Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 19:30
9:00 - 14:30
צפה בשעות הפעילות

אייבורי מחשבים בע"מ היא רשת מובילה לשיווק מוצרי מחשב של היצרנים המובילים בעולם, במחירים המשתלמים ביותר ועם שירות מסור ומיומן. אצלנו תמצאו את כל סוגי המחשבים וצורכי המחשב עבור הבית והעסק. מחשבים נייחים וניידים, מסכי מחשב מכל הסוגים, דיסקים קשיחים, מצלמות רשת, אוזניות מחשב, טאבלטים, טלפונים סלולריים, נתבים אלחוטיים, כרטיסי רשת, קונסולות משחק, וכל האביזרים הנלווים למחשב. נציגינו ישמחו לסייע לכם במהלך כל תהליך הקנייה, ולענות על כל שאלה באופן מקצועי ואדיב.

עוד פרטים

מידע נוסף על אייבורי מחשבים בע"מ

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מחשבים

מותגים ורשתות - מחשבים

אייבורי מחשבים בע"מ

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *8280

פקס 08-8543675

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אייבורי מחשבים בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אייבורי מחשבים בע"מ

5
ציון כללי 5
שירות 5
מחיר 4.8
זמינות 4.8
שביעות רצון 4.8
שירות 5
איכות 4.8
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קניה טובה - מסך מחשב
קניתי מסך מחשב באייבורי. המחיר היה זהה למחיר של רשתות גדולות אחרות - כלומר, לא תחרותי, אף על פי שלא יקר. היתרון של הרשת היה זמן האספקה. בעוד שלחנות השכנה היה זמן אספקה "ארוך מהרגיל" בכל הסניפים - באייבורי היה מלאי לאיסוף מיידי. קניתי את המסך דרך האינטרנט ובחרתי בדואר שליחים בחינם. אחרי קריאה של האותיות הקטנות הבנתי שמדובר בדואר ישראל ולא בשליח של החנות. התקשרתי מיד למוקד של אייבורי לשנות את ההזמנה לאיסוף עצמי, אך שירות הלקוחות היה כבר סגור. התקשרתי למוקד המכירות שלהם ושם עזרו לי מיידית (לא בכל בית עסק מסכימים להשתמש במוקד המכירות כשירות לקוחות לאחר הזמנה) - נקודה טובה מאוד לבית העסק. כשהגעתי לאסוף את המסך היה תור קטן שהתפזר במהרה, וזאת למרות שאחד מזוג העובדים שהיו במקום היה מתלמד. השירות היה מעולה וניכר שחשוב למוכרים לתת שירות מסביר פנים ללקוחות. מאוד מרוצה מהקניה ומחוויית השירות. שמעתי הרבה דברים לא טובים על הרשת ולכן לא הייתי בטוח אם לקנות שם מלכתחילה, אבל החוויה שלי הייתה מצויינת וחשוב לתת מילים טובות כשמגיע.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

29/12/2019

שלום שיר, תודה על המשוב החיובי, נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד
אהבתי את המקצועיות של המוכרים
הפגזתי את הבחור שעבד במקום בעשרות שאלות והוא נתן לכל אחת תשובה מספקת ומקיפה. המוצרים איכותיים, לא חוויתי תקלות או צורך לפנות למעבדה. המחירים קצת גבוהים. מיקום החנות הוא גם יתרון, היא ממש בלב העיר ונגישה לכולם.
מרוצה משירות של אייבורי
לפני מספר חודשים רכשתי מחשב בהזמנה ומאוד נהנהתי מהמחשב הוא היה יחסית זול והשירות היה מעולה. כמו כן היה מוכר שעזר לי מאוד לבחירת החלקים והיה מאוד סבלני. המשיכו כך אייבורי
טובה מאוד
לאחרונה רכשתי מחשב נייח לבן , השירות היה טוב וגם המחיר היה טוב. אורן מנהל הסניף עזר לנו לרכוש מחשב חזק לפי הדרישות של הבן וגם אחרי שסגרנו את העסקה ועדיין לא קיבלנו את המחשב הבן רצה להחליף את כרטיס המסך ולא הייתה שום בעיה.
שרות מצויין
הגעתי עם דיסק מקולקל בן שנתיים. החליפו לי אותו תוך יום ללא שום ויכוח או שיכנוע. קבלתי הסבר מפורט על הבעיה שהייתה. האחראי על המעבדה מהווה הסיבה העיקרית שאני ממשיך לקנות שם - יש מי שנותן שרות. תודה!
  • 2
  • 1

31 סניפים של אייבורי מחשבים בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist