Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון

מידע נוסף על סרב פרו בע"מ

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

שירותי תמיכה, תיקון ותחזוקת מחשבים

מאפיינים נוספים

תיקון מחשב בבית הלקוח

תמיכה ללקוחות פרטיים

תמיכה ללקוחות עסקיים

שירותי שליטה מרחוק

איסוף והחזרת המחשב

אפשרות לשירות אקספרס

עוד פרטים

סוג המחשב

שירות למחשב נייד

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5598555

פקס 03-5598899

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סרב פרו בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על סרב פרו בע"מ

2.5
שירות 2.3
מחיר 3
עמידה בזמנים 2.5
שביעות רצון 2
איכות 2.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא ממליץ
שילמתי 150 על בדיקה שקבעה שהמחשב לא תקין טכנאי פרטי החליף כבל טעינה והמחשב תקין. לא ממליץ.
מתחת לכל ביקורת
ב-20.09.15 הכנסתי מחשב MSI למעבדת סרב פרו. הנציגים בקבלה היו די אדיבים ויצא טכנאי מהמעבדה לאבחן את התקלה. המחשב היה עדיין במסגרת של אחריות 14 ימים מיום שנקנה, ומשום כך אני זכאי להחלפה במקום לתיקון. הימים עוברים וחולפים, והמחשב שלי מעוכב במעבדה קרוב לשבועיים בטענה שהם "בודקים לי על החלפה". הם מוסיפים ואומרים שאין לי בכלל מה לדאוג כי הם אישרו את ההחלפה ורק מחכים לאישור MSI העולמית. לאחר שכבר נמאס לי בתשובות המתחמקות, ב-01.10 התקשרתי וביקשתי מהנציגה תשובה חד משמעית לגבי המחשב. חזרו אליי עם תשובה עלובה ואמרו לי שאי אפשר להחליף את המחשב כי הוא לא נקנה מהיבואן הרשמי (למרות שיש לי אחריות בינ"ל). בסיכומו של עניין, אמרו לי שלהם אין מה לעשות ועליי לפנות לחנות ממנה קניתי את המחשב, ואם ארצה לתקן צריך להזמין את החלק וזה יכול לקחת בין שבועיים לחודש! מאחר שהבנתי שהשירות במעבדה הוא חסר תועלת, ביקשתי שיסגרו את המחשב ויביאו לי אסמכתא על הבעיה. ביקשתי שהמחשב יהיה מוכן עד ה-06.10. בפועל, מה-01.10, המחשב עובר לבקרת איכות, אך מאחר ואי אפשר לתקן את הבעיה, הוא חוזר אל הטכנאי ושוב פעם חוזר חלילה. ב-04.10 התקשרתי שוב פעם לוודא שהמחשב יהיה מוכן, ואמרו לי אין בעיה. ב-06.10 הנהג של החנות ממנה קניתי את המחשב הגיע לאסוף אותו ועוכב שם למעלה משעה משום שהמחשב עדיין "לא תוקן". לאחר שדיברתי עם פקיד הקבלה והבהרתי לו בפעם האלף שאין מה לתקן במחשב כי הוא מיועד להחלפה – המחשב שוחרר. לסיכום, חברת סרב פרו נכשלה בכל מדד שירותי. לצערי, אני תקוע איתם לשנתיים הבאות. אם הייתה אופציה אחרת לעולם לא הייתי משתמש בשירותים שלהם. להבא, כשאקנה מחשב, אבדוק בהחלט מי הם נותני האחריות.
יקר מאוד ללא יתרונות משמעותיים
תחשבו שלוש פעמים לפני שאתם שולחים לשם מחשב אם יש ברירה אחרת. חיבור האזניות במחשב היה רופף, והם הציעו להחליף את כל הלוח אם באלפי שקלים בשביל זה (לא יכלו לדעת את זה לפני שפתחו את המחשב וחייבו על בדיקה?). בסוף יצאתי עם חשבון של 300 שקל על התקנה של ווינדוס. יאמר לזכותם שהשירות מסודר ומהיר.
שפור גישה - פעולה מהיר ואמינה
אחרי קשר לא טוב וחוסר אמינות בדיווח משלוח פריט אלי. אחרי שקיבלתי את הפריט והחזרתי אותו לזיכוי - שוחחתי עם ליאל וסיפרתי לה ששלחתי בדואר רשום ומבקש שתזכה אותי עם קבלת החלק אצלכם. ליאל הבטיחה ורשמה את מספר הדואר רשום. ואכן ביום שקיבלתם אותו = בצעתם את ההחזר לחשבוני. זהו בהחלט "תיקון" ושיפור השירות. רק דבר אחד הנכם חייבים לשפר = מערכת הקשר הטלפוני אליכם - הי מטעה ולוקח זמן תגובה ארוך ביותר!!!!
שירות מתחת לכל ביקורת
ביקור ראשון: החלפת מסך - לא הרכיבו את המחשב הנייד כראוי - חסרים ברגים וגומי. ביקור שני: ביקשתי להחליף מטען שהפסיק לעבוד. לאחר שבועיים, החליפו אותו, אך פירמטו לי את הכונן הקשיח! ביקור שלישי: ביום ראשון ה-23.11.2014 (המחשב כבר אינו באחריות) הגעתי פיסית למרכז שירות של החברה בידיעה שיש משהו לא בסדר בכבל טעינה. יכולתי לבחור חברה אחרת אך חשבתי שעדיף לתקן במרכז שירות רשמי. שילמתי 200 ש"ח מראש. רק ב-1 לדצמבר התקשרו אלי להודיע שהם צריכים להחליף לוח אם (מפתיע) ושהם שולחים לי הצעת מחיר במייל שעלי לאשר מיד כדי לא לעקב את הטיפול. לאחר פחות משעה שלחתי להם בחזרה את האישור על הצעת המחיר של 774 ש"ח. לא נאמר בשום מקום (לא בטלפון ולא בהצעת מחיר) שהם יצטרכו להמתין להזמנת החלקים. יום אחר כך, ב-2 לדצמבר קיבלתי מייל בשם "הודעה מייל עיכוב תיקון מעבדה" שבו קישור כביכול לבדיקת סטטוס הזמנה. הקישור לא עובד. הכנסתי בעצמי את הפרטים בלשונית סטטוס הזמנה, ושם נאמר שיש עיכוב של 10 ימים. ב-17.12 השתנה הסטטוס מהמתנה ל"בטיפול". ב-18.12 השתנה הסטטוס, שוב (בלי להודיע לי בשום דרך) ל"תיקון מושהה-הוזמן חלק מהיצרן.ציפיה להגעה כ-10 ימים " רק ב-2.2 קיבלתי את המחשב שלי בחזרה 72 יום בלי לפטופ!!!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist