סופר-פארם היא רשת הדראגסטור הגדולה והמובילה בישראל אשר סניפיה פרוסים בכל רחבי הארץ: מקריית שמונה בצפון ועד לאילת בדרום.סופר-פארם הביאה לישראל בשורה צרכנית וקונספט קמעונאי חדשני המשלב בין בית מרקחת למחלקות קוסמטיקה טואלטיקה ותינוקות. כל זאת בשעות פעילות גמישות ובלב שכונות מגורים. מאז ועד היום פועלת הרשת להעניק ללקוחותיה חוויית קנייה ייחודית המשלבת מקצועיות, שירות, מגוון רחב של מוצרים ומבצעים אטרקטיביים המתחלפים לעתים תכופות. כל זאת בחנות מטופחת ובאווירת קנייה נעימה הגורמת ללקוחות "כבר להרגיש יותר טוב".
אני לא מאמין מה קרה לי שם. רציתי לשלם על תרופות ומוצרים באותה קופה, הם לא רצו. כששאלתי למה הי לא עונה לי. הם נתנו לי רק חלק מהתרופה שלי וביקשתי את כל העניין היא ענה לי אותך אני לא נותן שירות. וביקשתי מנהל, לך הוא לא יהיה שם עד שבוע הבא כשהוא שם. התקשרתי למשטרה כי האדם הזה היה גזעני והמשטרה אמרה לי בבירור שלמקום הזה יש הרבה בעיות ושזו לא הפעם הראשונה. והם גם שחקנים , המשטרה דיברה עם המנהל . לא ללכת שם, המחירים שם גבוהים יותר מאשר בבתי מרקחת אחרים מאותו מותג
בדרך כלל אני רוכש הרבה מוצרים מסופר פארם ואני נחשב כאחד שקונה משם לבית הרבה חומרי היגיינה לבית וגם כל דבר אחר שקשור בנקיון, הגעתי לסניף הזה באמצע היום והוא היה ממש מפוצץ בלקוחות והיה כזה בלאגן שכבר שכחתי לקנות עוד כמה מוצרים אז או שיגדילו את הסניף או שיביאו עוד כח אדם לעזר כי כנראה שהסניף נמצא במקום מאוד מרכזי בנתניה.
הסניף הפחות חביב עלי בנתניה. צוות העובדים קפדן באופן קיצוני מדי, כאשר נתקלתי במקרים בהם לא התאפשר לי לממש קופון בגלל עניין טכני, אך בסניף אחר הקופון התקבל ללא כל קושי. בנוסף, לרוב המוצרים האטרקטיביים המופיעים ברשימת הקופונים המעודכנת של הרשת כלל לא נמצאים במלאי (גם לאחר ביקור מספר ימים ברצף בחנות). לרוב קיים עומס בקופות שמעכב משמעותית את היציאה.
הסניף במרכז העיר, תמיד מלא אנשים ותור בית המרקחת לקח לי מעל רבע שעה, הרצפה היהת מלוכלכת והתור בקופות ארוך , היו רק 3 קופות פעילות במקום 4, העובדים לא עוזרים ללקוחות שמבקשים עזרה
באתי למקום כי הייתי ממש חייב כמה מוצרים בסיסיים ועברתי דרך המקום לראשונה והחלטתי להתנסות.כשהגעתי לתור ראיתי שקופאית אחת מתמודדת עם הרבה לקוחות, לא תיגברו אותה בעזסרה נוספת של עוד עובדים אז החלטתי ללכת.