Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על הוט טלקום שותפות מוגבלות

אזורי שירות

יקום

תחומי העסק

טלוויזיה ורשתות שידור

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *6900

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הוט טלקום שותפות מוגבלות
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על הוט טלקום שותפות מוגבלות

2.5
ציון כללי 2.5
שירות 3.5
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מכירה מטעה שתוקנה ע"י שירות
מוכרת של הוט צלצלה ומסרה לי פרטים על זכאות ל4 חודשי VOD חינם ללא כל עלויות נוספות מעבר למה שאני משלם. חזרתי לשאלתי אם אין סכום חיוב חודשי קבוע נוסף או עלויות נוספות לסרט ספציפי השיבה בשלילה. לאחר כמה דקות קיבלתי סיכום עסקה ובה ציון של 10 ש" לחודש. למזלי, אני מחזיק יישום של שיחות מוקלטות בטלפון הנייד, ואימתתי שאכן הדגישה שהכל חינם. צלצלתי למספר שממנו התקשרה, דיברתי עם מוכרת אחרת וביקשתי שהמוכרת שמכרה לי תתקשר במשך היום - לא התקשרה... צלילתי למחרת להוט שירות לקוחות , התלוננתי לנציגה שאמרה לי שהמוכרת ציינה במחשב שהסבירה ללקוח (לי) עלות של 10 ש"ח לחודש, אבל הבטיחה שתשמע את ההקלטה ותחזור אלי תוך דקות - לא חזרה אפילו עד סוף היום. למחרת יום נוסף - שיחה נוספת עם שירות לקוחות שאמרה לי שהשיחה לא נמצאת בידיהם כי המכירה בוצעה ע"י קבלן חיצוני (מיקור חוץ) ואין להם אפשרות לשמוע את השיחה ! כיוון שכך ובייחוד שאני מספר לה על הקלטה שבידי זיכתה אותי על התשלום הקבוע. לאחר כמה שעות התקשרה אלי המנהלת של הנציגה האחרונה, התנצלה על התקלה ואמרה שיערכו בירור גם על חברה החיצונית וגם לגבי השיחה עם שירות הלקוחות של הוט שלא חזרו אלי. לסיכום, בעייה עם חברה חיצונית שלהוט אין אפשרות ניטור של השיחות. בעיה עם הטעייה של המוכרנית של החברה הנ"ל. ושירות מתקן טוב של הוט.
לקח זמן - אבל הטיפול היה שיטתי והבעייה נפתרה
מידי פעם היו הפרעות / ריצודים בתמונה. זמן ההמתנה הטלפוני לשירות - סביר בעיני (מספר פעמים בין 2 ל 8 דקות). מנסים לבצע כיול בצד שלהם. מכיוון שהתקלה באה ונעלמת לא ניתן לשפוט במקום אם הבעייה נפתרה. הטכנאית במוקד חזרה אלי לאחר שבוע מיוזמתה לבדוק אם התקלה חזרה ! אז התקלה לא חזרה. הופיה שוב לאחר ימים נוספים - פנייה חוזרת שלי. יש רישום במחשב לגבי מה בוצע בעבר. הוחלט להחליף ממיר - וכן הבעייה הייתה ממנו. עד היום כארבעה חודשים - הבעייה לא חזרה.
חברה שלא מסוגלת לתקן את הבעיות בתשתיות שלה
כבר פעם שניה שהוט לא מסוגלת לפתור תקלה באינטרנט אצלי במשך יותר משבוע. הפיצוי שנותנים הוא מביש ולא שווה את הזמן שמושקע בשיחה איתם. הפעם, כשאוזלת היד הגיעה לשיא ואחרי שבוע עדיין לא ידעו להגיד לי איך יפתרו את הבעיה מיהרתי להתנתק. פיצוי הולם כמובן שלא קיבלתי.
שירות גרוע
להשיג את המוקד שרות צריך לחכות לפחות 30 דקות שירות גרוע אי עמידה בתנאי החוזה תשלום לא על פי מה שסוכם בקיצור לא ממליץ כלל וכלל .
שירותי אינטרנט טובים
אני משלמת מחיר משתלם ביותר על אינטרנט במהירות טובה. אני מרוצה מהשירות וכשאני מדברת עם נציג אני נענית במהירות וביעילות.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist