Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
6:30 - 23:00
7:00 - 18:00
9:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

הולמס פילייס ספא
רשת הספא הגדולה בישראל המונה 8 סניפים במועדוני הפרימיום של הרשת.
החוויה בספא כוללת מגוון עיסויים וטיפולים לגוף ולנפש, ביניהם: עיסוי קלאסי, רקמות עמוק, שיאצו, אבנים חמות, וטיפולי פנים.
בספא ניתן ליהנות מעיסוי מקצועי לספורטאים וגם מחווית פינוק לגוף ולנפש

עוד פרטים

מידע נוסף על הולמס פלייס

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מכוני כושר ואימוני כושר גופני

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מותגים ורשתות - מכוני כושר ותרבות הגוף

הולמס פלייס

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9224411

פקס 03-9220975

עסק זה נמצא בהקניון הגדול - פתח תקווה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הולמס פלייס
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על הולמס פלייס

4
ציון כללי 3.5
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
התנהלות גרועה
התנהלות גרועה . מהלת צועקת ומלחיצה. ממש יחס גרוע ומשפיל
אחלה חדר כושר אחלה אנשים
חדר כושר טוב נותנים עבודה שם, יש אוירה חיובית המאמנים נחמדים יש שם קצב והמקום נקי... נהנה ללכת
הולמס פלייס פ"ת
כבר במשך שנתיים אני מתאמן במכון ותמיד כיף לחזור לשם לא רק בגלל המכשירים אלא השירות והמאמנים הם הגורם העיקרי לזה שכיף להתאמן שם. ישנם מספר חבילות אימון מאד אטרקטיביות המתאימות לכל אחד ואחת גם מבחינת המחיר וגם מבחינת סוג האימון.
הולמס פלייס אנרג'י פ"ת
עשיתי מנוי בהולמס פלייס פ"ת, מועדון אנרג'י, כלומר אין בריכה. מנוי לשנתיים עולה לי 279 ש"ח לחודש. לדעתי קצת יקר כשאין בריכה. מה שכן- יש הרבה חוגים מעניינים כמו פילאטיס, זומבה, יוגה, ספינינג וכו' המוצעים לכל הרמות. המועדון גדול יחסית ולרוב המכשירים אין צורך להמתין הרבה, גם בשעות הלחץ. לפעמים לא צריך להמתין כלל. המוסיקה קצבית. יש מסכי טלוויזיה קטנים על מכשירי האירובי, דבר שמעודד להמשיך להשתמש במכשיר. המקלחות והשירותים נקיים ונוחים מאוד. המאמנים בד"כ נחמדים, אם לא קבעת איתם אימון אישי (בתשלום) או בניית פרופיל מראש, לא יטרחו להשקיע יותר מדי לעזור לך בהסברים על המכשירים.. (מכשיר וחצי ואז יעלימו את עצמם) כמובן שיש מאמנים יוצאי דופן, שידאגו לא להעלים את עצמם ברגע שתשאל עוד שאלה. ממוקם בקניון אבנת בפ"ת, קניון מאוד פופולרי לאחרונה ומציאת חניה לוקחת לפעמים זמן, בשעות הלחץ ולפני חגים זה ממש טירוף אבל לפחות החניה חינם! בגדול די מרוצה.
כיף לעשות ספורט
המכון עצום בגודלו, הרבה מאוד הליכונים ומכשירי כושר שונים. ממוזג היטב, יש טלוויזיות בכל מקום. מוזיקה אופיינית, מעט רועשת לטעמי, אבל עושים ספורט ומתעלמים ממנה. המלתחות והמקלחות נקיות וגדולות.
  • 1

22 סניפים של הולמס פלייס

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist