Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

רשת מלונות פתאל - רשת בתי המלון הגדולה בישראל - מציעה לכם מבחר של למעלה מ-35 בתי מלון ב-14 אזורי נופש, במותגים
המובילים של עולם התיירות: הרודס, לאונרדו, מג'יק, מלונות יו ורוטשילד 22. ייחודה של רשת פתאל טמון במגוון סגנונות הנופש:
חופשה רומנטית, חופשה משפחתית, חופשת הכל כלול, חופשת פינוק וספא, נופש במלונות יוקרה, נופש לצעירים, חופשה עסקית או נופש
במלונות בוטיק. מלונות פתאל מחכים לארח אתכם באהבה - הזמינו עכשיו חופשה!"

עוד פרטים

מידע נוסף על ליאונרדו פלאזה-פתאל

אזורי שירות

עין בוקק

תחומי העסק

מלונות

מותגים ורשתות - בתי מלון

רשת מלונות פתאל

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9553333

פקס 08-9553344

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ליאונרדו פלאזה-פתאל
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על ליאונרדו פלאזה-פתאל

2.5
ציון כללי 2
מחיר 3
זמינות 3.5
שביעות רצון 2.5
שירות 2.5
איכות 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מלון שכיף לחזור!
שירות מעולה, אוכל מצוין, 3 ארוחות הכל כלול. הופעות ברמה שלא הכרתם, בריכה ענקית, המון פעילויות לילדים מומלץ!
מאכזב וחבל שכך
היי נו אמורים להתארח במלון ב 5-8.2.14 ( 3 לילות). השירות במלון חובבני. חדרנית שלא סיפקה 2 מגבות אלא רק מגבת אחת, זרקה סבון משומש ולא שמה חדש. מזגן שלא חימם ועבד רק על קור.סיפקו לנו מפזר חום.... הספא נסגר 10 דקות לפני הזמן, בבריכת גופרית רק לאחר בקשה מיוחדת הסכימו להחליף סדינים נקיים ולהסביר איך להשתמש ( בניגוד למלונות אחרים ששם יש איש מיוחד שמלווה את הרחצה ומשגיח). בחדר אוכל אין הושבה ולוקח זמן למצוא שולחן נקי. מה ששבר אותנו הייתה קבוצה פרטית גדולה שתהארחה במלון ביום חמישי ועשה מסיבה עד לשעות הקטנות של הלילה ופקיד קשרי לקוחות בלילה לא סייע בלשון המעטה. התקשרתי ב 00.30 לבקש להפסיק את הרעש ואמר לי תכף זה נגמר ....גם כשבשעה אחת בלילה אמרתי שזה עבירה על החוק הפקיד אמר לי שחוקי הרעש לא חלים בים המלח וגם בשעה 1.30 המסיבה לא הופסקה ונאמר לי שזה קבוצה גדולה ואין מה לעשות ובשעה 2.00 בלילה עזבנות את המלון בזעם ופקיד קבלה האדיש הגיב באדישות מוחלטת לעזיבה ואפילו לא הציע לעבור חדר. קשר ילקוחות דיברו איתנו יום למחרת ושמעו את הסיפור. ציפיתי שיחזירו לי על עלות של כל החופשה ללא עוררין. ביום ראשון הציעו לי החזר של לילה אחד בלבד והנחה בשהות הבאה. לקח לי עוד יומיים של התעקשות ותכתובת להוציא החזר של שתי לילות ושיא החוצפה היה שרק לאחר שציינתי החזירו לי עלות של טיפול ספא שהוזמן ולא מומש כי עזבנו את המלון- זאת למרות שבעזיבה ביקשתי במפורש לבטל את הטיפול. נקרודת זכות היחידה הייתה שהיה טעים מאוד, אבל מה זה עזר כשכל השאר היה רקוב ועוד עברו על החוק בלי למצמץ. אם היה לי כוח הייתי הולכת לבית משפט, אבל בחרתי לקבל החזר כספי מינימאלי שהיגע לי ולשים את הסיפור מאחוריי. חבל מאוד. היה יכול להיות אחרת.
אכזבה מאוד מאוד גדולה מהמלון
את החוויה הלא נעימה מהמלון אפשר לחלק לכמה סעיפים: 1. אינסוף תקלות טכניות בחדר עצמו - החל ממיזוג האוויר שלא עבד במשך כל היום הראשון. הכספת היתה מהסוג החדש - והטכנאי שהגיע לטפל בה לא ידע כ"כ לענות כיצד לתפעלה. 2. השירות של כמעט כל נותני השירות במלון לא היה אדיב - והרגשתנו היתה שעושים לנו טובה בכך שנותנים לנו את מה שמגיע (היינו על בסיס הכל כלול). 3.הלובי היה צפוף וובטח שלא מתוכנן להכיל את כל אורחי המלון בערבים. 4.הנקיון בבריכה היה לקוי וכוסות פלסטיק צללו בבריכת הילדים יחד איתם, תוך כדי שהם דגים אותם ומשחקים בהם.. 5. באחד הימים האיש שמחלק את המגבות בבריכה פשוט לא הגיע וגם לא הגיע אף אחד אחר להחליפו - כך שאנשים לקחו את המגבות מהחדרים. ולסיכום - לי ולבעלי היתה תחושה מאוד לא נעימה במשך כל השהות וכן לאחר שעזבנו. בהחלט לא רמה של 5 כוכבים ולא רמה של אף בית מלון שמכבד את עצמו. לא ממליצה בהחלט.
מלון לאונרדו פלאזה ים המלח
הפלוסים במלון הם: חוף ים קרוב מאד (כ-50 מ' מהמלון) עם גישה נהדרת ונוחה. בחוף כסאות נוח ושמשיות. כמו"כ נוף מקסים מהמרפסת לים. האוכל טעים ומגוון בשיטת מזנון. צוות הווי - נתנו הופעה לדעתי של להקה מחו"ל ששרו מאד יפה. הבעיה העיקרית במלון - מזגן חלש מאד במלון כולו (מסדרונות, מעליות ). ממש הזענו. המלון מיושן - זה פחות מפריע לי. עוד חסרון-כדי להגיע לים ולבריכות צריך לרדת במדרגות. לנו זה קשה כי באנו עם תינוקת..בעלי שם לב שבדיקת בטיחות המעלית לא בתוקף(!) על זה לא התלוננו. חוץ מזה נאלצנו לעבור חדר, כי שמו אותנו בחדר בו המזגן חלשלוש - נותן אולי אוורור. כשהתלוננו שלחו לנו טכנאים איזה 4 פעמים שסיבנו אותנו ו"תיקנו" , עד שבחצות כ"כ הזעתי שפשוט עברנו חדר. זה בלגן לא קטן עם התינוקת. כך נהרס לנו היום הראשון. פיצו אותנו לאחר שהתלוננו בפדיקיור דגים, בריכת גופרית וקפה ועוגה שלא הלכנו לאכל..נראה לי פיצוי קטן יחסית ליום שנהרס כי לא נהננו. לסיכום - הייתי מוותרת על החוויה. חסרה שם מקצועיות והקפדה. היו צריכים לבדוק כל חדר לפני שנכנסים אורחים. הם מוגדרים חמישה כוכבים...מגיע להם אולי 3.
  • 1

33 סניפים של ליאונרדו פלאזה-פתאל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist