רמת שביעות רצון כללית - נמוכה. עיכוב גדול בכל אחד משלבי התהליך: חודש עד להגשת כתב תביעה וזמן תגובה לא סביר (מעל חודש...)בהמצאת תגובות בהמשך.
אי-זמינות כללית: מענה אנושי עד 12:00 (מזכירה) וא"כ מוקד. לא משיבים להודעות בזמן סביר אם בכלל.
לפני כשבוע חיפשתי נוטרין לטפל בעניני משפחה, הגעתי לעו"ד כינרת לפי המלצות באתר .ראשית ישר נעניתי בחיוב מצוות המזכירות שדאגו לתת לי מענה מידי ונקבכ לנו פגישה מהירה.
נפגשנו עם אישה מדהימה וסובלנית שדאגה לתת לנו שירות וטיפול מכל הלב.
לכן ממליצה בחום על שירותיה של עו"ד כינרת.
אני מודה מאוד לעו"ד כנרת על השירות האדיב והמקצועי. הגעתי אליה לאחר שראיתי המלצות ושבחים באינטרנט ואכן הכל נכון!!! היא מקצועית, מקסימה והוגנת. היא דאגה לכל בזריזות, השיבה לי על כל שאלה בסבלנות, ממש הרגשתי שיש לי על מי לסמוך...ממליצה עליה בחום!!!
מקצועיות מעל המצופה ויחס אישי עד הפרט האחרון. אנו זוג צעיר שרכש דירה בבת-ים ובאנו בעקבות המלצות חמות . לא האמנו עד כמה עו"ד יכולה להיות עיניינית ומקצועית בשילוב של בהירות ואורח רוח. לנו יש פינה חמה בלב והמלצה מכל הלב.
המון תודה , אריאל ואדר אשתר.