שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:00 - 15:00
בחורף עד 14:30
חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
בחורף עד 22:30
מחסני חשמל היא הרשת הגדולה בישראל למכירת מוצרי חשמל. הרשת מפעילה אתר סחר אלקטרוני ומונה מעל 60 סניפים ברחבי הארץ, ביניהם חנויות המתמחות בסלולר ודיגיטל.
הרשת מציעה מגוון ענק של מחלקות חשמל לבית, מטבח וטכנולוגיה במחירים תחרותיים ובשיטת 'שלם וקח' המאפשרת אספקת הסחורה מיידית. בין המותגים המובילים הנמכרים: סמסונג, אייפון, דייסון, נספרסו, סימנס, בוש, אלקטרה, סאוטר, מילה, שארפ, ווירלפול, אל ג'י, פיליפס, לנובו, אסוס ועוד.
עוד פרטים
מידע נוסף על מחסני חשמל
אזורי שירות
ירושלים
תחומי העסק
מוצרי חשמל
מותגים ורשתות - מוצרי חשמל
מחסני חשמל
זמינות
פתוח בשישי
פתוח במוצ"ש
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 23 חוות דעת על מחסני חשמל
2.5
דירוג כללי
Ron
07/09/2023
1
שירות לקוחות שכל אחד מהנציגים אומר לך משהו אחר. לא עומדים במילה שלהם. מדברים אליך בחוסר כבוד כשאתה מדבר אליהם הכי בסדר שיש. מבטיחים שיגיע תוך יום, אחר כך אומרים שהנציג שהבטיח שיגיע תוך יום טעה. נציג אומר שיחזור אליך ולא חוזר. בינתיים אנחנו תקועים בלי מכונת כביסה.
לימור
13/03/2023
1
הגעתי לסניף לאחר שביצעתי הזמנה גדולה דרך האינטרנט,כדי לשלם בצ'ק, היו כמה אנשים בתור וחיכיתי בנחת שכולם יסיימו, לאחר שהגיע תורי , בא לעמדה שהייתי בה האחראי שם ואמר למוכרת שאם זאת הזמנה של אינטרנט אז שתעזוב את זה ותטפל באנשים אחרים לפניי.
היא אמרה לו שהיא צריכה לטפל בי ואז הוא אמר שתמשיך לחכות הזמנות של אינטרנט זה לא דרכינו , הכוונה שבגלל שהם לא מרווחים מהזמנות באינטרנט אחוזים, רק ממכירה בסניף אז ההזמנה שלי לא מעניינת למרות שהיא הזמנה גדולה של כמה אלפי שקלים.
פשוט התאכזבתי מהשירות של אותו בחור, השארתי את ההזמנה כמו שהיא והלכתי משם.
השירות גרוע ביותר, אני כבעלת סופר לא אתן ללקוח להרגיש כמו שהרגשתי.
אני באמת לא מבינה, אם אתה בעל עסק או אחראי במקום ורוצה למכור כמה שיותר, אז היית צריך לתת למוכרת לעשות את העבודה שלה ולא להגיד לה לקבל אנשים אחרים על חשבון הזמן שלי.
ממש יחס גרוע ומשפיל.
לא אכנס יותר לסניף בתלפיות.
guytchu014
30/09/2022
5
יש מגוון גדול של מוצרים.
מחירים מעולים.
שירות מצוין
israelbar97
30/09/2022
5
חוויה מדהימה עם שירות ואדיבות מעל הכל בעיקר סבלנות מהיועצים..!!
Oded Niv
17/10/2021
1
חוויית קנייה איומה ושירות גרוע
באתי עם אמא שלי בת ה-91 לקנות לה מייבש. מהר מאוד החליטה וניגשנו לדלפק לשלם. שם הבחורה שישבה לא התייחסה אלינו בכלל, והיתה שקועה בטלפון אחד במשך רבע שעה לפחות, בלי לומר שלום, בלי להתנצל. אח"כ רצתה להכניס את פרטי הקונה של אמא שלי. המערכת לא נתנה לה - וכשהגיעה משהי בכירה יותר הסתבר שזה מפני שאותו מספר טלפון היה רשום על שם אבי ז"ל. היא לא היתה מסוגלת לשנות את השם, ורכשנו את המייבש על שם אבי ז"ל. לאחר כמה ימים כשהגיע המייבש, הוא הושאר על רצפת המטבח, בלי להרים אותו מעל מכונת הכביסה. המוביל פשוט הניח אותו והלך. אפילו לא אמר שהוא רוצה עוד כסף בשביל ההרמה. אי אפשר היה להשיג את מחסני חשמל מספר פעמים שניסינו, אלא לאחר 20 דקות המתנה, ואז הפנו אותנו לאלקטרה - אעפ"י ששירות אלקטרה אינו מתעסק עם הרמה של מייבש. התקשרנו שוב (עוד 20 דקות המתנה). והפעם התשובה שקיבלנו היא שזה המצב, והמוביל לא חייב לעשות זאת, ללא תוספת תשלום. לשאלתי מדוע לא אמרו מראש שזה כרוך בתוספת תשלום, התשובה היתה 'אני לא יכולה להגיד את זה לכל קונה, אם לא שואלים אותי'. לצפות שאשה בת 91 תרים לבד מייבש, להתנער מכל אחריות, להיות לגמרי לא זמין ללקוחות, ולענות בחוצפה - ברור שלא אקנה עוד במחסני חשמל.