Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יו פי תקשורת בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:30 - 19:00
8:30 - 12:30
צפה בשעות הפעילות

זקוקים למעבדת שירות עבור טלפונים סלולריים? מחפשים טכנאים לצרכי תיקון אייפון או גלקסי? הגעתם למקום הנכון. LCDEAL מייבאת ומשווקת מגוון מוצרי אלקטרוניקה, תקשורת סלולרית או טאבלטים, מוכרת אביזרים נלווים ומציעה שירותי מעבדה מקצועיים. התיקונים מבוצעים על ידי צוות טכנאים מיומן, כאשר אנו מבצעים בדיקה ראשונית ומספקים הצעת מחיר ללא תשלום. כמו כן, בזמן התיקון ? לרוב פרק זמן קצר במיוחד - אנו מספקים ללקוחותינו טלפון חליפי.

מאז הקמת החברה בשנת 1995, צברה היא מוניטין מרשים בתחום, והיא משרתת כיום נאמנה קהל רחב של לקוחות. אתם מוזמנים להגיע לחנות שלנו בפתח תקווה וליהנות מיחס חם ומתעריפים משתלמים במיוחד.

עוד פרטים

תחומי שירות

שיווק מכשירים סלולריים וציוד נלווה מכשירי טלפון ניידים אביזרים וציוד קצה למכשירים סלולריים Bluetooth סוללות למכשירים סלולריים דיבוריות נרתיקים ומנשאים למכשירים סלולריים מטענים למכשירים סלולריים מיקרופונים למכשירים סלולריים אוזניות תושבות ומעמדים למכשירים סלולריים פאנלים למכשירים סלולריים מגיני מסך למכשירים סלולריים תיקון סמארטפון החלפת חלקים תקולים במכשירי סלולר שירותי תוכנה למכשירים סלולריים גיבוי מידע לסלולרי לפני תיקון שחזור הגדרות יצרן בסלולרי פירמוט טלפון סלולרי אקטיבציה פתיחת מכשיר לסים פרי אחזור מידע מסלולרי תקול טלפונים סלולריים סליידר טלפונים סלולריים פומית סמארטפונים טלפונים סלולריים עם מקלדת Qwerty טלפונים סלולריים פשוטים תיקון סלולרי
עוד פרטים

מידע נוסף על יו פי תקשורת בע"מ

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מעבדות סלולר

תחומי עיסוק נוספים

טלפונים סלולריים

מאפיינים נוספים

פתיחת מכשירי טלפון ניידים

שירות לעסקים ולמוסדות

טעינת כרטיסי חיוג לטלפונים ניידים

תעודת אחריות למכשירים ניידים

אחריות על תיקוני מעבדה

גאדג'טים

אתר אינטרנט למכירת מוצרים סלולריים

עוד פרטים

יצרן

Apple

Sony Ericsson

Nokia

Blackberry

Samsung

Motorola

LG

HTC

Toshiba

עוד פרטים

סוגי תיקונים

ביצוע התאמות מיוחדות

החלפת סוללה

החלפת שקע טעינה

החלפת שקע כניסת אוזניות שמע

תיקון כפתור הבית

החלפת מנגנון רטט

תיקון מסך

החלפת מסך

החלפת טאצ'

החלפת מארז

החלפת גב מארז

החלפת מיקרופון

החלפת מצלמה

החלפת פלאט עליון

החלפת אנטנה

החלפת מגירת סים

החלפת תושבת סים

החלפת שמע אוזן

ניקוי קורוזיה

החלפת פלאט תחתון

החלפת פלאט פקדי צד

החלפת ספיקר

החלפת כפתור הדלקה

עוד פרטים

התמחות ביצרנים ודגמים

תיקון אייפון 2

תיקון אייפון 3

תיקון אייפון 3GS

תיקון אייפון 4

תיקון אייפון 4S

תיקון אייפון 5

תיקון אייפון 5S

תיקון אייפון 5C

תיקון אייפון

עוד פרטים

שירותים מיוחדים

בדיקה ראשונית ללא תשלום

תיקון מידי במקום

מתן אחריות לתיקון

תיקון עם חלפים מקוריים

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-700-702123

פקס 03-5347721

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יו פי תקשורת בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על יו פי תקשורת בע"מ

4.5
ציון כללי 5
מחיר 4.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 4
שירות 4
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לרכוש טלפון נייד, קיבלתי שירות קורקטי, שילמתי מחיר בהתאם לציפיות, בחנתי הצעות ובחרתי בהם בגלל חוות דעת חיוביות והמחיר.
מיוחדים במינם
לקוח של LCDEAL כבר מעל 4 שנים . שירות כמו שלהם נדיר בעולם הסמארטפונים והאביזרים מהשירות המקצועי הן במכירה והן בקבלת השירות השוטף, איכות המוצרים המעולה - מוצרים לא איכותיים פשוט לא נמכרים אצלם. המחיר לרוב הכי זול שיש בשוק. לפעמים יקרים יותר בכמה שקלים אבל אני מעדיף לשלם את הכמה שקלים האלה בשביל השקט הנפשי שיש עם מי לדבר בכל, אבל כל בעיה. יושרה ואמינות זה המרכיב הכי חשוב להצלחת עסק וללקוחות מרוצים. תודה רבה לכם, תמשיכו להיות שקופים, הוגנים, ישרים ומקצועיים ורק תרוויחו!
יש מקום לשיפור השירות
טלפון חדש לא עבד מיום הראשון , נשלחנו למעבדת שירות כדי לתקן , במקום לפתור את הבעיה במקום ...
פניתי לבית העסק לצורך רכישת טלפון חדש, השירות והיחס שקיבלתי היו מעולים, האספקה היתה בזמן, המחיר ששילמתי היה זול, בחנתי הצעות נוספות ולבסוף פניתי אליהם מכיוון שההצעה נראתה לי הכי טובה.
מכשיר שהתקלקל שבוע אחרי האחריות
רכשתי מהחנות מכשיר LG G3 חדש לפני שנה ושבוע. מכיוון שהמכשיר היה יבואן מקביל האחריות היא רק לשנה. באתי למעבדה ונאמר שהלוח נשרף (קרוב ל1000 שקל תיקון) וסוג של "אכלתי אותה" כי האחריות פגה. אמנם הם לא חייבים לעשות כלום בגלל שהאחריות נגמרה, אבל לא היתה שום התחשבות או נסיון לבוא לקראתי, הנחה בתיקון או משהו. אין ספק שאת המכשיר הבא לא אקנה שם.
תגובות (1)

איתי - תמונה
תגובה של בית העסק

06/01/2016

שלום רב דבריו של הלקוח ברורים לכל קורא ומאחר ואנו פועלים ע"פ חוק וכפי שמצופה אנו נותנים אחריות מלאה עד יומו האחרון של המכשיר כל עוד לא חלפה שנה מיום הקניה. אנו בהחלט מבינים את הסיטואציה הלא נוחה אליה נקלע הלקוח אך קצרה ידינו מלהושיע במקרה זה שכן עלות החלק (הלוח הראשי של המכשיר) יקרה מאוד. ברור שבאם היה מדובר בתקלת תוכנה אשר אינה מצריכה החלפת חלקים היינו מסייעים בשמחה ללא תשלום.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist