית .
מייל שלי ashokrani@mekorot.co.il דרך האגב אני אחד מהקליינטים הקבועים של אשת.
לא ממליצה בכלללל על החברה הזאת
שירות מזעזע
אני כבר חודש ממתינה לשיחת מנהל , טרטורים בלתי פוסקים , כול נציג שירות הודף אותי , מעולם לא חוויתי כזאת חוויה וטסתי עם כמה וכמה סוכנויות של נסיעות , ממש מיואשת , מרגישה שאני פשוט לקוחה שבויה כי מאז שסגרתי את הדיל לחופשת הקיץ היחס שקיבלתי הוא מתחת לכול ביקורת !!
והיום אחרי 19 טלפונים , 8 נציגי שירות שונים ועשרות פניות על מנת לקבל שיחת חזרה אלי ממנהל- אין מענה! גם בצאט , גם במסנג'ר וגם בטלפון עדיין הלקוח שכבר סגר חופשה הוא כנראה בתחתית סולם העדיפויות
פשוט תעודת עניות , המתנתי בסבלנות ושתקתי גם שנציגים השפילו אותי או ניסו לעבוד עלי . דיי , כבר לא יכולה יותר
מבקשת בכול לשון של בקשה אולי הבקשה הזו בפומביי אחרי עשרות בקשות באישי שלי כן תאפשר לי לקבל את שיחת המנהל שאני כול כך מייחלת לה .
חוויה אישית מטלטלת ומפח נפש בעקבות סירוב להשיב לנו את מלוא כספנו על חבילת נופש שלא מומשה לאנטליה; לא העזנו לנסוע לטורקיה עקב ההתראות על נסיונות לפגוע/ לחטוף ישראלים. לאחר שהובטח לנו שנקבל שינוי יעד במקום אנטליה, קיבלו הודעה לפיה הנוסעים לאנטליה לא יזכו לשינוי יעד. החזירו לנו סכום מגוחך - 190$ לזוג, כשהחבילה עלתה כמעט 4000₪ לזוג. לעולם לא ארכוש מהם שום שירותי תיירות. אם יכולתי הייתי מסמן 0 כוכבים ולא כוכב אחד.
אין כל אפשרות ליצור קשר עם החברה לתלונות כשאתה בחו"ל.
כל פנייה נענית ואפילו בהולה במייל חוזר תודה על פנייתך. תענה במהרה ואין כל מענה, אין כל סיכוי לתשובה כפי שקרה לקבוצת המטיילים שלנו 43 מטיילים בטיול סלובניה קרואטיה מה 31/5-8/6.
גם כעת כשאנו כבר בארץ כל פנייתנו נענים על ידי בוטים ולא מענה אנושי שבקשתנו תבדק ונהנה תוך 30 יום.
לדעתי הציון הינו 0 גדול אבל לא הוספתם את אפשרות ה -0 מניח שהייתם במקום ראשון.
בכוונתנו הייתה להתלונן שנתנו לנו מלווה שבלעדי הקבוצה היה הולך לאיבוד .לא מכיר את המסלולים לא מכיר את האתרים, לא מכיר את ההיסטוריה ולא מכיר כלל את הקבוצה. כל ההנהלה המפוארת של אשת טורס לא חשבה שצריך להרים טלפון לברר מה קורה