נרכשו רהיטים בהזמנה אישית. הרהיטים הגיעו לא במידות, לא בצבעים ולא ברמת הגימור שהובטחה בחנות. נאמר שבעוד כחודש הרהיטים החדשים יגיעו בשנית. עבר חודש ולאחר פניות ושיחות מצידנו לחנות קיבלנו תשובה ש"יקח להם 45 יום כי מייצרים אותם בחו"ל". סה"כ עברו כ-100 ימים מביצוע ההזמנה והיא לא נראית באופק
רכשנו פינת אוכל יקרה מאוד ברהיטי אלי דוד, בתאריך 19.10.2017 , כשהובטח לנו בחנות שפינת האוכל נמצאת במלאי וכי האספקה תהיה מידית (זאת אחת הסיבות שרכשנו את פינת האוכל). החנות התחייבה לספק את פינת האוכל בתוך 15 ימי עסקים (תוך אמירה שזוהי רק ההתחייבות הרשמית, אבל פינת האוכל תגיע עוד קודם).
בפועל, פינת האוכל הגיעה רק כעבור חודש מיום הרכישה (הרבה מעבר גם ל-15 ימי עסקים), וגם זה רק אחרי מספר שיחות טלפוניות עם החנות לזירוז המסירה.
בנוסף, להפתעתנו, גם שפינת האוכל הגיעה לבסוף, היא הגיעה עם כיסאות מדגם שונה מהדגם שהזמנו. כשיצרנו קשר עם החנות, הופננו על-ידם לרשת האם "קחל רהיטים", ומאותו רגע החל מסע התשה, שכלל אינספור שיחות טלפוניות עם הרשת, ניסיונות שכנוע מצדם שכן קיבלנו את הדגם שנרכש (למרות שהקבלה ותמונות שברשותנו מוכיחות בבירור אחרת), הבטחות חוזרות ונשנות שהבעיה תטופל ושיחזרו אלינו (בפועל- לא חזרו מעולם) ולבסוף גם הבטחה שהכיסאות יוחלפו לדגם הנכון תוך 15 ימי עסקים.
שלשום, (חודשיים אחרי יום הרכישה, וחודש אחרי יום המסירה), לאחר עוד שיחת טלפון מיוזמתנו, (לאחר ששוב חלפו 15 ימי עסקים מההבטחה האחרונה שקיבלנו), חזרו אלינו מרהיטי דוד, והודיעו לנו שהכיסאות שרכשנו כלל לא נמצאים במלאי ולא ניתן לספק לנו את הדגם שנרכש ולכן סיפקו לנו דגם שנראה דומה, מבלי להודיע לנו על כך, וללא שום רצון לפצות אותנו על הטעויות מצידם ועל עוגמת הנפש.
אנחנו התחלנו כרגע בתהליך מול חברת האשראי לביטול העסקה, ואנחנו בוודאות לא נחזור יותר לחנות הזאת. שירות ברמה הכי נמוכה שיש.
רכשתי ארון 3 דלתות, באחת מהדלתות כבר מיום ראשון הייתה בעיה במנגנון העצירה השקטה, אחרי 3 שבועות באו לתקן (ארון חדש לגמרי, כן..?). אחרי כ- 10 חודשים, בעיה נוספת באותו המנגנון עצירה (שבק חיים לגמרי), התקשרתי לחנות, ענתה לי עובדת, שדיברה איתי בשיא החוצפה, זרקה לי "תוך 3 שבועות יצרו איתך קשר", אמרתי לה שזה לא המון זמן ולא מקובל עליי - ניתקה לי בפנים. התקשרתי שוב פעם, היא שוב ענתה, התרעמתי בפניה על השירות המחפיר - שוב ניתוק בפנים.
מלאי גדול, מחירים טובים, המוכרים בחנות יעשו הכל בשביל שתקנה, אבל ברגע שתקנה אל תצפה לשירות!
הלקוח פשוט מגזים לרהיטי דוד יש מנהל שקוראים לו אלי דוד ואם אינו מסתדר אם הפקידה שמאד נחמדה יכול להתקשר 0523701717 ולהתלונן למרות שהלקוח טרק בחוזקה את דלת ההזזה.
לרהיטי דוד שרות הכי טוב בחיפה.
22/02/2015