Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 21:00
9:30 - 14:00
20:30 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

ד"ר גב בני ברק
חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.ד"ר גב משווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות וספות נוער, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.בנוסף, מוצרי החברה משווקים במערך מכירות סיטונאי בכל הארץ וניתנים לרכישה בחנויות לציוד אורטופדי, חנויות ריהוט ומתנות וכן רשתות שיווק מובחרות. כמו כן עוסקת ד"ר גב בשיווק ומכירה של כסאות, כסאות מנהלים וכסאות משרדיים לחברות ומוסדות.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר גב - המרכז הבריאותי

אזורי שירות

בני ברק

תחומי העסק

רהיטים

מותגים ורשתות - רהיטים

ד"ר גב - המרכז הבריאותי

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3252768

טלפון נוסף 03-5701011

פקס 03-5707099

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר גב - המרכז הבריאותי
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על ד"ר גב - המרכז הבריאותי

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות ומוצרים ברמה נמוכה
הגעתי להחליף מתנה שקיבלתי במוצר אחר - כיסא מדגם סטאר. המחיר בסניף היה הרבה יותר גבוה מהמחיר ודרשו תוספת תשלום. רק לאחר ויכוחים מול שירות הלקוחות וההנהלה הסכימו להתפשר ולתת לי אותו במחיר נמוך יותר. בכל זאת נאלצתי לשלם עליו. אמרו שהוא דורש הובלה והרכבה וביקשו עוד 100 שח על כך. שילמתי ובפועל לא הייתה שום הרכבה. הכיסא היה מורכב והשליח גילגל אותו מהאוטו על הכביש (ועל הדרך שרט את הגלגלים). הכיסא באיכות ירודה מאוד, הידיות התפרקו כבר פעמיים, הכיסא שוקע ועושה רעשים. התחילה לי דלקת במפרק כף היד כי אי אפשר להרים את הכיסא לגובה המקלדת. במשך יותר משנה אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות ומקבל התעלמות מוחלטת. מוצר גרוע ושירות מזעזע. לא אקנה מהרשת הזו שוב.
מנהלת סניף מעולה וצוות מעולה
הסניף עצמו גדול עם תצוגה עשירה מאוד וצוות המיומן ואדיב. בראשו עומדת אלינה. קיבלה אותי מההתחלה בלבביות וממש הרגשתי שהיא שמחה לעזור. הנחתה אותי בבחירת כורסא עבור אדם מבוגר. לצערי , מסיבות אישיות נאלצתי להחזיר את הכורסא והיא עשתה זאת מייד ושוב תוך רצון לעזור ככל שביכולתה ובאותה האדיבות ממש. ממליצה מאוד מאוד להגיע לסניף בני ברק, לא רק בשל המבחר הגדול אלא בשל הצוות המעולה ובמיוחד המנהלת אלינה שעשתה הכל כדי שנהיה מרוצים.
מיטה בד"ר גב
בתאריך ה-3 לדצמבר קנינו מיטה וחצי לאח שלי ( שהסתכלנו עליה כבר לפני שבוע- לא החלטנו בספונטניות). היחס היה בסדר גמור, ומסיבות פרטיות היינו אמורים לקבל הנחה של 300 שקלים שאישר לנו מנהל הסניף. המוכר אמר לנו שהוא צריך לברר אם זה באמת נכון והמנהל אישר לו על כך. בחרנו צבעים לארגז המצעים ולמיטה ואמרו לנו שיביאו לנו אותה עד 21 ימי עסקים. לפני כיומיים התקשרו מד"ר גב לשאול אם אפשר להביא את המיטה. המיטה ממש ממש יפה ואנחנו לא מצטערים שלמרות מחירה קנינו אותה. אח שלי אומר שהמיטה נוחה לו מאוד וגם אמי מרוצה. אחלה שרות !!
  • 1

23 סניפים של ד"ר גב - המרכז הבריאותי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist