Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
יום ו'
9:00 - 19:45
9:00 - 19:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

המשביר לצרכן הינו בית הכלבו הגדול והמוביל בישראל, מונה 39 סניפים שנמצאים בקניונים ובמיקומים מרכזיים בכל רחבי הארץ ומציע מגוון עשיר של מותגים מובילים באיכות בלתי מתפשרת. קוסמטיקה, אופנת נשים גברים וילדים, ספורט, בגדי ים, הלבשה תחתונה, טקסטיל, כלי בית, נעליים, אביזרי אופנה, מוצרי חשמל, תכשיטים, צרכי נסיעה ועוד.הרשת גם מפעילה את 365 club מועדון הלקוחות הגדול במדינה המונה מעל 633,000 בתי אב שנהנים ממגוון הטבות ומבצעים בלעדיים לאורך כל השנה.

עוד פרטים

מידע נוסף על המשביר לצרכן

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

חנויות כל בו

מותגים ורשתות - בתי מסחר

המשביר החדש לצרכן

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8620936

פקס 04-8678667

מפה

Navigate
מפת הגעה אל המשביר  לצרכן
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על המשביר לצרכן

3.5
ציון כללי 3.8
מחיר 2.4
זמינות 3.8
שביעות רצון 3
שירות 2.6
איכות 3.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נחמד
נכנסתי לקנות צבעי שיער , מקום מסודר ונחמד , העובדות לפעמים מציקות
המשביר המיטולוגי בהדר
ביום רביעי בערב, אחרי יום עבודה, נסענו בציוחד לסיף המשביר לצרכן שבהדר. מזה הרבה זמן חפשנו חגורת עור חומה עם קלאץ, ולא הצלחנו למצוא בשום מקום. אז החלטנו לנסות את מזלנו כאן וטוב שכך. מצאנו חניה בקלות רבה, ממש ליד המשביר. הופתענו, אבל מהר מאוד הבנו שלמעשה שכונת הדר בשעות הערב, כמעט ריק מאדם. כך היה גם בתוך המשביר. המקום כאילו קפא לפני 20 שנה, מבחינת העיצוב. במחלקת גברים מצאנו מגוון רחב מאוד של חגורות עור, וספציפית מהסוג שרצינו. גם המחיר היה טוב, לאחר הנחה של כ-30%. השירות של המוכרות במקום היה בסדר גמור.
בושם
הגעתי לסניף לקנות בושם , הדיילות עזרו לי בחן לשביעות רצוני אך בקופות השירות לא היה אדיב לצערי . מאוד נוקשים, היתה לי בעיה עם הכרטיס, הקופאית לא הסכימה להעביר שוב עד שהתחלפה קופאית והצליחה לשחרר אותי. לגבי המחיר ביחס למתחרים מאוד יקר, גם לאחר המבצעים.
המשביר לצרכן חנות זולה אמינה עם שירות אדיב
החנות מוכרת אלפי פריטים במגוון רחב של מחלקות. המחיר נמוך בגלל מבצעים רבים של הרשת. הזמינות והשירות טובים מאוד! יצאתי שבע רצון- בטוח שאחזור בשנית.
לא מוכנים כמעט להתעסק עם פגמים
נעלי ניו בלאנס שנקנו ב1000 שח לאחר 7-8 חודשים פיתחו חורים בצידי הנעל באזור התמיכה לדריכה (בולם הזעזועים ) יש לציין הוא שכל שימושי בהן הוא הליכה ,הבאתי אותן לסניף ולמנהלת המחלקה ,כל שהיה להגיד הוא מעולם לא היה לי צבע כזה כאן כשידוע ש לניו בלאנס יש רק אפור כחול וחום בהיר כמדומני אך עזות המצח של לומר ללקוח על הבוקר לא קנית כאן ,לאחר מכן לא היה כאן צבע כזה , זה זועק לשמים על חוסר כל כוונה להתמודד עם מוצר פגום . ולא רצון ולו הקטן ביותר לנסות לבדוק מלבד זה שאמרה בחוסר רצון בולט , אני אראה את זה לספק אך בתוך משפט זה היה כבר טמון חוסר הכוונה של לבדוק באמת לעומק' את בעיית הנעליים יצוין כי עליתי על הפגם בסניף שלהם עצמו כשבאתי לקנות בדיוק עוד זוג נעליים כזה ואז נסוגתי כמובן כיום מחפש עדיין נעליים שיתאמו לכאבי גב ויתנו לו תמיכה .
  • 2
  • 1

36 סניפים של המשביר לצרכן

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist