Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות ברמת גן
רום שירותי עוזרות בית בתל אביב

תל אביב

(14)
072-3249817 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על איל השמת עוזרות בית

אזורי שירות

רמת אפעל

תחומי העסק

ניקיון בתים

זמינות

עסק שומר שבת

נותן השירות

חברת ניקיון

שירותים מיוחדים

ניקיון עם ציוד מקצועי

שירותי ניקיון עם ביטוח צד ג'

שירותי ניקיון בתוספת תשלום נסיעות

תדירות השירות

ניקיון על בסיס שבועי

סוג המבנה

ניקיון דירות

ניקיון בתים פרטיים

ניקיון משרדים

ניקיון מפעלים

ניקיון מחסנים

ניקיון עסקים ומוסדות

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-8100111

פקס 03-6745390

מפה

Navigate
מפת הגעה אל איל השמת עוזרות בית
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על איל השמת עוזרות בית

2
ציון כללי 1
שירות 2.2
מחיר 2.7
עמידה בזמנים 3.3
זמינות 4
שביעות רצון 2.3
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חלק מהדירה כלל לא נוקה, ומה שבוצע באיכות נמוכה. לאחר התשלום, נתתי פידבק ואייל תקף והאשים במקום לחשוב על דרכים לשיפור. מאכזב, מתחת לכל הציפיות.
בזבוז כסף- מחיר יקר ולא מנקים
הזמנו מנקה לחמש שעות בבוקר. לא ברור מה היא עשתה חמש שעות חוץ להעביר סמרטוט מסביב לרהיטים ולשטיחים. המחיר יקר משמעותית מתשלום למנקות לא דרך השירות, ולהלן תצלומים של הלכלוך שנשאר אחרי חמש שעות! (הייתי עם המנקה כל הבוקר ובשלב מסוים כבר לא היה נעים להעיר לה).
שרות גרוע
לאחר שקבענו עוזרת כשבוע מראש חכינו לעוזרת בבית לאחר שחצי שעה שלא הגיעה יצרנו קשר להפתנעתנו נמסר כי העוזרת לא תגיע.אף אחד לא טרח להגיד לנו מעבר לכך לאחר שבקשנו מאייל שיחזור אלינו אף אחד לא טרח לחזור. מאוכזבים!
מרוצה ונהנית משירות קבוע
אולגה מנקה אצלי קבוע אחת לשבועיים. ניסיתי מספר מנקות וברגע שאולגה הגיע ביקשתי שהיא תגיע אלי באופן קבוע ואכן היא המנקה שמגיעה אלי קבוע מגיעה בזמן, מנקה את כל הבית וכל פעם מתמקדת בעוד משהו לנקות כמו המקרר, ארונות מטבח, חלונות וכו'.
אכזבה גדולה
עבודה לא מקצועית וחפיפית. מה שלא נאמר במפורש לא נוקה בעוד שמלכתחילה הובהר שהדירה עברה שיפוץ קל ולקראת מעבר. הומלץ שאעסיק שתי עוזרות שסיימו לאחר פחות משלוש שעות ואז הסתבר שבעיקרון שטפו רצפה ולא מעבר לכך, אפלו לא העבירו מטלית על אריחי המקלחת שלא לדבר על פנלים או מחוץ לדלת הכניסה ועוד יעוד. גם מה ש"ניקו" נזקק למקצה שיפורים. לתומי, לא חשבתי שצריך לרדת לפרטי פרטים כדי להסביר לעוזרות מקצועיות איך מנקים דירה ואכלתי אותה. כמובן שאין יחס בין המחיר ששילמתי לבין איכות התוצאה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist