Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אריק-שרותי גרר פלצ'י - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - 10% הנחה לפונים באמצעות האינטרנט.

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

אריק - שירותי גרר פלצ'י מתמחה בגרירת רכבים כבדים, מלגזות טרקטורים ורכבים רגילים. אריק מציע שירותי גרירה וחילוץ בהרמה מלאה לכלי רכב מכל סוג, כולל לרכב פרטי ומסחרי וכן לרכב כבד, חקלאי ולצ.מ.ה. בנוסף לכך הוא מציע שירותי שינוע והתנעה של כלי רכב, חילוץ רכב ממים, פינוי צירי תנועה ומכירת מצברים. שירותי הגרירה של אריק זמינים 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע באזור תל אביב והמרכז, ראשון לציון ואזור השפלה.

עוד פרטים

תחומי שירות

גרירת רכב חילוץ רכב שינוע רכבים שירותי התנעה

מידע נוסף על אריק-שרותי גרר פלצ'י

אזורי שירות

ראשון לציון

אזור השפלה

אזור ת"א והמרכז

תחומי העסק

גרירת רכב

מצברים

מאפיינים נוספים

שירות לגופים מוסדיים

חילוץ רכב ממים

חילוץ עם מנוף

כוננות לפינוי צירי תנועה

גרירת רכבים במקביל

עוד פרטים

סוג הרכב

רכב פרטי

רכב מסחרי

רכב כבד

רכב חקלאי

צ.מ.ה

עוד פרטים

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-4222667

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אריק-שרותי גרר פלצ'י
נווט

וידאו ותמונות של אריק-שרותי גרר פלצ'י

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על אריק-שרותי גרר פלצ'י

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 1
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חווית שירות נוראית
באתי להחליף מצבר במסגרת אחריות יצרן. הבעלים של המקום ניסה לגרום לי לקנות מצבר חדש במקום להחליף. לא השתכנעתי. הביאו לי מצבר חליפי , טענו שזה כמו חדש. לאחר התקנה הנעתי את האוטו ויצאתי לדרך. לאחר עצירה אחת האוטו שוב לא הניעה כמו המצבר התקול שהחלפתי, ניסתי להניע שוב לאחר כמה רגעים והצלחתי. יום למחרת יום שישי יצאתי בחזרה לבית העסק להחליף את המצבר . המצבר הפסיק לעבוד באמצע הדרך. התקשרתי לבעל העסק שיעזור .הוא הפנה אותי ליצרן בטענה שהוא לא אחראי על המצברים אלה רק היצרן. ניסתי להתקשר ליצרן אולם הם אינם עובדים בשישי . לסיכום חווית שירות גרועה מתחילתה ועוד סופה ואני אישית לא אחזור לשם לעולם ולא אמליץ לשום מקום להגיע למקום כזה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist