שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:00 - 15:30
שעה אחרי צאת שבת - 23:00
רשת קסטרו החלה את דרכה בשנת 1933, עת עלתה משפחת קסטרו לישראל מיוון והחלה לייצר ולשווק שמלות. לאחר מכן נפתחה חנות קטנה בתל אביב שנקראה "קסטרו", ומאז ועד היום הובילה קסטרו את הטרנדים הישראליים באופנת גברים ונשים. כיום הרשת מונה עשרות סניפים, וכן את מרכז קסטרו בתל אביב: 3 קומות הכוללות מספרה, חנות נעליים ותיקים ואת קפה-בר "פידל". בשנת 2004 התרחבה קסטרו לשוק הבינלאומי והיא תמשיך במגמת התרחבות זו בעתיד.
עוד פרטים
מידע נוסף על קסטרו - נשים; גברים
אזורי שירות
הוד השרון
תחומי העסק
חנויות בגדים
תחומי עיסוק נוספים
יצרני אופנה ויבואנים
מותגים ורשתות - חנויות בגדים
רשת קסטרו
סוגי חנויות
אופנה, אביזרים ותכשיטים
הלבשה
עסק זה נמצא בקניון שרונים
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על קסטרו - נשים; גברים
4
דירוג כללי
טל
26/06/2017
4.5
שירות מעולה
ביקרתי בסניף קסטרו בקניון שרונים, הצוות בחנות מאוד אדיב ושירותי, ישר ניגשו אליי לסייע
המחירים בסוף עונה ממש שווים ivri
21/06/2017
4.5
שירות מעולה
ביקרנו בסניף קסטרו ילדים בקניון שרונים,
ישר שנכנסנו לחנות הצוות פנה אלינו והציעו סיוע - שירות מצוין
היה מגוון פריטים ובכל המידות
ובתקופה הזו יש מחירי סוף עונה מה שהופך את הקניה למשתלמת נטלי
06/05/2016
4
מצויין
הזמנתי מוצרים דרך האתר, הם הגיעו ממש מהר, והבגדים הגיעו בדיוק כפי שתיארו אותם באתר.
האיכות של הבגדים טובה. והאתר נגיש ונוח לשימוש.
בנוסף יש באתר מגוון גדול של בגדים, נעליים, אקססוריז ועוד. Ifat
02/08/2014
4
שירות נעים ומבצעים טובים
השירות בחנות היה נעים מאוד. המבצעים מאוד ברורים ומגוונים. תא המדידות נעים וכולל בפנים מראה שזה תמיד נחמד.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מיכל
05/01/2012
1
שירות לקוחות עלוב
את האמת אני מאוכזבת, יחסית לחברה שאמורה להיות כל כך איכותית השירות לקוחות שלכם הוא מתחת לכל ביקורת, ביום שני שעבר קניתי מעיל אצלכם והוא נשלח ל"חיזוק כפתורים" , המוכרת הבטיחה שתוך יומים ,גג שלושה! הוא חוזר לסניף. לא דובים ולא יער, אחרי 4 ימים התקשרתי עשרות פעמים לסניף (בהוד השרון ) ואחרי באמת המון ניסיונות ענתה לי נציגה שלכם ואמרה שהמעיל יגיע רק ביום ראשון.. מילא , התקשרתי שוב ביום ראשון כרגיל עשרות טלפונים עד שטורחים לענות בסניפים שלכם.. ושוב המעיל לא הגיע, ושוב מבטיחים שלמחרת המעיל יגיע! ושוב לא, פניתי לשירות לקוחת 3 פעמים!! פעם אחת הבטיחו שזה יגיע למחרת היום! בפעם השניה לא טרחו בכלל לחזור אלי ובפעם השלישית קיבלתי את תשובה החצופה של האחראית "למה בכלל קנית את המוצר אם ראית שחסר בו כפתור" וכשביקשתי את האחראית מעליה היא אמרה שהיא האחראית של המשמרת. אז תסלחו לי קאסטרו, עם שירות לקחות כזה עלוב אתם צריכים להתבייש בעצמכם. ככה לא ניראת חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה שמשקיעים לא מעט כסף אצלכם. כמובן שהיום אני ניגשת לסניף לבטל את העסקה . התיאום ציפיות שלכם עם הלקוח הוא גרוע, התשובות של השירות לקוחות שלכם היה לא לעיניין, ומילה שלכם היא לא מילה אז מה זה שווה שהמעיל יכול להיות יפה? כתבתי פה כי באמת שאל השירות לקוחות שלכם אין מה לפנות וחבל- 2
- 1