Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ג. חיון שיווק ואספקה בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 17:00
8:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

ג.חיון הוא כלבו לבית ולגינה המציע כלי גינון איכותיים, ביניהם כלים מוטוריים, ידניים וחשמליים. סל המוצרים שלנו בתחום רחב במיוחד, וכולל בתוכו, בין השאר: מסור, מכסחת דשא, מפוח עלים, מגזמת, חרמש, מרסקת גזם ועוד. לצד אלה, תוכלו למצוא אצלנו גם ריהוט גן, מוצרי הדברה ודישון, אביזרי השקיה, או בקצרה - כל מה שהגינה שלכם צריכה. המוצרים שאנו משווקים הם איכותיים במיוחד, ממותגים מוכרים דוגמת בוש, טמבור, מאקיטה, אקו, גלקון ואחרים.
אתם מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו באתר האינטרנט, בו ניתן גם להזמין אותם הלכה למעשה, בהליך מאובטח לחלוטין. באפשרותכם ליצור איתנו קשר בכל צורה, כאשר אנחנו נעניק לכם ייעוץ ראשוני ונלווה אתכם לכל אורך הדרך.

עוד פרטים

תחומי שירות

שיווק כלי גינון חומרי הדברה לגינה

מידע נוסף על ג. חיון שיווק ואספקה בע"מ

אזורי שירות

אמונים

תחומי העסק

ציוד גינון וכלי עבודה

תחומי עיסוק נוספים

דשא סינטטי

דשנים וזבלים

טוף, מצעי גידול וחיפויי קרקע

תחומי התמחות נוספים

דשא סינתטי

דשנים וזבלים

טוף וחיפויי קרקע

כלי גינון

כלי גינון ידניים

חרמשים

מפוחי עלים

מגזמות

מסורים

מרסקות גזם

חשמליות

מוטוריות

טרקטורוני כיסוח

מגרפות אדמה

מגרפות דשא

מזמרות

מזמרות גבהים

מקלטרים

מטאטאי שביל

מקטפות

מעשבים

מוטות טלסקופיים

חשמלי

מוטורי

משולב

חשמלי

ידני מוטורי

מפוח/שואב

מגזמות גדר חיה

מסור שרשרת מוטורי

מסור חשמלי

מסור גבהים

הידרוסטטי

מכסחת דשא

עוד פרטים

אביזרים נלווים וחלפים

אביזרים לחרמש

גלילי חוט ניילון

יצרן

ALPINA

ECHO

ikra

Kawasaki

STIGA

STIHL

TABOR

TANAKA

WOLF Garten

ZOMAX

עוד פרטים

קהל יעד

גננים חובבים

גננים מקצועיים

שירותים מיוחדים

משלוח עד הלקוח

אפשרות רכישה באמצעות האינטרנט

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-8662713

פקס 08-8669968

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג. חיון שיווק ואספקה בע"מ
נווט

יצירת קשר עם ג. חיון שיווק ואספקה בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על ג. חיון שיווק ואספקה בע"מ

3.4
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 4
זמינות 4.5
שביעות רצון 4.8
שירות 5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עשיתי טעות שנכנסתי למקום הזה עשיתי טעות שקניתי שם ריהוט גינה טאבון ומטבח חוץ ועוד כמה דברים עלות למעלה מ15 k השירות שאתה מקבל אחרי שלקחת את המוצר הוא חפש את עצמך במקום אחר כי אצלינו לא תקבל שירות הטאבון עלה לי ביוקר פעמיים gshef לאציו הכנסתי פיצה קיבלתי מוצר לא אפוי למטה ומלא אפר שחור שנוצר כתוצאה מהנדסת אנוש לוקה בחסר מלמעלה הכל נהיה עלים של אפר בכל מקום בפיצה שאין לך שליטה עליהם פניתי לחנות והוא אמר תנקה את הטאבון לפני שאתה מכניס אליו משהו אז כמובן שעשיתי זאת משהו עזר??? וואלה לא!!!!! התוצאה ??? מאכזבת כמו קודם! האם יש פתרון?? לזרוק לפח 4k האמת ממש מרגיז כנראה שלא אתקרב לשם יותר ואמליץ לכל מי שרוצה לקנות לעשות זאת בכל מקום רק לא שם!!! אצרף סרטון לכל מי שיבקש..
ממש לא בסדר
קניתי כיסוי לגזיבו ספציפי מהאתר שלהם . נתנו לי בצבע שונה בטענה שרק התבע הוא השונה ולא במידות וכו.. הגעתי חזרה הביתה לאחר נבסיע של שעה וגיליתי שזה לא מה שביקשתי מכרו לי כיסוי נראה כתפירה מקומית פה ברץ ממש בושה. לא אחזור לשם
פניתי ל"ג. חיון שיווק ואספקה בע"מ" על מנת לקנות מפזר עלים לגינה, השירות שקיבלתי היה מקצועי והיחס אדיב, המחיר זול לעומת אחרים ופניתי אליהם מכיוון שהם היו הכי זולים.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש ציוד לגינה, היחס והמיקצועיות שקיבלתי היה אדיב ומעולה, האספקה הייתה בזמן ושילמתי מחיר די זול, בחנתי עוד הצעות ופניתי אליה בגלל מחיר זול.
חנות מצויינת למוצרים לבית
אנחנו קונים לא מעט בג.חיון מאז שנתקלנו בחנות בפעם הראשונה. המוצרים בחנות מגוונים, יפים ואיכותיים. המחירים הוגנים. השירות מצויין וכיף לחזור לקנות שם, אפילו שהחנות לא נמצאת במקום מרכזי במיוחד.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist