Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מלך השוארמה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום שבת
11:00 - 22:00
20:30 - 22:30
צפה בשעות הפעילות

אין כמו השווארמה של המלך! אנחנו מזמינים אתכם לטעום וליהנות משווארמה פרגית או כבש אורגינל! ים של סלטים טריים ועוד מגוון בשרים על האש. לא בא לכם לצאת מהבית? אין בעיה, נבוא עד אליכם!

מידע נוסף על מלך השוארמה

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

פלאפל, שווארמה, חומוסיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9383521

טלפון נוסף 053-9383509

טלפון נוסף 03-9512108

עסק זה נמצא בקניון הזהב - ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מלך השוארמה
נווט

יצירת קשר עם מלך השוארמה

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מלך השוארמה

3
ציון כללי 1
מחיר 3
אוכל 3.5
שירות 4
אוירה/משלוח 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שלושה הזמנות לא נכונות
אחרי פעמיים של הזמנות לא נכונות - שוב זה קרה ועוד הפעם הם מתנערים מאחריות כלל ואומרים לי בשיא החוצפה ״בשר זה בשר אז מה זה משנה?״ פעם אחרונה שלי אצלכם מקווה שתלמדו לכבד מה שבן אדם רוצה לאכול
לא טעים לא משביע
אכלתי שם בזדמנות שיצאתי לאכול צהריים מהעבודה. הזמנתי מנה סטנדרטית ועלה יותר מאשר שאוורמות במקומות אחרים, כנראה גלל דמי השכירות הגבוהים בקניון. בדרך כלל שווארמה זה נחמד, אבל פה ממש התבאסתי שסיימתי לאכול. לא היה טעים, והמנה הייתה קטנה ולא משביעה.
בין השווארמות הכי טובות במרכז !
בין השווארמות הטובות ביותר שאכלתי באיזור המרכז. איכות הבשרים והסלטים ברמה גבוהה מאוד, הבשר מתובל בצורה מושלמת, האיזור נקי ואסתטי, מבחר סלטים גדול, אווירה נוחה, תמורה גבוהה ביחס למחיר, יחס אישי ומפנק - ללא ספק אחזור לשם שוב.
מלך השווארמה
אכלנו ארוחת צהרים, שווארמה ב'מלך השווארמה'. המקום נקי ונראה מסודר. הבשרים נראים טוב. העבודה זריזה ולא צריך לחכות הרבה בתור. המחיר לא גבוה, אך לא זול יחסית למקומות אחרים. הארוחה הייתה טעימה, כמו ברוב השווארמיות.
בסדר
אכלנו שאוורמה אצל מלך השאוורמה. מבחינה אסטתית הכל נקי, יש כמה שיפודים של בשר והבר עמוס בסלטים ונראה ממש מגרה. לקחנו מנה בפיתה עם סלטים בצד. היה נחמד מאוד. אמנם לא נפלתי אבל סבבה, בשביל ארוחת ערב מפוצצת.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist